PRE SEASON RIFLE CLEARANCE

Handelaars wat advertensie regte gekoop het mag hier adverteer/Dealers that have paid for advertising rights may advertise here.
Safari Outdoor
Sr. Member
Sr. Member

Post by Safari Outdoor »

Hi Manne

Hier is hy nou, ons PRE SEASON RIFLE CLEARANCE!

Gaan mal en have fun, hierdie gaan julle nie gou weer sien nie.

FINAL RIFLE CLEARANCE! You don't want to miss this! First come first serve -

http://safari-and-outdoor.mabua.co.za/f ... _clearance

Rifle must be bought where the rifle is in stock. Shipping fees will apply when client receives license (if he wants it shipped somewhere) can be collected at any S&O free of charge. T's &C's Apply!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
SAFARI OUTDOOR
Stellenbosch - Pretoria - Rivonia - Boksburg - Wes Rand (Cradlestone)
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Re: PRE SEASON RIFLE CLEARANCE

Post by Capt. Yoda »

Belaglik en da is 3 wat ek soek
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Riebeeker
Hero Member
Hero Member

Post by Riebeeker »

Ek gaan julle aankla by die verbruikersraad. Hierdie pryse is mal.
Remington 700 .308 SPS, Remington 700 .260 en Remington 700 .223 VSF
goodstuff
Full Member
Full Member

Post by goodstuff »

Ag nee man...is dit nou regtig nodig...
.308 Howa 24" Bull Barrel
Boyds Pepper Laminated Stock
Burris Eliminator
Silent Hunter Silencer
Francoisv
Hero Member
Hero Member

Post by Francoisv »

Ja right, Ek jaag gistermiddag 5 uur S&O toe om 'n geweer te koop. Toe ek vooruit bel is al 5 die savage 6.5 284 f class gewere 'uitverkoop'. .....
Francois Vogel
JTM
Hero Member
Hero Member

Post by JTM »

Francoisv wrote:Ja right, Ek jaag gistermiddag 5 uur S&O toe om 'n geweer te koop. Toe ek vooruit bel is al 5 die savage 6.5 284 f class gewere 'uitverkoop'. .....
Daai was 'n bargain... 'n splinternuwe F-klas geweer vir die prys van 'n loopvervanging!
Jannie Welman
Francoisv
Hero Member
Hero Member

Post by Francoisv »

JTM wrote:
Francoisv wrote:Ja right, Ek jaag gistermiddag 5 uur S&O toe om 'n geweer te koop. Toe ek vooruit bel is al 5 die savage 6.5 284 f class gewere 'uitverkoop'. .....
Daai was 'n bargain... 'n splinternuwe F-klas geweer vir die prys van 'n loopvervanging!
Verseker. Dink dìt was 'n geval van bandjies vir boeties
Francois Vogel
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Is daar nog 22250's oor?
acssa
Sr. Member
Sr. Member

Post by acssa »

Francoisv, Jy is reg!!! Daai Savages was verkoop lank voor die tyd... ek was miskien gebore in die nag maar dit was verseker nie gister nag nie. Ek het 30k betaal... vir my vrou sin so 3 maande terug.
Hein22
Hero Member
Hero Member

Post by Hein22 »

Wel ek weet nou nie wanneer daai f class outjies verkoop is nie maar ek kan vir julle sê daar was seker so 5 gewere verkoop net in die 1 1/2 huur wat ek daar was om vir my een te kies. BAIE bargains hier gewees.
Beer (Christo)
Hero Member
Hero Member

Post by Beer (Christo) »

Die geweertjie wat ek wou gaan kyk het was toe nie daar nie, toe koop ek 'n bietjie haelgeweer ammo.

Die mense buite het my bietjie snaaks gekyk, weet nie hoekom nie :angel: :angel:

http://i1076.photobucket.com/albums/w443/Beer375/b27db3c37df4c1e03fa8faaf48508ce2_zps15271895.jpg

Die man in die foto was baie vriendelik en mooi gehelp om te laai.
JPS
Hero Member
Hero Member

Post by JPS »

Hein22 wrote:Wel ek weet nou nie wanneer daai f class outjies verkoop is nie maar ek kan vir julle sê daar was seker so 5 gewere verkoop net in die 1 1/2 huur wat ek daar was om vir my een te kies. BAIE bargains hier gewees.
Hein,

Ek was oppad SO toe en het vir Stefan gebel, dit was seker 9:30 toe kyk hy op systeem toe is almal klaar, hulle is so vinnig verkoop hy het nie eers geweet hulle is al weg nie :):
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

persoinlik is ek bly daai 5 het so vinnig verkoop voor Pinkes my om gepraat het.
kopskoot
Hero Member
Hero Member

Post by kopskoot »

acssa wrote:Francoisv, Jy is reg!!! Daai Savages was verkoop lank voor die tyd... ek was miskien gebore in die nag maar dit was verseker nie gister nag nie. Ek het 30k betaal... vir my vrou sin so 3 maande terug.
Ek was vanoggend (Sat) in S&O pta, toe James Wright, n forum lid, kom kyk het na die f-klas Savage , wat hy oor die telefoon gekoop het. Net omdat jy te laat geslaap het, beteken nie daar was nie sulke gewere te koop nie. Ek ken toevallig twee van die ouens wat elk een van die vyf gekoop het.

