Knaldemper kamers
-
Damalu
- Newbie

Knaldemper kamers
Ons bou self knaldempers vir ons .22's hier in die Vaaldriehoek.
My vraag is die volgende: Sou dit meer effektief wees om minder groter kamers of meer kleiner kames in n knaldemper te sit.
My kop sê die groter kalibers soek eerder groot kamers. En die kleintjies meer baffels.
Ek hoop die slim manne deel hul kennis.
Dankie manne
Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
My vraag is die volgende: Sou dit meer effektief wees om minder groter kamers of meer kleiner kames in n knaldemper te sit.
My kop sê die groter kalibers soek eerder groot kamers. En die kleintjies meer baffels.
Dankie manne
Ek se nie ons moet al die onnosel mense vrek maak nie, maar kom ons haal al die waarskuwings etikete af en kyk wat gebeur.
-
henning
- Hero Member

Re: Knaldemper kamers
Ouboet, as julle die dempers bou moet julle mos die experts wees.Damalu wrote:Ons bou self knaldempers vir ons .22's hier in die Vaaldriehoek.
Dankie manne
Hoe nou met vra vir ons.
Groete
Henning
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
- Geno
- Administrator

Die man wil sy eie demper bou. Hy het nêrens genoem dat hy 'n expert is nie.henning wrote:Ouboet, as julle die dempers bou moet julle mos die experts wees.Damalu wrote:Ons bou self knaldempers vir ons .22's hier in die Vaaldriehoek.
Dankie manne
Hoe nou met vra vir ons.
Groete
Henning
So goed ek sê vir jou jy moet die expert op Savage aksies wees omrede jy een het, en nie hier vra wat die verskil tussen hulle is nie.
Ons hanteer mos nie newbies op ons forum so nie?
Terug by die onderwerp.
Ek dink nie jy sal n groot verskil sien op 'n .22 nie.
4 kamers met die eerste een rondom 50mm en die ander 3 op rondom 22mm behoort goed te werk.
Groete
Goed, beter, 6millimeter!
-
DMLubbe
- Newbie

Ek is met jou. Maar soos dit gaan met n "Google engineer" wil.ons mos nou begin kyk na die groter gewere.
En dis mos n lekker 'mental exercise'
Of is ons die engiste ouens wat net gunne praat as ons drink. En hoe later hoe slimmer
En dis mos n lekker 'mental exercise'
Of is ons die engiste ouens wat net gunne praat as ons drink. En hoe later hoe slimmer
Howa 30-06
BRNO .22
BRNO .22
-
marco
Hi DamaluDamalu wrote:Ons bou self knaldempers vir ons .22's hier in die Vaaldriehoek.
Dankie manne
Hiers fotos van my eie ontwerp wat baie goed werk ek en een of twee manne op die forum wat ek voor gemaak het is sover tevrede met hom.. hy maak maklik skoon en dis iets veral met .22 dempers wat baie noodsaaklik is.. gee dit n try...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- alecjohnson
- Hero Member

Ek het vir my .22 'n KD ontwerp met 8 kamers elk apart, ek kan rondspeel met hulle soos ek wil. mees effektief (balans en demping) een lang(70mm) kamer en 3 50mm kamers radius is so 1.8cm as ek vinnig moet dink
-
henning
- Hero Member

Geno jy is reg, ek vra die man om verskoning. Het nieGeno wrote:Die man wil sy eie demper bou. Hy het nêrens genoem dat hy 'n expert is nie.henning wrote:Ouboet, as julle die dempers bou moet julle mos die experts wees.Damalu wrote:Ons bou self knaldempers vir ons .22's hier in die Vaaldriehoek.
Dankie manne
Hoe nou met vra vir ons.
Groete
Henning
So goed ek sê vir jou jy moet die expert op Savage aksies wees omrede jy een het, en nie hier vra wat die verskil tussen hulle is nie.
Ons hanteer mos nie newbies op ons forum so nie?
Terug by die onderwerp.
Ek dink nie jy sal n groot verskil sien op 'n .22 nie.
4 kamers met die eerste een rondom 50mm en die ander 3 op rondom 22mm behoort goed te werk.
Groete
bedoel om naar met hom te wees nie.
Groete
Henning
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
- tripodmvr
- Administrator

Henning, respekte van my af. Dit vat 'n man om te erken as hy fouteer. Dit is nie net vroue wat soms PMS het nie!!!!!!
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
DMLubbe
- Newbie

Ooo ok. Hennig ek het gedog jy grap saam. Ek het dit glad nie sleg op geneem nie. Verskoning is nie nodig nie maar heel hartig aanvaar.
Howa 30-06
BRNO .22
BRNO .22
- tripodmvr
- Administrator

Die demper wat ek gekoop het is soortgelyk opgestel - groot kamer voor en dan kleiner afskortings.alecjohnson wrote:Ek het vir my .22 'n KD ontwerp met 8 kamers elk apart, ek kan rondspeel met hulle soos ek wil. mees effektief (balans en demping) een lang(70mm) kamer en 3 50mm kamers radius is so 1.8cm as ek vinnig moet dink
Marco, word die gedeelte getoon binne die aanliggende pyp geplaas?
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
marco
Yes oom hy skroef in die swart pyp in... Dis n "mono corr" ontwerp daai... die tuiper vlak wys na die loop se kroon toe.. hy gooi die aankomende gas weg van die punt af en dan word die gas verder vertraag deur die gate wat dwars geboor is met die punt se beweeging... hoop dit maak sin... maar hy werk mooi...tripodmvr wrote:Die demper wat ek gekoop het is soortgelyk opgestel - groot kamer voor en dan kleiner afskortings.alecjohnson wrote:Ek het vir my .22 'n KD ontwerp met 8 kamers elk apart, ek kan rondspeel met hulle soos ek wil. mees effektief (balans en demping) een lang(70mm) kamer en 3 50mm kamers radius is so 1.8cm as ek vinnig moet dink
Marco, word die gedeelte getoon binne die aanliggende pyp geplaas?
-
DMLubbe
- Newbie

So lyk hulle//uploads.tapatalk-cdn.com/20160528/f7f1d6ec6e95e0adf76471ab3f707e57.jpg
Howa 30-06
BRNO .22
BRNO .22
- alecjohnson
- Hero Member

DMLubbe wrote:So lyk hulle//uploads.tapatalk-cdn.com/20160528/f7f1d6ec6e95e0adf76471ab3f707e57.jpg
lyk goed, maar vi size is daai 'n 20 of 30 pak?
-
DMLubbe
- Newbie

4 chambers uit ptfe gedraai.
Howa 30-06
BRNO .22
BRNO .22
- alecjohnson
- Hero Member

Ek ken PTFE as swartpyp? Is dit wat jy gebruik het? Is dit regied genoeg??DMLubbe wrote:4 chambers uit ptfe gedraai.
Sent from my Titan6575-SA using Tapatalk
-
DMLubbe
- Newbie

Hierdie is billets PTFE. Onthou hulle formuleer dit om verskillende eienskappe te hê die wat ek gebruik is spesifiek hitte 'resistant'
Howa 30-06
BRNO .22
BRNO .22