More Manne,
Ek het n 1854 Tower musket geweer wat ek graag geidentifiseer wil hê. Hy het op n stapel gewere beland wat gebrand moes word waar n samaritaan 3 muskets gered het. Jarre later het die samaritaan se vrou (Mrs. Mudd, nou diep in haar tagtigs) hom aan my pa geskenk toe hy nog n klein seuntjie was.
Ek sal fotos en inligting opsit soos ek tyd het.
Identifikasie 1854 Tower en geskiedenis.
- Johnnie De Wet
- Hero Member

- Johnnie De Wet
- Hero Member

Re: Identifikasie 1854 Tower en geskiedenis.
Loop merke.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Johnnie De Wet
- Hero Member

Receiver plaat.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Johnnie De Wet
- Hero Member

Trigger Guard
- Johnnie De Wet
- Hero Member

Regiment markings
{2D}
en dan later gestempel
{II}
{51}
{2D}
en dan later gestempel
{II}
{51}
- Johnnie De Wet
- Hero Member

Looplengte 654mm
Nog n verassingtjie HY IS GELAAI!
Nog n verassingtjie HY IS GELAAI!
-
mariusr
- Hero Member

Jislaaik Johnny is iets besonders jy moet by Pawn stars uit kom daai een ou is mos expert op die ou gunne!
- Mars67
- Jr. Member

Baie interessant. Jy sal bietjie meer inligting moet gee. En paar vollengte foto's neem ook asb. Hoe lank is die loop. Wat is die kaliber? Het hy 'n getrokke loop? Hoeveel bande het hy? Dit lyk soos 'n Pattern 1853 Enfield maar dit is moeilik om te oordeel aan die hand van die beskikbare inligting. Die pattern 1853 was .577 kaliber. Dit kan ook 'n .69 Tower Musket wees met 'n gladde loop wat maar eintlik 'n vuursteen slot geweer was wat omskep was na slagdoppie toe. Die tower musket is vervang in 1853 deur die Pattern 1853 en dit is hoekom ek nie met sekerheid kan sê dit is 'n tower musket nie.
Mens moet uiters versigtig wees hulle is dikwels nog gelaai. Dan probeer die manne die breechplug afhaal met hitte en dan sit jy met 'n ou maar tog baie effektiewe pyp bom!
Mens moet uiters versigtig wees hulle is dikwels nog gelaai. Dan probeer die manne die breechplug afhaal met hitte en dan sit jy met 'n ou maar tog baie effektiewe pyp bom!
- Johnnie De Wet
- Hero Member

Baie dankie Mars
Looplengte 654mm
Sal oor die naweek nog inligting opsit.
Looplengte 654mm
Sal oor die naweek nog inligting opsit.