Bekostigbare eendag-oesjag gesoek

Enige iets waarna jy soek/Anything you want
Post Reply
justin.sa
Newbie
Newbie

Bekostigbare eendag-oesjag gesoek

Post by justin.sa »

Hallo almal,

Ek wil graag ’n goeie vriend van Nieu-Seeland bederf met ’n vinnige eendag-jagervaring (in-en-uit dieselfde dag vanaf die Pretoria/Joburg omgewing). Ons kyk spesifiek na die weke reg ná Kersfees of vroeg in Januarie 2027.

Omdat ek self die jag borg vir my vriend, hou ek my begroting redelik fyn dop en is ek op soek na iets wat baie basies en bekostigbaar is. Ons is glad nie agter trofeë aan nie want dit gaan suiwer oor die ervaring vir hom.

Ons situasie lyk so:
1. Die Diere: Ons is heeltemal gelukkig met selfs net een administrasie-dier (soos 'n blesbok of rooibok-ooi) net sodat hy die ervaring kan kry.
2. Die Vleis: Aangesien hy ’n buitelandse gas is en ek nie tans self die vleis kan verwerk nie, kan die plaas 100% van die karkas hou.
3. Geweer: Die plaas sal asseblief ’n plaasgeweer (estate rifle) met ammunisie moet kan voorsien onder die direkte toesig van 'n gids of PH.
4. Terrein: Verkieslik redelik maklike of oop wêreld (soos die Vrystaat-vlaktes of ligte bosveld) sodat dit ’n rustige, lae-stres skoot is vir ’n gas wat ’n leengeweer gebruik.

As julle dalk ’n oop kol op die kalender het gedurende die vakansie-tydperk, of ’n oorblywende oeskwota wil afskryf, sal ek dit opreg waardeer as julle my kan kontak met ’n prys vir die dagfooi (ingesluit geweerhuur) en die dier.

Groete en baie dankie!
Ds J
Hero Member
Hero Member

Re: Bekostigbare eendag-oesjag gesoek

Post by Ds J »

Koos Botha - Metjan Safaris, Fochville

0828532349
Post Reply