The Ivory Hunter Rifle .416 Rigby - by JOHANN FANZOJ FERLACH

Praat hier oor die GROOT manne/Anything about the BIG boys goes here 9.3/375 and bigger
Ralph Badenhorst
Hero Member
Hero Member

The Ivory Hunter Rifle .416 Rigby - by JOHANN FANZOJ FERLACH

Post by Ralph Badenhorst »

Dagse Manne

So rukkie terug het n vriend uit Ferlach vir my fotos van hierdie geweer gestuur. Die geweer was deur JOHANN FANZOJ van FERLACH gebou. Dit het ongeveer 3 jaar geneem om die wapen te voltooi. Ek heg n link onder aan as julle manne die detail wil gaan lees. Persoonlik is dit een van die mooiste kunswerk in die pasmaak wapen bedryf vir my!

MAAAR - toe ek dit fotos sien toe wonder ek nogal wat die Suid Afrikaanse jagters gaan se van dit - hiers my gedagtes oor wat hulle moontlik gaan se (tong-in-die-kies) want ek sien dit elke dag: Asseblief moet niks van hierdie persoonlik opneem nie - dit is op geen individuele mense gerig nie

- 98% gaan se dat die geweer te SWAAR is en die loop te lank is
- dieselfde 98% gaan se dat hulle nie langer as n week sal wag vir hulle gewere nie
- dieselfde 98% gaan se hy blink teveel
- dieselfde 98% gaan al sy vingers in die loop voor probeer indruk ( dieselfde mense wat by n kar handelaar n nuwe kar sal staan en beloer en dan die nuwe tire van die kar skop om te sien of dit styf gepomp is)

Reg, nou gaan kyk ons na die minderheid van die wat oor bly

-1.999999% sluit jagters soos ek en die Jaracal forum lede in wat n mooi wapen wardeur en oopmond na dit sal staar en drool op die sleutelbord

Die oorblywende - 0.000001% sal jou probeer oortuig dat n Britse geweer beter kwaliteit is en n beter belegging vir die toekoms is :laugh:

Alle krediet (CREDIT) aan JOHANN FANZOJ - FERLACH (asook fotos)

http://www.fanzoj.com/en/home/index.html

[image]http://i1072.photobucket.com/albums/w367/ralph1691/ferlach%20416/29_zps19905276.jpg[/image]

[image]http://i1072.photobucket.com/albums/w367/ralph1691/ferlach%20416/210_zps5ce1bb50.jpg[/image]

[image]http://i1072.photobucket.com/albums/w367/ralph1691/ferlach%20416/26_zps9f60f9db.jpg[/image]

[image]http://i1072.photobucket.com/albums/w367/ralph1691/ferlach%20416/3_zps7569567b.jpg[/image]

Groete

Ralph jr.
DWB
Hero Member
Hero Member

Re: The Ivory Hunter Rifle .416 Rigby - by JOHANN FANZOJ FER

Post by DWB »

Mooi.... Maar nie vir my :D

Ek gaan nie met daai ding kan jag nie!!!!!!!!

Maar kuns is dit definitief!!!
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

Dis stunning! n Mooi ryding, mooi vrou en mooi geweer is darem maar MOOI!
Hugo
Hero Member
Hero Member

Post by Hugo »

Die effek op die loop en slot dat hy soos olifant lyk is ongelooflik.

Al wat ek nie van hou nie is die goue inlet tussen die ivoor en hout, die res is bitter mooi.
Ralph Badenhorst
Hero Member
Hero Member

Hugo wrote:Die effek op die loop en slot dat hy soos olifant lyk is ongelooflik.

Al wat ek nie van hou nie is die goue inlet tussen die ivoor en hout, die res is bitter mooi.
Die goue inlet is daar gesit om toekomstige trek of buig in die ivoor te verhoed sodat die kolf nie kraak nie.
Hugo
Hero Member
Hero Member

Post by Hugo »

Thanks Ralph,

Wys jou, wat weet ek...

Hy moes dit blou gemaak het.
Varmint King
Jr. Member
Jr. Member

Post by Varmint King »

OMW,

Dit is stunning... Dankie Ralph
''a Farmer in need, needs a Varminter indeed'' - Heinrich Laage
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Ralph

Ek weet nie waar ek gaan inpas in jou persentasie syfers nie. Al wat ek kan se is dat die persoon n baie sinlike teleskoop gekies het wat die kaliber mooi komplimeteer. Soos hulle se "Beauty is in the eye of the beholder".

Groetnis
Wouter

PS Ek skop nie tires nie want dit maak my vellies vuil. ;D
gillie
Hero Member
Hero Member

Post by gillie »

Ek sou nou nie 'n swarovksi op sit nie....

Terg net, kunswerk is dit beslis soos DWB gese het ...
Peruvs72

Post by Peruvs72 »

Ek wonder hoeveel keer en hoeveel parte moes hy gebruik het as hy erens n fout gemaak het en oor moes begin.
andre007
Hero Member
Hero Member

Post by andre007 »

Wat is sy waarde of het ek dit misgelees?
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."

Groete

Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Pappabeer
Hero Member
Hero Member

Post by Pappabeer »

Ek jou distrubisie persentasie is noggal reg Ralph. Dit is kommerwekkend.

Jackson Pollock was ook 'n befaamde kunstenaar.

Waardering van skoonheid is subjektief soos jy noem Wouter. Ek sou graag nuwe bande wou gaan skop, maar ek het vrede gemaak dat ek dit nooit sal kan bekostig nie.
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
rudib
Hero Member
Hero Member

Post by rudib »

Dis baie mooi!!!!
Ralph Badenhorst
Hero Member
Hero Member

Wouter Roets wrote:Ralph

Ek weet nie waar ek gaan inpas in jou persentasie syfers nie. Al wat ek kan se is dat die persoon n baie sinlike teleskoop gekies het wat die kaliber mooi komplimeteer. Soos hulle se "Beauty is in the eye of the beholder".

