persies
-
Zack Benade
Re: persies
My pa het dieselfde probleem met my gehad toe ek jonk was. G
een draad het gehelp nie.

"n Mooi girl bly darem mooi

Nou dat ek getroud is span my vrou net een draad en dis genoeg

een draad het gehelp nie.
"n Mooi girl bly darem mooi
Nou dat ek getroud is span my vrou net een draad en dis genoeg
-
Vasvat
- Jr. Member

As hulle eers leer draadkruip het is dit moeilik, hou hulle bietjie op kraal as jy kan, dit help gewoonlik. Is die kos nie dalk meer/sappiger aan die anderkant nie?
-
Ponkie
- Hero Member

Johan
Ons het so 50 persie ooie, slag die aanteel uitsluitlik vir my ma. Sy gebruik nie iets anders as persie skaap saam haar wildvleis nie.
Hoe ver is jou gronddraad van die grond af? Is jou matte almal toe?
Ons boer met boerbok en dorper en onderste 4 drade is elkeen 70mm uit mekaar, volgende 3 is 100mm en dan boonste 4 is 120mm uit mekaar. Die gronddraad is 35mm van die grond af en dan is daar matjies by al die slote. Nie eers 'n boerbok kruip hier deur nie tensy daar 'n matjie oopgespoel het.
Probeer ook om die ooi wat eerste deurkruip te vang en weg te ry. In die begin het dit gehelp met die boerbokke.
Groetnis
Ponkie
Ons het so 50 persie ooie, slag die aanteel uitsluitlik vir my ma. Sy gebruik nie iets anders as persie skaap saam haar wildvleis nie.
Hoe ver is jou gronddraad van die grond af? Is jou matte almal toe?
Ons boer met boerbok en dorper en onderste 4 drade is elkeen 70mm uit mekaar, volgende 3 is 100mm en dan boonste 4 is 120mm uit mekaar. Die gronddraad is 35mm van die grond af en dan is daar matjies by al die slote. Nie eers 'n boerbok kruip hier deur nie tensy daar 'n matjie oopgespoel het.
Probeer ook om die ooi wat eerste deurkruip te vang en weg te ry. In die begin het dit gehelp met die boerbokke.
Groetnis
Ponkie
22-250 Remington Model 700 VLS
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
-
johans
- Hero Member

vasvat ja,daars groenvoer reg langs hulle kampie en hulle het dit nou geproe,maar hulle het al gekruip voor daar voer was.ponkie ek weet nie hoe ver my lyne uitmekaar is nie,ek span nou nog n lyn heel onder,want as ek dit reg het kruip hulle net op die grond deur.die ooi wat voor kruip het nou n 2ling gelam so ek wil ha nie laai nie
.22 mauser,223,22-250,12 boor,12boor pomp,cz9mm,glock19,.22magnum