Safari and outdoor, staan hulle man!

Handelaars wat advertensie regte gekoop het mag hier adverteer/Dealers that have paid for advertising rights may advertise here.
Chrisjan

Safari and outdoor, staan hulle man!

Post by Chrisjan »

Hi,

My geweersmid het 'n loop by S&O opgetel vir my. Hy het hom opgesit maar toe ek die loop mooi besigtig het ek agtergekom dat dit die verkeerde een is. Ek het per epos an Willem en Helmut my bevindinge meegebring. Sonder nonsens is my loop omgeruil en ek het 'n koopbewys aanvaar as vergoeding vir die uitgawes wat ek aan my die geweersmid betaal het.

Foute en glipsies gebeur. Die geheim is in die manier hoe dit hanteer word.
Wel gedaan manne!

Groete
Chrisjan
Jacquesb
Hero Member
Hero Member

Re: Safari and outdoor, staan hulle man!

Post by Jacquesb »

Hoera vir Diens!!!
30-06 Spr K98 Mauser, 6.5x57 M1904 Mauser, Krupp Essen .22 Hornet, 9mmP Heckler & Koch USP Compact, .177 Hatsan Torpedo 1250 f/s, .177 Gamo Whisper 1000 f/s.
johann
Sr. Member
Sr. Member

Post by johann »

Moet self s? die manne van S&O is ALTYD bereid om te help en lewer uitstekende diens.

+1 S&O

Groete Johann
25-06 Remington
Celesti@NiteCoreSA
Sr. Member
Sr. Member

Post by Celesti@NiteCoreSA »

johann wrote:Moet self s? die manne van S&O is ALTYD bereid om te help en lewer uitstekende diens.

+1 S&O

Groete Johann
Goeie werk Safari and Outdoor!!
NiteCoreSA Hoe Intensiteit FlitsLigte
Celesti Mathews 0828258442
Website: http://NiteCore.co.za
Email: Sales@NiteCoreSA .co.za
FB: Facebook.com/nitecoresa .co.za
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Dis goed om te hoor! Goed gedoen S&O!
Aim small, miss small
Zack Benade

Post by Zack Benade »

Goeie werk S&O

Willem
My loop het ook 'n fout. Sy groewe binne is weg na al die skote.
Sal julle myne ook omruil asb?

Willem Kom in asb.
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Post by Pvdw »

Chrisjan dankie vir die positiewe pos. Ons is gewoonlik vinnig om te kla oor swak diens en stadig om goeie diens uit te wys.

Ek is dankbaar as ek sulke pos lees.

Peet
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

+1 Safari ;)
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Daar is deesdae stywe kompetisie in die mark. Daar is deesdae heelwat winkels wat net soos S&O genoeg voorraad teen kompeterende pryse aanbied. My geldjies sal egter maar nog in Wimmelman &Kie se sakke beland oor die eerlikheid en integreteit waarmee hulle besigheid doen.
Beretta
Hero Member
Hero Member

Post by Beretta »

Willem
Moet se well done i like julle sommer op facebook weet net nie hoe om dit te doen nie
Beretta
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

wlm wrote:Daar is deesdae stywe kompetisie in die mark. Daar is deesdae heelwat winkels wat net soos S&O genoeg voorraad teen kompeterende pryse aanbied. My geldjies sal egter maar nog in Wimmelman &Kie se sakke beland oor die eerlikheid en integreteit waarmee hulle besigheid doen.
Hier kan ek weereens my stem ingooi, en saam sing. Ek skat elke ou het maar sy eie voorkeure, en redes tot afkeure, maar Safari is my winkel!

Net so terloops, Safari se S365 was die naweek te koop teen R240/blik, en n ander handelaar net om die draai s'n was R285/blik. ;). Kan ek dan sommer hier vir Nico Vos n pluimpie in sy hoed steek. die man maak regtig moeite daar by die kruit en koeels afdeling. Volgens my n aanwins vir die kluis gewees.
Veiligheid eerste manne!
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Beretta wrote:Willem
Moet se well done i like julle sommer op facebook weet net nie hoe om dit te doen nie
Beretta
Ek is net op Jaracal, glad nie op vleisboek nie. :P
LongWolf
Hero Member
Hero Member

Post by LongWolf »

BRNO .06 (Pierre) wrote:
wlm wrote:Daar is deesdae stywe kompetisie in die mark. Daar is deesdae heelwat winkels wat net soos S&O genoeg voorraad teen kompeterende pryse aanbied. My geldjies sal egter maar nog in Wimmelman &Kie se sakke beland oor die eerlikheid en integreteit waarmee hulle besigheid doen.
Hier kan ek weereens my stem ingooi, en saam sing. Ek skat elke ou het maar sy eie voorkeure, en redes tot afkeure, maar Safari is my winkel!

Net so terloops, Safari se S365 was die naweek te koop teen R240/blik, en n ander handelaar net om die draai s'n was R285/blik. ;). Kan ek dan sommer hier vir Nico Vos n pluimpie in sy hoed steek. die man maak regtig moeite daar by die kruit en koeels afdeling. Volgens my n aanwins vir die kluis gewees.

ek sing hier ook saam. ek was verras gewees toe ek by die til stop.
het gewens ek het nog lik-sensies gehad!!!! :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
johnny
Hero Member
Hero Member

Post by johnny »

Mooi wlm dis nou diens,

groetnis

Johnny
Carl
Hero Member
Hero Member

Post by Carl »

Ek kan ook net byvoeg ek was ook gelukkig met die S365 spesiale prys. Ek was so bly om die 2 blikke te sien ek het nie eens $ gevra nie. Johan het my baie vriendelik bedien.
Ook 'n pluimpie vir Nel Fourie op die internet. Ek wou seker maak ek kry 'n emmer NBT, bestel toe sommer oor die internet. Saterdag in Pta was als daar en die dame in die kantoor het my dadelik gehelp.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
immelmanw

Post by immelmanw »

Naand Manne.....en dames.

Baie dankie vir die komplimente, vanaand gaan ek weer lekker slaap! Ons het so half en half n reel in ons besigheid, ons mag nooit se " ek probeer my beste nie" dalk is dit nie goed genoeg nie! Onthou, Elton Jantjies en Ouens soos Earl Rose het ook altyd hulle beste gegee.......

Ek doen dus weer n beroep op almal om vir my, Sam of Helmut te kontak as ons kan verbeter of daar fout is. As ons nie weet van n fout nie kan ons dit nie regmaak nie.
Voorbeeld: nou die dag skakel n klient, Louis Stroh my (inteendeel hy het my kom sien) ons Hornady 87gr kos R390 per pakkie en Humansdorp kooperasie is R320. Hy se toe hulle het nuwe stock ens ens. Eers wou ek my moer strip, daar is mos geen wet dat S&O altyd op alles die goedkoopste moet wees nie, ek gaan kyk toe, ons prys was R310, toe ons 80 pakkies van Stellenbosch na die Pretoria tak transfer het die dame "by default" die prys opgesit omdat die GP ver onder die gemiddeld was, min wetende dat Hornady v max n brood en botter item is wat baie skerp geprys moet wees. Ek het dit reggestel en vir Louis gekontak en baie dankie gese! Die prys is Nou R300..... Nou is S&O weer die goedkoopste en ons het stock!
Anyway, laaaaaang storie kort, gesels met ons, laat weet ons as ons goed verkeerd doen, help ons om te verbeter maar aanvaar ook dat ons beste nie altyd goed genoeg gaan wees nie, maar ons gaan aanhou oefen tot ons dit regkry.

Dankie manne, nou gaan ek lekker slaap. Die week vat ek bietjie stress met Huntex! Ek wil julle verseker ek het dit my werk gemaak om seker te maak die Huntex specials is die moeite werd!
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

immelmanw wrote:Naand Manne.....en dames.

Baie dankie vir die komplimente, vanaand gaan ek weer lekker slaap! Ons het so half en half n reel in ons besigheid, ons mag nooit se " ek probeer my beste nie" dalk is dit nie goed genoeg nie! Onthou, Elton Jantjies en Ouens soos Earl Rose het ook altyd hulle beste gegee.......