Groetnis
Wouter

PS Ek skop nie tires nie want dit maak my vellies vuil. ;D
:laugh: lag ek nou lekker !!

Wouter, ek en Jerome van Verney Carron het al baie op skoue gestaan en gesels en dit is hoe ons soms voel as ons na mense se kommentaar luister. Hoe sal hy altyd se - "people with their oily fried chip fingers"

Groete

Ralph
Ralph Badenhorst
Hero Member
Hero Member

andre007 wrote:Wat is sy waarde of het ek dit misgelees?
Sal my vriend vra en jou laatweet

Groete

R jr.
Ralph Badenhorst
Hero Member
Hero Member

Peruvs72 wrote:Ek wonder hoeveel keer en hoeveel parte moes hy gebruik het as hy erens n fout gemaak het en oor moes begin.
Peruvs72

Jong dit laat myself ook nogal wonder - ons moes al self n part of 2 oormaak waarmee ons nie gelukkig is nie. Vir my is die mooiste die sneller beul en mag kas - die half olifant se detail is fantasties!
NEGE3
Hero Member
Hero Member

Post by NEGE3 »

Sjoe baie mooi. Wonder wat sal so geweer kos. Seker net olie magnate sal dit kan bekostig.
Groete,
Koos de Beer
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Manne

Moet my vorige skrywe asb nie misvertaan nie. Ek soos baie ander het verseker baie waardering en respek vir kunswerke soos hierdie. Die vakmanskap, toewyding en absolute talent wat ingaan met werke soos die verg verseker enige iemand se respek en agting. Verseker word hierdie net nog meer waardeer deur iemand wat in die lyn van besigheid is soos Ralph.

Persoonlik is daar vir my n skeidslyn tussen n kunswerk soos die en n bruikbare wapen. Laasgenoemde kan verseker ook n kunswerk wees op eie gebied en dit is hierdie wapens wat vir my naby die hart le. n Mooi stuk hout gekoppel aan n praktiese funksionele stelsel is wat my hart laat warm en vining klop. Vir my is n wapen presies dit, n wapen. n Bietjie optof werk is verseker nie te versmaai nie, maar dit moet prakties en understated wees vir my persoonlik. Ek se weereens "Beauty is in the eye of the beholder". As ek dan geklasifiseer word as "olie vinger" dan sal ek daai brandmerk dra met trots want in my oe verteenwoordig dit die ware jagter. In die jagveld maak ons in elk geval n lekker olierige chip en nie daai bleek opgekookte groente nie. Pretentiousness is een van die menslike aanvoegsels wat ek met n passie haat!

Groetnis
Wouter
Ralph Badenhorst
Hero Member
Hero Member

Wouter Roets wrote:Manne

Moet my vorige skrywe asb nie misvertaan nie. Ek soos baie ander het verseker baie waardering en respek vir kunswerke soos hierdie. Die vakmanskap, toewyding en absolute talent wat ingaan met werke soos die verg verseker enige iemand se respek en agting. Verseker word hierdie net nog meer waardeer deur iemand wat in die lyn van besigheid is soos Ralph.

Persoonlik is daar vir my n skeidslyn tussen n kunswerk soos die en n bruikbare wapen. Laasgenoemde kan verseker ook n kunswerk wees op eie gebied en dit is hierdie wapens wat vir my naby die hart le. n Mooi stuk hout gekoppel aan n praktiese funksionele stelsel is wat my hart laat warm en vining klop. Vir my is n wapen presies dit, n wapen. n Bietjie optof werk is verseker nie te versmaai nie, maar dit moet prakties en understated wees vir my persoonlik. Ek se weereens "Beauty is in the eye of the beholder". As ek dan geklasifiseer word as "olie vinger" dan sal ek daai brandmerk dra met trots want in my oe verteenwoordig dit die ware jagter. In die jagveld maak ons in elk geval n lekker olierige chip en nie daai bleek opgekookte groente nie. Pretentiousness is een van die menslike aanvoegsels wat ek met n passie haat!

Groetnis
Wouter
Wouter ek stem 100% saam met jou!! Persoonlik sal ek hierdie geweer in een van daai Glas Wapen Kluise in my huis wil he!! Sal maar die Da Vinci skildery in die buitekamer gaan bere :laugh:

Groete

Ralph jr.
Varmint King
Jr. Member
Jr. Member

Post by Varmint King »

Wouter ek stem 100% saam met jou!! Persoonlik sal ek hierdie geweer in een van daai Glas Wapen Kluise in my huis wil he!! Sal maar die Da Vinci skildery in die buitekamer gaan bere :laugh:

Groete

Ralph jr.[/quote]

LOL +1
''a Farmer in need, needs a Varminter indeed'' - Heinrich Laage
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Baie interesant en regtig pragwerk maar dit sal my 2de 416 wees wat nie jagveld toe sal gaan nie.
DawieKotze
Hero Member
Hero Member

Post by DawieKotze »

Absolute kunswerk!! Ek is seker daardie geweer is nie gebou om mee te gaan jag nie, maar eerder as 'n belegging.

Wonder of hy groepeer >:+ >:+

Groetnis

Dawie
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
Ralph Badenhorst
Hero Member
Hero Member

madako wrote:Absolute kunswerk!! Ek is seker daardie geweer is nie gebou om mee te gaan jag nie, maar eerder as 'n belegging.

Wonder of hy groepeer >:+ >:+

Groetnis

Dawie
:laugh: :laugh: :laugh:
Post Reply