My Skaapstertjies resep

Enige vleis/veldkos resepte wat werk vir n honger jagter
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

My Skaapstertjies resep

Post by sako 30-06 »

Sny ekstra vet van stertjies af,maak kaiings met vet of meng vet in droewors of boerewors.
Sit stertjies in n pressure cooker.
Gooi een ui,twee tamaties,n wortel,celery,knoffel,paprika,peper,coriander,worcester sous en water by net totdat stertjies bedek is.
Kook vir so 45min.
Dreineer die stock en hou vir wanneer jy sous maak vir pap of as n basis vir n potjie.
Gooi bbq six gun spice en bbq with garlic op stertjies,los vir so 30min.
Braai stertjies op kole en smeer met bbq sous of sweet en sour net voor jy dit afhaal.

My vrou se gunsteling!
vriell
Hero Member
Hero Member

Re: My Skaapstertjies resep

Post by vriell »

Klink asof dit maklik ook my gunsteling kan word....het pakkie stertjies en sal dit beslis probeer.
Groetnis
Len
Hermanus
.303 Enfld, 308Howa, Harrington12br, Stevens410/.22, Rem.44, 9mm Baretta, HW90.177, .22 H Lithgow, Walther .177, Hawken.45, Hawken.50, Hawken.54, .22 Rem, .177 Relum, 30.06Howa , 38 S&W , 6mm Musgrave
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

vriell wrote:Klink asof dit maklik ook my gunsteling kan word....het pakkie stertjies en sal dit beslis probeer.
Daar is min goed wat so lekker is soos skaapstertjies!
cassie_calvinia
Hero Member
Hero Member

Post by cassie_calvinia »

skaapstertjie vir my moet net so met sout en peper gebraai word.
die heel beste is as jy lammers merk, steek 'n bos brand, gooi hom meet wol en al in die vuur. trek net die wol doppie af, en eet!
ek persoonlik kom nie met souse naby karoo skaap nie! dalk miskien 'n rib
HOU HOM DAAI DIKTE
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

cassie_calvinia wrote:skaapstertjie vir my moet net so met sout en peper gebraai word.
die heel beste is as jy lammers merk, steek 'n bos brand, gooi hom meet wol en al in die vuur. trek net die wol doppie af, en eet!
ek persoonlik kom nie met souse naby karoo skaap nie! dalk miskien 'n rib
Ek het al gehoor van die stertjie so met wol in die vuur gooi,maar was nog nooit so gelukkig om hom te proe nie.
Ek verkies self die stertjies sonder sous,maar my vrou verkies hom weer met sous.
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Probeer hom bietjie in baksakkie in die oond, 160grade vir so 3 ure, man dan val hy amper van die been af, dis my gusteling manier van kalaharie prawn eet.
Naas1
Full Member
Full Member

Post by Naas1 »

Ek sit hulle in die elektriese drukkoker met bietjie sout, peper en koljander vir 20min haal uit, laat afkoel en dan braai met nog sout en koljander "Koningskos"
30-06 Brno, 308 Travelo, .22 Obrendorf Mauser, 12Br Browning, .177 CTR
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Post by Stefan764 »

Cassie jy het hom spot on. Ek kroek egter bietjie, ipv gewone sout en peper laat loop ek met Marina Braaisout

Gaan nerens sonder dit nie. As die Cruiser start laai ek eers die Marina in en dan klim ek in.

Gooi ook niks op skaap nie. Net olyfolie vir ekstra colestrol en op n rib suurlemoensap
Rooster1089
Full Member
Full Member

Post by Rooster1089 »

Hallo,

Ek wil graag bietjie skaapstertjies braai.
Waar kan ek koop ( ek bly in pretoria noord) ?
Kan ek dit net so op ligte warm kole braai? of moet mens dit eers in die "pressure cooker" sit?

Dankie
.270 Howa
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Manne

Ons het oor die 100kg nou gekoop op Aranos toe ons in Nam was. Die goed is verdomp verslawend! Ons het so bietjie ge-eksperimenteer deur die jaar en het toe Dirkie sous aan die einde op een poging oorgegooi oor die stertjies. Kon nie glo hoe komplimenteer die twee mekaar nie.

Groetnis
Wouter
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Ek dink nou net ek het dit nog nooit geeet nie :-[ . Al n skaap se kop geeet ma nie sy stert nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

Wouter Roets wrote:Manne

Ons het oor die 100kg nou gekoop op Aranos toe ons in Nam was. Die goed is verdomp verslawend! Ons het so bietjie ge-eksperimenteer deur die jaar en het toe Dirkie sous aan die einde op een poging oorgegooi oor die stertjies. Kon nie glo hoe komplimenteer die twee mekaar nie.

Groetnis
Wouter
Wouter ek is so bietjie moeg vir die Jimmy's sous.Het toe sommer nou die aand buffalo wings en skaapstertjies gemaak met durkey sous,dit was baie lekker.

Net jammer my tong was dood van al die asyn ;D
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

Rooster1089 wrote:Hallo,

Ek wil graag bietjie skaapstertjies braai.
Waar kan ek koop ( ek bly in pretoria noord) ?
Kan ek dit net so op ligte warm kole braai? of moet mens dit eers in die "pressure cooker" sit?

Dankie
Jy sal maar jou slaghuis,spar of pick en pay moet bel en hoor.
Nie so maklik om dit in die hande te kry nie.

Maar as jy eers n kontak het met jy hom soos goud bewaar.
win270
Hero Member
Hero Member

Post by win270 »

Cassie se advies hierbo werk uitstekend! Ek ken dit ook so. As jy die skaapstertjies bietjie kleur wil gee, sit net dan vir kort rukkie in oond op "grill" nadat die velletjies verwyder is.

