Jy hoef nie altyd die sneller te trek om te jag nie
-
Koedoebul
- Newbie

Jy hoef nie altyd die sneller te trek om te jag nie
Het hierdie geneem die naweek. Ek het op n kop gele en die berg oor die vallei dop gehou. Het die koedoe koei en haar kalf opgespoor. Hulle het vir so 90min dood stil en rustig daar gestaan en wei voor hulle weer geloop het. Skat sy was so 150-170m weg van my af. Wys jou jy hoef nie altyd die sneller te trek om te jag nie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Smiley
- Sr. Member

Re: Jy hoef nie altyd die sneller te trek om te jag nie
Dis nou 'n mooi foto so deur die ander lens.
-
FCLoretz
- Hero Member

Daai is 'n baie waar stelling...
En dit is wat my altyd aanraak van my anti jag vriende. Hulle dink jy loop tot teen aan die bokke en skiet die bok execution style, dan gaan jy kamp toe en suip jouself paralatic. If only they coulde experience what we do
Dit is die spesiale tye in die bos wat jy sulke dinge sien en net weer rustig kan raak.
En dit is wat my altyd aanraak van my anti jag vriende. Hulle dink jy loop tot teen aan die bokke en skiet die bok execution style, dan gaan jy kamp toe en suip jouself paralatic. If only they coulde experience what we do
Dit is die spesiale tye in die bos wat jy sulke dinge sien en net weer rustig kan raak.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
-
Koedoebul
- Newbie

Nes jy daar se, ek het al menigte bokke/varke ens laat gaan oor die nie die gelee tyd of plek was nie. Jy kry mos net daai gevoel. Het ook al op koedoe jagte rooibokke bekruip (anders om.....jul kry die prentjie) ens net vir die "fun", so leer/ontwikkel jy steeds jou skills en geniet dit net so baie.FCLoretz wrote:Daai is 'n baie waar stelling...
Dink ek nou terug aan die ondervinding kry ek sommer hoendervleis.
- VdWalt
- Hero Member

Dankie vir die deel! Mooi foto
- LoveHenties
- Sr. Member

Vir interessantheid, waar sou 'n veilige skoot gewees het? Nek, kop, blad? Kop lyk bitter klein deur die 'skoop...
-
PWV
- Hero Member

Mooi, Koedoebul. Ek hou van sulke verstandige jagters.Koedoebul wrote:Het hierdie geneem die naweek. Ek het op n kop gele en die berg oor die vallei dop gehou. Het die koedoe koei en haar kalf opgespoor. Hulle het vir so 90min dood stil en rustig daar gestaan en wei voor hulle weer geloop het. Skat sy was so 150-170m weg van my af. Wys jou jy hoef nie altyd die sneller te trek om te jag nie.
Dit is waar die woordjie, bewaring, ook beslag kry!
Mag menige jong jagter hierdie optrede van jou ter harte neem!
Groetnis
Ou Ballie
-
Koedoebul
- Newbie

@LoveHenties Ek sou die kruishaar net links beweeg het op die selfde hoogte. Vertikale lyn op die voor been. Sou mooi op die blad geval het. Die hoogte en uitkyk posisie sou my toelaat om mooi beweging te volg as sy sou hardloop vir daardie adrenalien bladskote.
@Oom Pieter, dankie oom, daardie woorde beteken baie. My oupa het my dinge so geleer en so sal ek ook my kinders leer.
@Oom Pieter, dankie oom, daardie woorde beteken baie. My oupa het my dinge so geleer en so sal ek ook my kinders leer.
- Greyghost
- Sr. Member

Very Nice
I practice like that all the time , best is if they don't know you are even there , Tks nice post.
- theedge
- Hero Member

Dis nou 'n mooi foto so deur die ander lens.
- NicoSmit
- Hero Member

Het ook so ondervinding gehad die jaar toe ek gaan jag het .Ons het op 'n moffie trop Rooibokke afgekom en het hulle seker 20 min gestaan en bekyk deur die teleskoop .As ek wou kon ek enige een skiet maar die lus het ontbreek op daardie stadium .Het ook 'n paar Waterbokke so dopgehou .Ek het eers later die middag 'n skoot geskiet op 'n Blouwildebees .
-
mariusr
- Hero Member

Dis nou iets besonders die foto! Goed gedoen!
-
2vierniks
- Sr. Member

-
Koedoebul
- Newbie