Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kyk wat kan gedoen word as n man jou toerusting ken en verataan.......like hoe daai man daai LEOPOLD opwen......let ook gerus op na die kaliber.....nuf said.....
Ek het sommer gou hulle ander videos ook gekyk en my maggies, daai twee manne ken hulle gewere en mag maar skiet. Ekt opgelet dat hulle sommer dooierus oor die kniee vat of dan anders die bipod gebruik.
Baie impressive.
Groetnis
Ponkie
22-250 Remington Model 700 VLS
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
Kyk dit se alles hy het nie nodig om enige iets verder te se nie.
When People Walk Away From You, Let Them Go.
Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !
Ek sien die snipers skiet met n 175gr punt in die .308 teen 2600fps en die rekord "kill" is 1275m. Dis net ongelooflik dat daardie ligte .243 puntjie stabiel kan bly en akkuraat op so lang afstand
*303* wrote:
Ek sien die snipers skiet met n 175gr punt in die .308 teen 2600fps en die rekord "kill" is 1275m. Dis net ongelooflik dat daardie ligte .243 puntjie stabiel kan bly en akkuraat op so lang afstand
Onthou dit was n 1000 yard skoot nie n 1000 meter nie...
Ek dink dat so 'n lang skoot wel met 'n 308 afgebring kan word, hoekom nie? Ek vermoed dit is die rede waarom swaarder 308 projektiele gebruik moet word, as die hoek van elevasie reg is, dan werk 'n swaarder projektiel beter om die jakkals dood te val. Die skootplasing sal dus eerder eerder bo-op die kop of rug wees, maar dodelik effektief, moenie die 308 onderskat nie!
Kyk wat kan gedoen word as n man jou toerusting ken en verataan.......like hoe daai man daai LEOPOLD opwen......let ook gerus op na die kaliber.....nuf said.....
Mooi loop
Francois
Francois
Dis mos nou presies hoekom ek vroe?r wou weet wat dink die manne van Greybull
Daai manne weet hoe om met 'n Leupold te toor en natuurlik die .243, myne se liksens is om die draai !
Mooiloop
Marc
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner