Goeie môre,
Ek is tans besig om rond te kyk vir ’n nuwe jagpunt — verkieslik iets wat ek ook op die skietbaan kan gebruik. Op hierdie stadium neig ek sterk na die Hornady ELD‑X. Ek hoor egter gereeld dat mense Hornady‑koeëls, oor die algemeen beskryf as “exploding rounds” wat blykbaar meer vleis kan beskadig.
Een van die redes waarom ek dit steeds oorweeg, is dat die prys per 100 byna identies is aan Custom Competitions, met slegs ’n klein verskil afhangend van waar jy koop.
My vraag aan julle is dus: Wat is julle praktiese ondervinding met die ELD‑X, en hoe vergelyk dit met iets soos die Nosler AccuBond?
Ek hoor graag julle terugvoer.
Hornady ELD-X Ondervinding
- Capt. Yoda
- Hero Member

Re: Hornady ELD-X Ondervinding
Jy kan dink aan n SST met n plastiek punt vs n Accubond
Ek sou se die ELD-X vergelyk ook goed met iets soos Nosler se Ballistic tip hunitng, die koel het blykbaar n interlock ring om die core en coper te help aan mekaar hou maar dit bly maar n sagte koel
Ek jag met ELDs in een of 2 kalibers en dit sit n bok baie vinnig neer maar jy moet weet wat om te verwag as jy n bok op 180m op die blad skiet
Dis nie die koel wat ek sou kies as ek in die bosveld Koedoes gaan soek met n 3-9 scope op my geweer nie maar plekke waar jy van bakkie af skiet en tyd het werk hul heel lekker
Ek sou se die ELD-X vergelyk ook goed met iets soos Nosler se Ballistic tip hunitng, die koel het blykbaar n interlock ring om die core en coper te help aan mekaar hou maar dit bly maar n sagte koel
Ek jag met ELDs in een of 2 kalibers en dit sit n bok baie vinnig neer maar jy moet weet wat om te verwag as jy n bok op 180m op die blad skiet
Dis nie die koel wat ek sou kies as ek in die bosveld Koedoes gaan soek met n 3-9 scope op my geweer nie maar plekke waar jy van bakkie af skiet en tyd het werk hul heel lekker
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Vleisie
- Sr. Member

Ek skiet ELD-X in 2 van my gewere en ek is baie tevrede met hulle, kan dit nie vergelyk met die Noslers nie. Nog nooit Noslers geskiet nie.
Ek sal wel sê ek het nog elke bok wat ek geskiet het van 100m tot kwebokke 500m+, het nie n enkele bok meer as 20m gehardloop nie. Het al n paar punte recover onder die vel, alhoewel dit van langer skote was het almal +-85% gewig behou.
Wat ek wel sal beaam is kort afstand terwyl spoed nog bo +-2500fps is, kan dit redelik vleis mors.
Dit is maar my ondervinding met hulle.
Ek sal wel sê ek het nog elke bok wat ek geskiet het van 100m tot kwebokke 500m+, het nie n enkele bok meer as 20m gehardloop nie. Het al n paar punte recover onder die vel, alhoewel dit van langer skote was het almal +-85% gewig behou.
Wat ek wel sal beaam is kort afstand terwyl spoed nog bo +-2500fps is, kan dit redelik vleis mors.
Dit is maar my ondervinding met hulle.
Savage Model 12 .22-250 Rem
Benelli Supernova 12 Br
Savage Custom 6.5Creedmoor
Savage Model 11 .243 Win
Glock 19 Gen 4 9x19mm
Mossberg 402 palomino .22 lever action
Canik TP9 Sub Elite 9x19mm
Howa 1500 338 Win Mag
Benelli Supernova 12 Br
Savage Custom 6.5Creedmoor
Savage Model 11 .243 Win
Glock 19 Gen 4 9x19mm
Mossberg 402 palomino .22 lever action
Canik TP9 Sub Elite 9x19mm
Howa 1500 338 Win Mag
-
Glocked
- Sr. Member

Ek het gesukkel om die 143gr eldx te kry om rerig mooi te skiet in die 6.5.
Kon 1 of 2 bokke geskiet kry met hulle, en ja dis defnitief nie die ideale kort afstand/bos jag punt nie. Meer geskik vir kopskote en langer afstand skote agter die blad eerder as op die blad. Het wel gehelp met 'n rooibok wat ek bietjie vêr agter geskiet het, en steeds hom vinnig laat omdop het.
Kon 1 of 2 bokke geskiet kry met hulle, en ja dis defnitief nie die ideale kort afstand/bos jag punt nie. Meer geskik vir kopskote en langer afstand skote agter die blad eerder as op die blad. Het wel gehelp met 'n rooibok wat ek bietjie vêr agter geskiet het, en steeds hom vinnig laat omdop het.
Howa 6.5PRC
Schultz & Larsen .30-06 Sprg
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
Schultz & Larsen .30-06 Sprg
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
- Lategan1
- Hero Member

Hier was voorheen detail gesprekke oor die Eldx op tradisionele afstande, lyfskote insluit.
My ervaring is van 162gr in 7mm Mauser en 7mmRM. Een groot vleis gemors. Baie Goed vir kop/nekskote.
Ek skiet Accubonds in verskeie kalibers. Die eldx kan nie vergelyk word met die stywer AB nie.
Eldx is baie akkuraat, maar na my mening vir skote verder as 350m plus.
Beste.
My ervaring is van 162gr in 7mm Mauser en 7mmRM. Een groot vleis gemors. Baie Goed vir kop/nekskote.
Ek skiet Accubonds in verskeie kalibers. Die eldx kan nie vergelyk word met die stywer AB nie.
Eldx is baie akkuraat, maar na my mening vir skote verder as 350m plus.
Beste.
Last edited by Lategan1 on Wed May 20, 2026 6:28 am, edited 1 time in total.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 
-
Andre308
- Hero Member

Konstruksie gewys is n ELD X meer in lyn met n Nosler Balistic Tip koel.
Die Hornady interbond vergelyk goed met die Nosler Accubond koele, maar hulle is maar skaars die laaste tyd.
Ek skiet tans n 208gr ELD M onder 2500fps om alles mee te doen, van jag tot Darling se klein doppie skiete. Ek het al koedoe agter die blad ook so geskiet onder 200m met goeie resultate.
Solank jy n expanding koel skiet, en altyd onthou waarmee jy besig is en binne die vermoe van die produkte bly, dan gaan jy sukses he. Ek skiet glad nie bokke op die harde knoppe nie, tensy dit n kwes bok is wat ek probeer briek. Kop, nek of agter die blad is waar die sagte koele altyd mooi werk en daar is ook min vleis wat dan drom toe gaan.
Die Hornady interbond vergelyk goed met die Nosler Accubond koele, maar hulle is maar skaars die laaste tyd.
Ek skiet tans n 208gr ELD M onder 2500fps om alles mee te doen, van jag tot Darling se klein doppie skiete. Ek het al koedoe agter die blad ook so geskiet onder 200m met goeie resultate.
Solank jy n expanding koel skiet, en altyd onthou waarmee jy besig is en binne die vermoe van die produkte bly, dan gaan jy sukses he. Ek skiet glad nie bokke op die harde knoppe nie, tensy dit n kwes bok is wat ek probeer briek. Kop, nek of agter die blad is waar die sagte koele altyd mooi werk en daar is ook min vleis wat dan drom toe gaan.
- Geno
- Administrator

Ek het met die 6.5mm 143gr ELD-X bokke geskiet vanaf 100m tot op 670m. DIt was of 2780fps, of 2880fps, ek kan nie lekker onthou nie.
Ribbok, springbok, koedoe, njala, eland, bosbok en vlakvark.
Ek was heel tevrede met die hoeveelheid vleisskade en hoe vinnig die bokke dood is na die skote.

Ribbok, springbok, koedoe, njala, eland, bosbok en vlakvark.
Ek was heel tevrede met die hoeveelheid vleisskade en hoe vinnig die bokke dood is na die skote.

Goed, beter, 6millimeter!