Ek het donderdag en vrydag verlof gevat om 30 zebras te oes. Dis my eerste oes op groot diere gewees, voorheen nog net 'n paar blesbokke ge-oes.
Die oes het op 3 plase plaasgevind, plaas 1 - 15 diere, plaas 2 - 10 diere, en plaas 3 - 15diere, dus het ek 'n buffer van 10 gehad om steeds die lorrie vol te maak met 30 Zebras.
Die uitsluitlik breinskoot-voorwaarde het dit baie moeilik gemaak!
Die eerste plaas het maklik begin Donderdag middag. Ek het 6 Zebras geskiet, en ongelukkig een gekwes wat op die laaste oomblik sy kop geskud het. Die skoot is van voor af geskiet en is deur sy oor-basis, ek het hom vrydag oggend doodgeskiet.
Vrydag deur die dag het ek nog 4 geskiet, en een gekwes agv my eie domgeid, ek het nie die 0.5mil toegegee vir die afstand nie, en hom tussen sy neusgate en o? geskiet, SKOOLGELD!
Die weer het erg opgesteek, en ek het gedink die oes is daarmee heen, maar saterdag het dit bietjie beter gelyk.
Saterdag-oggend het my pel nog een te voet geskiet met sy .270win terwyl ons 'n draai gery het en die kwesdier gesoek het.
Ons het 2de plaas toe geskuif en Superdup het toe ingeval. Hy het een geskiet met sy .300Winmag, en Vince, my pel het ook 'n masiewe hings met die .300 geskiet.
Ons het niks anders daar geskiet nie, want dis erg ruig, en die zebras het aanhou hardloop.
Die risiko van 'n kwesdier wat wegraak in die ruie bos was baie groot gewees.
So lyk die veld:

Dup se donkie:

Vince se hings:

Gister-oggend is ons na die derde plaas toe, selfde plaas waar ek vroe?r die jaar blouwildebeeste, blesbokke en vlakvarke geskiet het. Bitter mak diere.
Ons het 16 gister geskiet met my .25-06. My broer het toe saamgekom aangesien hy nog nie vantevore 'n zebra geskiet het nie.
Hier is een video van 'n hings wat hy geskiet het: Hoor hoe lekker sag is die Terminator knaldemper! http://youtu.be/L9nPNHoG-t0
Een van my broer se hingste:

My broer het 5 geskiet, ekself het 3 geskiet, Superdup het 4 geskiet, en Vince het 4 geskiet.
Hier is ons skuts by een wat my broer geskiet het:

'n Totaal van 27 diere is met my .25-06 geskiet, ek gebruik 75gr V-max koe?ls teen ongeveer 3700fps, hy's bitter effektief op die groot diere.
'n Groot voordeel van die V-max is die feit dat hy nie deur skiet op 'n zebra se kop nie, so skote in troppe kan gevat word met redelike gemak.
Hier is die slagters besig met 'n klompie zebras:

En die hele span:
Agter vlnr: Vince, Superdup, ekself, en my broer JP. Voor is die slagmanne.

Bitter harde werk gewees, maar BAIE interresant! Lesse is geleer, foute sal volgende keer hopelik uitgesel word....
Groete,
Eugene
n.s. Lekker eet aan die Polonies manne!