Ek het my eerste Arken, SH4 Gen1 gekoop in Amerika, baie lank voor dit in SA beskikbaar was. Hy het vir 5 jaar diens gedoen op my 308Win toe Arken beskikbaar geword het in SA.
Daai SH4 is al deur hel, en werk nogsteeds perfek (al lyk hy al of hy met 'n dremel beet gekry is).
Ek skiet nou verskeie Arkens en op my jaggewere skiet ek die EPL4's wat 'n great jagter kruishaar het.
Die oggend van 17 Desember het my seun die boonste sitkamer binnegekom en gevra of hy televisie onder kan kyk. Omdat ek geweet het die afstandbeheer is buite bereik, het ek voorgestel ons gaan saam af om die televisie aan te skakel. Toe ons onder kom, het ek die televisie aangeskakel en iets in die studeerkamer gehoor. Ek het gedink ’n voël het dalk by die oop venster ingevlieg en vasgevang geraak in die blindings.
Tot my skok het ek ontdek dat die kantoor aan die brand was. Dit het gelyk of die blindings op een of ander manier aan die brand geraak het, maar dit is ’n storie vir ’n ander dag. Aangesien die kantoor vol van my waardevolle besittings was, het ek probeer om die vuur te blus terwyl my vrou die brandweer gebel het. My herlaaitafel het aan die brand geslaan, saam met al my geweersakke waarin die vuurwapens was.
Ek het twee gewere in die brand verloor en my Arken EPL4 is so erg beskadig dat die versekering dit as onherstelbaar verklaar het.
Terwyl ek die vuur probeer blus het, het twee butaangasbottels in die vuur geval en ontplof, wat tweede-graad brandwonde aan my linkerbeen veroorsaak het. Dit gaan vanselfsprekend dat ek in Desember nie veel kon doen nie, en ek het die tyd spandeer om die erg beskadigde teleskoop met ’n Dremel te poleer, met die hoop dat dit dalk gered kon word.
Wonderbaarlik kon ek die lense so mooi poleer dat dit amper soos nuut lyk. Die buitekant van die teleskoop het egter steeds sleg gelyk. Dit het gelyk of die kruishaar en turret sisteem nog werk, en my enigste bekommernis was die teleskoop se tracking-vermoë.
Vandag het ek die geleentheid gehad om by die skietbaan te gaan toets. Ek het die tracking getoets, en ek is bly om te sê dit werk nog perfek. Die toetsing is op 100, 200 en 300 meter gedoen, en my .243 skiet steeds ’n 0.68 MOA groep (100m).
Ek het daaraan gedink om ’n duurder teleskoop vir my 6.5 PRC Sauer & Sohn aan te skaf, maar met die Arken wat homself keer op keer bewys, is ek heel tevrede om weer R7500 te spandeer op ’n Arken.
Arken Teleskoop vernietig in vuur .........
- pwdejager
- Sr. Member

Arken Teleskoop vernietig in vuur .........
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Perry de Jager
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Tikka T3x Varmint Hunter 300WSM
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
-
partner
- Hero Member

Re: Arken Teleskoop vernietig in vuur .........
Dit is Regtig. Noemens waardig. Baie dankies.
- LoopSoosStroop
- Hero Member

Sjoe, daardie brand storie is 'n nagmerrie, bly jy is redelik ok, kon lelik gewees het!
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Blok Engineering
-
ZKK
- Hero Member

Ek is ook bly om te hoor jy is okay. Kon baie slegter uit gedraai het
- pwdejager
- Sr. Member

Dankie julle, die Here se hand was oor ons gesin.
Perry de Jager
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
- sako 30-06
- Hero Member

Hallo Perry
Jammer om te hoor van die skade en jou beserings, hoop jy herstel volkome.
Ek het nou al by n paar ouens gehoor hoe beindruk is hulle met die scopes, moet se ek het nog niks negatief gehoor nie.
Jammer om te hoor van die skade en jou beserings, hoop jy herstel volkome.
Ek het nou al by n paar ouens gehoor hoe beindruk is hulle met die scopes, moet se ek het nog niks negatief gehoor nie.