!
Ek is skoon uit asem gelag!!!,!!! Dit is so raak opgesom.

Kom ek probeer ook:

Reeds....... Reg .....Robert Eberson!!
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
JPS
Hero Member
Hero Member

Post by JPS »

Willem,

Ek wil ook net hier se dat jy ook persoonlik uit jou pad gegaan het om my te probeer help om 260grn accubonds te kry, al het jy dit nie regekry nie het ek groot waardering vir die moeite en dat jy als probeer het, selfs om te kyk of julle persoonlik stock by julle huise het. Dit wil darm gedoen wees.

ps. Waneer sien ons nou daai Huntex Specials?

Mooiloop
JP
kopskoot
Hero Member
Hero Member

Post by kopskoot »

immelmanw wrote:Naand Manne.....en dames.

Ek doen dus weer n beroep op almal om vir my, Sam of Helmut te kontak as ons kan verbeter of daar fout is. As ons nie weet van n fout nie kan ons dit nie regmaak nie.
Voorbeeld: nou die dag skakel n klient, Louis Stroh my (inteendeel hy het my kom sien) ons Hornady 87gr kos R390 per pakkie en Humansdorp kooperasie is R320. Hy se toe hulle het nuwe stock ens ens. Eers wou ek my moer strip, daar is mos geen wet dat S&O altyd op alles die goedkoopste moet wees nie, ek gaan kyk toe, ons prys was R310, toe ons 80 pakkies van Stellenbosch na die Pretoria tak transfer het die dame "by default" die prys opgesit omdat die GP ver onder die gemiddeld was, min wetende dat Hornady v max n brood en botter item is wat baie skerp geprys moet wees. Ek het dit reggestel en vir Louis gekontak en baie dankie gese! Die prys is Nou R300..... Nou is S&O weer die goedkoopste en ons het stock!
Anyway, laaaaaang storie kort, gesels met ons, laat weet ons as ons goed verkeerd doen, help ons om te verbeter maar aanvaar ook dat ons beste nie altyd goed genoeg gaan wees nie, maar ons gaan aanhou oefen tot ons dit regkry.

Dankie manne, nou gaan ek lekker slaap. Die week vat ek bietjie stress met Huntex! Ek wil julle verseker ek het dit my werk gemaak om seker te maak die Huntex specials is die moeite werd!
As dit nie is hoe 'n mens 'n besigheid bestuur nie, dan weet ek niks van besigheid nie.

Lekker man Willem! Ek kan sommer voel hoe my borste swel
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

kopskoot wrote:Ek kan sommer voel hoe my borste swel
In jou pienk hempie en hoë hakkies? Oulik! :laugh:
Goed, beter, 6millimeter!
kopskoot
Hero Member
Hero Member

Post by kopskoot »

Geno wrote:
kopskoot wrote:Ek kan sommer voel hoe my borste swel
In jou pienk hempie en hoë hakkies? Oulik! :laugh:
Het jy nie 'n paar over-alls om af te lewer nie? toe loop nou >:(
LoveHenties
Sr. Member
Sr. Member

Post by LoveHenties »

immelmanw wrote:Anyway, laaaaaang storie kort, gesels met ons, laat weet ons as ons goed verkeerd doen, help ons om te verbeter maar aanvaar ook dat ons beste nie altyd goed genoeg gaan wees nie, maar ons gaan aanhou oefen tot ons dit regkry.
As ek dan voor op die wa mag wees, 'n groot versoek: Verkoop asb die volle reeks Burris scopes. Bring dit self in as dit moet. Ek besef as julle dit verkoop, gaan die ander duurder make dalk seer kry, maar ek glo volumes sal opmaak daarvoor. Ek hou nie daarvan as die Tannie by die ander plek vir my kwaai gluur nie, maar ek is veels te suinig om R1000 of meer ekstra vir 'n teleskoop van selfde kwaliteit te betaal.

Op 'n ligter noot. Kry ook iets om die dames besig te hou. Weet julle hoeveel keer hoor ek in die verbygaan: "Pieter hoe lank gaan ons nou nog hier wees!?" Dit kos julle inkomste, ek is seker daarvan. Ek stel 'n koffie winkel met kosprys (of baie goedkoop) koek en koffie voor.