Mense, dis koningskos!!

Waar kan mens skaapstertjies in die stad koop? Meeste slagters gaan my dalk net skeef aankyk . . .
Robin
Jr. Member
Jr. Member

Post by Robin »

Daar is darem min dinge wat naby skaapstertjies kom.Ek self gooi hom lekker duk met aromat en suurlemoen sap en maak dan die rooster staan langs die vuur soos jy sou doen met n ribbetjie. Dan kan jy hom op sy eie tyd laat aangaan en die vet wat uit braai maak hom lekker crispy. Dink ek moet sommer vanaand dit weer doen,raak so lus as ek na almal se resepte luister.
BORN TO HUNT, FORCED TO WORK
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Sako

Dink jy nie die sous wat jy saam met die ys drink het dalk iets daarmee te make gehad nie? ;D Ja die Dirky sous saam met die stertjies was ook vir my n baie aangename verrassing. Ons stertjies le ongelukkig in Vereeniging en ek is nou so lus daarvoor ek ry sommer deur!

Groetnis
Wouter
Dolf014
Hero Member
Hero Member

Post by Dolf014 »

Ek maak hulle maar gewoonlik so; gooi baie aeromat en braai hom op warm kole, dan eet jy hom hanne en tanne!!
Al probleem is net; jou glas wil later deur jou vingers glip van al die vetterigheid.

Het lank terug een aand 'n Vrystaat gesin genooi vir braai. Ook toe skaapstertjies vir voorgereg gebraai. Hulle was eers baie skepties, maar toe hulle die eerste een proe, toe laat loop hulle. Ek het toe maar vir my familie gesê hulle moet terug staan van die rooster af.
Skiet met 308 Voere (erf stuk) ons loop al 40 jaar saam.
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

Wouter Roets wrote:Sako

Dink jy nie die sous wat jy saam met die ys drink het dalk iets daarmee te make gehad nie? ;D Ja die Dirky sous saam met die stertjies was ook vir my n baie aangename verrassing. Ons stertjies le ongelukkig in Vereeniging en ek is nou so lus daarvoor ek ry sommer deur!

Groetnis
Wouter
Nou dat jy noem,ek het die ys vergeet so dis dalk hoekom. :-[
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Daar is 2 soorte stertjie. Die een is die gedeelte wat by die jong lammetjie af gesny word wanneer die lammers gemerk word. Dis van hom wat Cassie praat. Merino of dan wolskape se sterte braai lekker in 'n vuur soos Cassie beskryf. (Veral as dit 'n harpuisbos-vuur is, ou Cassie). Die braaiery gebeur gewoonlik sommer langs die kraal waar die merkery plaasvind.
Die stertjie wat in die slaghuise beskikbaar is, is die gedeelte wat van die geslagte karkas verkry word. M.a.w. die gedeelte van die stert wat na merk agterbly.
Rooster1089
Full Member
Full Member

Post by Rooster1089 »

Ok, ek het toe my stertjies gekry en dis hoe ek dit toe gebraai het.
Kook die strertjies op die stoof vir so 25-35 min tot amper gaar.
Sit stertjies in tupperbak en gou braai speserye oor en Wellingtons se "Steak house sous marinade", laat le vir dag in yskas.
Volgende dag oor medium hitte kole gebraai in toeknyp rooster!
Dit was ongelooflik lekker!!!!
.270 Howa
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Rooster sien nou eers jyt al Sept gesoek. Bel my vrou, Elize by die slaghuis as jy weer soek hoor, 0125466807. Bel maar n week voor die tyd ons kry net n boks of 2 elke week, maar taamlik skaars.
Rooster1089
Full Member
Full Member

Post by Rooster1089 »

@ Robbie, baie dankie ek sal defnitief 'n luitjie gee.
.270 Howa
12 br Baikal
12 br O/U Webley & Scott
Joeoilsa
Newbie
Newbie

Post by Joeoilsa »

Jou vrou het goeie smaak, seker hoekom sy jou getrou het.

Gaan die resep nou probeer boeta. Dankie, Ek koop altyd so 10kg sterte op 'n slag.
Jy is reg daar is niks lekkerder as skaapstert potjie nie.

sako 30-06 wrote:Sny ekstra vet van stertjies af,maak kaiings met vet of meng vet in droewors of boerewors.
Sit stertjies in n pressure cooker.
Gooi een ui,twee tamaties,n wortel,celery,knoffel,paprika,peper,coriander,worcester sous en water by net totdat stertjies bedek is.
Kook vir so 45min.
Dreineer die stock en hou vir wanneer jy sous maak vir pap of as n basis vir n potjie.
Gooi bbq six gun spice en bbq with garlic op stertjies,los vir so 30min.
Braai stertjies op kole en smeer met bbq sous of sweet en sour net voor jy dit afhaal.

My vrou se gunsteling!
cassie_calvinia
Hero Member
Hero Member

Post by cassie_calvinia »

daai harpuis loop mooi. sousie se moer
HOU HOM DAAI DIKTE
Heinz Petersen
Hero Member
Hero Member

Post by Heinz Petersen »

Skaapstertjie soos Cassie dit doen, maar die vet moet nie te veel afgesny word nie vir voorgereg.
Dan n morsige pot avfal.
Deel jou kennis dan bevorder jy jou sport.
6mm Dasher; 300 NM Improve; 308 Musgrave; 22-250 Howa; .22 Savage; Glock 17
Post Reply