Die gunne verkoop gewoonlik vir oor die R30k, natuurlik gaan jy moet wikkel om een te kry, teen halfprys.

Terloops, n ander vriend, het vanoggend 'n Mauser 6,5x 55 gekoop teen 33% afslag. ( voor iemand nou weer beweer, hulle het ook nie bestaan nie)

Miskien bietjie vroeer opstaan, dan hoef julle nie so baie te kerm nie ;D
Soms Sako!

Dikwels, Sako precision rifles, manufactured in Finland, for ultimate accuracy!
Johan JvR
Hero Member
Hero Member

Post by Johan JvR »

Ek hoop jy het daai Blackbear gevat Ronald voor ek nonsens aanjaag..
Francoisv
Hero Member
Hero Member

Post by Francoisv »

kopskoot wrote:
acssa wrote:Francoisv, Jy is reg!!! Daai Savages was verkoop lank voor die tyd... ek was miskien gebore in die nag maar dit was verseker nie gister nag nie. Ek het 30k betaal... vir my vrou sin so 3 maande terug.
Ek was vanoggend (Sat) in S&O pta, toe James Wright, n forum lid, kom kyk het na die f-klas Savage , wat hy oor die telefoon gekoop het. Net omdat jy te laat geslaap het, beteken nie daar was nie sulke gewere te koop nie. Ek ken toevallig twee van die ouens wat elk een van die vyf gekoop het.

Die gunne verkoop gewoonlik vir oor die R30k, natuurlik gaan jy moet wikkel om een te kry, teen halfprys.

Terloops, n ander vriend, het vanoggend 'n Mauser 6,5x 55 gekoop teen 33% afslag. ( voor iemand nou weer beweer, hulle het ook nie bestaan nie)

Hoe vroeg moèt ek opstaan as ek Donderdag middag reeds geskakel het? Die sale email het eers Vrydag by my uitgekom, as ook die plasing hier. Dis Hoekom ek sê bandjies vir boeties en jy sal my niks anders vertel.

Terloops, ek hét toe 'n Savage gekoop. Wou graag 'n barrel-burner gehad het, maar het toe gesettle vir iets anders. Die Model 12 Benchrest, selfde Aksie, -1" op die loop en kolf so klein bietjie anders in 308. Dit word my volgende FTR geweer.
Francois Vogel
kopskoot
Hero Member
Hero Member

Post by kopskoot »

Francoisv wrote: jy sal my niks anders vertel.
.
Jy laat my baie aan my skoonma dink.

Ps dalk lê die issue by jou server!, of anders is ek seker een van die "boeties", want ek weet al van Don oggend vroeg af, nadat ek dit op S&O se facebook page gesien het!

Daar was egter niks wat ek wou hê nie, so', toe sê ek, hulle kan maar die inligting vir die res van die land stuur.!

Die' klink netso verregaande, soos die "S&O steek al hul koeël voorrade iewers weg, om n groter "demand" te bewerkstellig.

Sterkte Francois. Hoop nie jy't al die Huntex specials gesien nie, want ek blaai nou hier deur, en daars n paar goed wat ek eerste sal wil vasmaak, voor die res van die land dit sien ;D
Soms Sako!

Pvdw
Hero Member
Hero Member

Post by Pvdw »

;D ;D ;D ;D Kopskoot jou grapgat 8) 8)
James Wright
Sr. Member
Sr. Member

Post by James Wright »

as jy sit en slaap loop dit maar so Francois...

Toe ek die add op facebook gesien het donderdag het ek nog 3 ure gevat om my huiswerk te doen en wraggies was ek gelukkig toe ek 3:30 die middag vir Henk in Pta bel uit die suide van Jhb.Daar was toe net 1 nog oor van die totale 5 wat landswyd beskikbaar was.Invoice was na my gemail en ek het dadelik die eft gedoen en POP gemail na hom.

Ek het geen verbintenis met S&O nie so van jou om 'n stelling te maak van "bandjies vir boeties" is nie aan nie pel!

Chris Botha('n vriend van Alberton) het 'n model 12 22-250 gesoek en eers gister(vrydag) wakker geskrik na hy donderdag oggend die add gesien het en toe 1 by die JHB tak telefonies kon koop en dadelik POP gemail om die aankoop te bevestig.

Thx vir die goeie diens S&O!
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

kopskoot wrote:
.
Jy laat my baie aan my skoonma dink.

Ps dalk lê die issue by jou server!, of anders is ek seker een van die "boeties", want ek weet al van Don oggend vroeg af, nadat ek dit op S&O se facebook page gesien het!

Daar was egter niks wat ek wou hê nie, so', toe sê ek, hulle kan maar die inligting vir die res van die land stuur.!

Die' klink netso verregaande, soos die "S&O steek al hul koeël voorrade iewers weg, om n groter "demand" te bewerkstellig.