Nog 'n ding! Skep 'n diens waar mens 'n jag deur julle kan boek, en skep geleenthede. Dis ontsaglik moeilik om goeie jag plekke te kry, en om jagmaats te kry wat jy kan vertrou om nie 'n onaangename jag ervaring te skep nie.
Ponkie
Hero Member
Hero Member

Post by Ponkie »

BRNO .06 (Pierre) wrote:
Net so terloops, Safari se S365 was die naweek te koop teen R240/blik, en n ander handelaar net om die draai s'n was R285/blik. ;).
Bruno

Dis nie net die een naweek se prys nie. Dis elke dag, heeldag, heeljaar ons prys op S335, S365, S355 en S385.
Korreltjie kruit soos S341 en S321 is R180 'n blik.

Ons sal moet wag en sien watse specials Willem hulle vir Huntex beplan.

As julle by Stellenbosch tak kom kruit koop, skud blad by die kluis, daai dik blou boeke kan 'n man nogals besig hou.

Groetnis
Ponkie
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Ponkie wrote:
BRNO .06 (Pierre) wrote:
Net so terloops, Safari se S365 was die naweek te koop teen R240/blik, en n ander handelaar net om die draai s'n was R285/blik. ;).
Bruno

Dis nie net die een naweek se prys nie. Dis elke dag, heeldag, heeljaar ons prys op S335, S365, S355 en S385.
Korreltjie kruit soos S341 en S321 is R180 'n blik.

Ons sal moet wag en sien watse specials Willem hulle vir Huntex beplan.

As julle by Stellenbosch tak kom kruit koop, skud blad by die kluis, daai dik blou boeke kan 'n man nogals besig hou.

Groetnis
Ponkie
Ponkie, jy is reg, ek weet dit is die heel jaar se prys. Ek onthou goed hoe Willem self so ruk terug hier op die forum self pryse vergelyk het tussen Safari en die ander winkels sommer oor die hele RSA :)

Kan jy nou glo hoe werk my geluk? Ek vlieg met die opening van Huntex na Worcester vir die naweek, en ek is seker soos verlede jaar vlieg lede van die Safari span in Stellenbosch verby my na JHB vir die Huntex skou. Onregverdig!!!
Veiligheid eerste manne!
immelmanw

Post by immelmanw »

LoveHenties wrote:
immelmanw wrote:Anyway, laaaaaang storie kort, gesels met ons, laat weet ons as ons goed verkeerd doen, help ons om te verbeter maar aanvaar ook dat ons beste nie altyd goed genoeg gaan wees nie, maar ons gaan aanhou oefen tot ons dit regkry.
As ek dan voor op die wa mag wees, 'n groot versoek: Verkoop asb die volle reeks Burris scopes. Bring dit self in as dit moet. Ek besef as julle dit verkoop, gaan die ander duurder make dalk seer kry, maar ek glo volumes sal opmaak daarvoor. Ek hou nie daarvan as die Tannie by die ander plek vir my kwaai gluur nie, maar ek is veels te suinig om R1000 of meer ekstra vir 'n teleskoop van selfde kwaliteit te betaal.

Op 'n ligter noot. Kry ook iets om die dames besig te hou. Weet julle hoeveel keer hoor ek in die verbygaan: "Pieter hoe lank gaan ons nou nog hier wees!?" Dit kos julle inkomste, ek is seker daarvan. Ek stel 'n koffie winkel met kosprys (of baie goedkoop) koek en koffie voor.

Nog 'n ding! Skep 'n diens waar mens 'n jag deur julle kan boek, en skep geleenthede. Dis ontsaglik moeilik om goeie jag plekke te kry, en om jagmaats te kry wat jy kan vertrou om nie 'n onaangename jag ervaring te skep nie.
Baie dankie vir die voorstelle, koffie is daar reeds, verniet! Jy mag vra, geen probleem. Vir die dames maak ek sommer self. Wat die jagplekke aanbetref, great idee, ek is besig met so iets. Wil net eers die website en produkte regkry, sal dan 100% aandag aan dit gee.
Groete
Post Reply