Doen bietjie meer moeite vir 'n aansienlik beter resultaat
Dankie vir die deel

Hier is 'n videoclip hoe om die goed te gebruik.JTM wrote:Ek het 'n comparator by Safari gekry vandag, maar dis nie die oorspronklike Hornady een nie. Dis basies dieselfde. Ongelukkig is daar geen instruksies by hoe jy dit gebruik nie. Kan jy dalk bietjie meer verduidelik oor die meet proses? Ekwil net weet of ek die vverniet moet zero teen die comparator na ek dit met die insert geklap het aan die instrument.

Ludwig, dit gebeur soms, maar jy druk die bek van die dop effens toe sodat hy die koeel stywer vashou of jy buig hom bietjie oop. Ek kry hom op 'n stadium dat hy nie jam nie. Meet hom herhaaldelik en kyk of hy elke keer dieselfde resultate gee.Ludwig wrote:Oom Pieter, ek sal oom 'n brief gee, daai metode gaan meeste van die tyd, indien nie elke keer, jou 'n TPL gee met die koeel in die lande gejam

... en om seker te maak die lengtes vanaf die ogief gemeet is almal presies dieselfde tot by die lande. Dis veral noodsaaklik by loodpunt koeëls, aangesien die loodpuntjie soms platgeduk word in die verpakking. As die TPL van die ogief gemeet word met die comapator, skakel dit hierdie afwyking uit.JTM wrote:Ok so die comparator is maar net goed om my vervaardigde ammunisie te meet om te kyk of ek my laai werk reg gedoen het.