Sterkte Francois. Hoop nie jy't al die Huntex specials gesien nie, want ek blaai nou hier deur, en daars n paar goed wat ek eerste sal wil vasmaak, voor die res van die land dit sien ;D
Weet jy dalk waar hulle die koels weg steek, ek kort ? Is dit daar wa Stefaans se Cruiser uit geklim het?
acssa
Sr. Member
Sr. Member

Post by acssa »

Bly stil, jy weet nie van wat jy praat nie.
kopskoot wrote:

kopskoot
Hero Member
Hero Member

Post by kopskoot »

acssa wrote:Bly stil, jy weet nie van wat jy praat nie.
Accsa, ek weet nie of jy dit vir my bedoel het nie, maar indien wel, net so paar puntjies:
1) dis duidelik jy's taamlik nuut hier, en het nognie besef, dat die nie jagbuddies is, waar jy spontaan van jouself, 'n idioot kan maak, met kort opdragte, in die vorm van swak saamgestelde afrikaanse sinne, sonder enige inhoud, nie

2)As jy nie ordentlik kan praat, lees of skryf en bonop geen konstruktiewe bydrae tot die forum kan lewer, deur jou kant van n saak te stel nie, stel ek voor jy probeer jagbuddies.

3) Dit vat iemand met,minstens,'n gemiddelde intelektuele agtergrond, om my stil te maak, en dis duidelik jy skiet vêr te kort!

Lekke aand ou grote
Last edited by kopskoot on Sat Feb 14, 2015 9:07 pm, edited 1 time in total.
Soms Sako!

kopskoot
Hero Member
Hero Member

Post by kopskoot »

Capt. Oblivious wrote:
kopskoot wrote:
.
Weet jy dalk waar hulle die koels weg steek, ek kort ? Is dit daar wa Stefaans se Cruiser uit geklim het?

As ek jou sê, verbreek ek die "kode" van die uitverkore " boeties"., maar jy's warm! ;D

Ps. Net die Bergers word daar aangehou, die ander fabrikate, in ander " bunkers"
Soms Sako!

acssa
Sr. Member
Sr. Member

Post by acssa »

Kopskoot, Ek stel nie belang om n redenaars kompetisie met jou op die forum te he, oor enige handelaar nie. Nog minder het jy die reg om jou neerhalende grapies hier op die forum te oefen nie... wie slaap laat en wie is jou "ou grote"? As jy regtig sou belangstel in die geskiedenis, kon jy my PM.

As die forum se bestuur voel ek moet groet dan maak ek so, en hulle is welkom om my te PM.
kopskoot wrote:
Accsa, ek weet nie of jy dit vir my bedoel het nie, maar indien wel, net so paar puntjies:
1) dis duidelik jy's taamlik nuut hier, en het nognie besef, dat die nie jagbuddies is, waar jy spontaan van jouself, 'n idioot kan maak, met kort opdragte, in die vorm van swak saamgestelde afrikaanse sinne, sonder enige inhoud, nie

2)As jy nie ordentlik kan praat, lees of skryf en bonop geen konstruktiewe bydrae tot die forum kan lewer, deur jou kant van n saak te stel nie, stel ek voor jy probeer jagbuddies.

3) Dit vat iemand met,minstens,'n gemiddelde intelektuele agtergrond, om my stil te maak, en dis duidelik jy skiet vêr te kort!

Lekke aand ou grote
kopskoot
Hero Member
Hero Member

Post by kopskoot »

acssa wrote:Kopskoot, Ek stel nie belang om n redenaars kompetisie met jou op die forum te he, oor enige handelaar nie. Nog minder het jy die reg om jou neerhalende grapies hier op die forum te oefen nie... wie slaap laat en wie is jou "ou grote"? As jy regtig sou belangstel in die geskiedenis, kon jy my PM.

As die forum se bestuur voel ek moet groet dan maak ek so, en hulle is welkom om my te PM.
kopskoot wrote:

Lekke aand ou grote
Ag ou Acssa'tjie ( as jy dan nie hou van ou grote nie)

1)Hierdie is defenetief nie n redenaars kompetisie nie!. Jy sien, forums ( soos die een) is juis geskep om as platvorm te dien, vir gesonde debatvoering. Om idees en ondervindinge te deel, en dan ook ander "likeminded" mense se sienings , rondom dieselfde kwessies ,te toets.

Ek gaan dus weer sê: As jy nie daarvan hou, dat iemand kommentaar lewer, oor die wilde en ongegronde stellings en aantuigings wat jy maak, nie, dan moet jy dalk eerder die RADIO as uitsaai medium probeer. Daar kan niemand terug praat nie, en kan jy dan koning op jou miershopie wees! Op die forum , moet jy egter aanvaar, Jy gaan van My en baie Ander hoor!

2) Ek stel nie belang in jou geskiedenis nie, en gaan jou ook nie pm nie, want ons gesels mos nou lekker hier!

Lekker dag vir jou!

Ps, ek het nooit gesê jy moet groet nie, en sê ook nie nou so, nie. Ek het bloot n meer gepaste medium vir jou gedrag voorgestel! Use it or loose it! ;)
Soms Sako!

Post Reply