Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
AFRIKATAXEDERMY is die man wat die seuns van die DAG VAN SONSKYN se velle en horings verniet vir hulle bewerk.
Ek se dankie aan die man en die mooi gebaar. Hy is net buite Pretoria en nie te ver nie. Ek sal die man persoonlik ontmoet as die velle ens reg is om te gaan haal.
Laat ons ons vriende hier op die forum ondersteun asseblief.
Hallo Grumpie (Johann),
Baie dankie vir die bemarking wat jy vir my doen. Dit was nie regtig die bedoeling om vrye advertensie hieruit te verkry nie, maar ek sal dit nie weier nie.
Ons besigheid se naam is Afrikan Tanning en ons is net buite Rayton (naby Cullinan) gelee.
Mede jagters kan ons kontak by 012-7345364 indien julle velle wil laat looi of skedels/horings wil monteer.
Ons is n familie en daar om mekaar te ondersteun. Daar is n paar van julle manne so ons ondersteun julle eerder as wat ons die geld gee vir manne wat nie op ons forum is en ons weer help deur goeie pryse en diens te gee!!!
Laat weet my maar wanneer dit reg sal wees dat ons darem kan behoorlik groet en lekker handdruk gee.
Baie dankie aan Pieter van Afrikan Tannery vir die velle en die horings van die seuns se jag wat hy gratis vir hulle gelooi het en skoon gemaak het EN nog op n mooi stukkie hout monteer het vir hulle.