so paar bokke wat plat gemaak is waterval safari
- william007
- Hero Member

so paar bokke wat plat gemaak is waterval safari
Goeie dag manne
hier is so paar fotos van die jagte al hierdie jaar wat die manne geskiet het hier by ons.Die omgewing is daar in Kimberley Noord kaap.
hier is so paar fotos van die jagte al hierdie jaar wat die manne geskiet het hier by ons.Die omgewing is daar in Kimberley Noord kaap.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Flip Nel
- Hero Member

Re: so paar bokke wat plat gemaak is waterval safari
Baie Nice dankie vir die deel
- FHM
- Hero Member

Mooi gedoen manne - daai bul het darem helse wye horings - shoe!
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
- theedge
- Hero Member

Baie Nice dankie vir die deel
- JuanVE
- Sr. Member

Baie Nice, wat het bokke uitgeslag?
- william007
- Hero Member

Dankie, die springbokke slag uit 22 tot 26 kg. ons nou nie daai bok geweeg nie maar met die ander jagte did die gemiddeld van hulle.
Daai koedoe het ons ook nie geweeg nie maar die bulle wat ons geskiet het wat soorgelyk is kaal karkas 160 tot 175kg. het al gekry van 180 kg maar is nie so baie nie uitsondering.
Daai koedoe het ons ook nie geweeg nie maar die bulle wat ons geskiet het wat soorgelyk is kaal karkas 160 tot 175kg. het al gekry van 180 kg maar is nie so baie nie uitsondering.
- skollie
- Sr. Member

Dankie vir die onvergeetlike ervaring by jou, Boetie ........... hiermee n paar fotos
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Netjies!!!!
Darem 'n "kom kyk" Gemsbok daai.
Nou wag ons vir die storie Skollie.
Darem 'n "kom kyk" Gemsbok daai.
Nou wag ons vir die storie Skollie.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- joe rocket
- Hero Member

Lekker Skollie mooi bokke daai, soos Gawie sê nou wag ons vir die storie en die biltong en droëwors. 
GROETE
- skollie
- Sr. Member

Dankie Gawie ............. jou hulp met my ladings was presies !
Alles met die nul-kwes geskiet 165gr TTSX @ 2750fps
Gemsbok was baie naby (80m) net agter blad, skoot dwars deur .........sy het seker so 15m gehardloop en toe omgedop (105kg met vel aan)
Blouwildebees op 240m - quartering away, net agter blad, bietjie laag en stukkie hart af .......... die bul het seker 100m gedraf en gaan stil staan asof daar niks fout is nie, na omtrent 5min kop gesak en omgedop. Hier moet die PH (Boetie) al die krediet vat, hy het gese dat die skoot goed was en dat ons geensins na die dier gaan haas, gee die dier tyd en hy sal omdop. (Ek het al voorheen gesien hoe so n bul tweede asem kry as n mens op hom afstorm om nog n skoot te skiet) - 145kg
Die Springbokke was maar bietjie wild en skote tussen 300m-400m sou die orde van die dag wees. Ek was maar huiwerig om met die nul-kwes so ver op hulle te skiet, maar het darem 2 gekry wat so 220m-230m stil gaan staan het. (24kg Ram en 19kg ooi)
Rooibokooi ook gekry vir die spit (sy gaan Saterdag oor die kole draai) 27kg
Ek moet se dit was maklik een van my lekkerste jagte ooit. Die diere was volop en in baie goeie kondisie, die veld was pragtig na al die reen. Die geriewe by Waterval was uitstekend en die PH baie gasvry en behulpsaam. Ons het ook nie net dood geskiet nie, ons het darem tyd gekry om te help met wildvang en lekker lang "game drives" gevat. Die hoeveelheid en verskeidenheid wild was verstommend .......... was regtig n voorreg om daar te kon jag.
(verskoon maar die Afrikaans ........ ons souties sukkel soms met die geskrewe woord)
Alles met die nul-kwes geskiet 165gr TTSX @ 2750fps
Gemsbok was baie naby (80m) net agter blad, skoot dwars deur .........sy het seker so 15m gehardloop en toe omgedop (105kg met vel aan)
Blouwildebees op 240m - quartering away, net agter blad, bietjie laag en stukkie hart af .......... die bul het seker 100m gedraf en gaan stil staan asof daar niks fout is nie, na omtrent 5min kop gesak en omgedop. Hier moet die PH (Boetie) al die krediet vat, hy het gese dat die skoot goed was en dat ons geensins na die dier gaan haas, gee die dier tyd en hy sal omdop. (Ek het al voorheen gesien hoe so n bul tweede asem kry as n mens op hom afstorm om nog n skoot te skiet) - 145kg
Die Springbokke was maar bietjie wild en skote tussen 300m-400m sou die orde van die dag wees. Ek was maar huiwerig om met die nul-kwes so ver op hulle te skiet, maar het darem 2 gekry wat so 220m-230m stil gaan staan het. (24kg Ram en 19kg ooi)
Rooibokooi ook gekry vir die spit (sy gaan Saterdag oor die kole draai) 27kg
Ek moet se dit was maklik een van my lekkerste jagte ooit. Die diere was volop en in baie goeie kondisie, die veld was pragtig na al die reen. Die geriewe by Waterval was uitstekend en die PH baie gasvry en behulpsaam. Ons het ook nie net dood geskiet nie, ons het darem tyd gekry om te help met wildvang en lekker lang "game drives" gevat. Die hoeveelheid en verskeidenheid wild was verstommend .......... was regtig n voorreg om daar te kon jag.
(verskoon maar die Afrikaans ........ ons souties sukkel soms met die geskrewe woord)
- skollie
- Sr. Member

Dankie Joe ........... ons sal nog uitkom by die biertjie wat ons nog saam moet drinkjoe rocket wrote:Lekker Skollie mooi bokke daai, soos Gawie sê nou wag ons vir die storie en die biltong en droëwors.
- Eduard Venter
- Hero Member

Dit klink nou baie lekker. Kom gee asseblief bietjie terugvoering oor hoe julle gemaak het en hoe dit geproe het.skollie wrote:Rooibokooi ook gekry vir die spit (sy gaan Saterdag oor die kole draai) 27kg
Groete
- Jurgen Visser
- Hero Member

Dit is darem lekker om die stories te lees , dankie manne
So paar skietgoedjies !! NEE EK HET NIE 'N 270 NIE
Die lewe is te kort om nors te wees
Die lewe is te kort om nors te wees
- william007
- Hero Member

Goeie dag manne
Ek wil net by se dat Skollie (Andre) en sy manne van die lekkerste kliente is, hulle skiet baie goed en hulle het so baie respek vir die natuur. Dit het vir my nie soos n werk gevoel nie maar soos om saam vriende te wees dit was ongelooflik lekker om saam die manne te jag en Andre julle is versekker welkom volgende jaar en enige tyd om te kom kuier.Ek wil so se dat ek nie meer kan wag vir volgende jaar nie om julle weer hier te he.
En onthou daai is nie n 30 0 kwes nie maar wel n 30 -0 sukses.
groete daar.
Ek wil net by se dat Skollie (Andre) en sy manne van die lekkerste kliente is, hulle skiet baie goed en hulle het so baie respek vir die natuur. Dit het vir my nie soos n werk gevoel nie maar soos om saam vriende te wees dit was ongelooflik lekker om saam die manne te jag en Andre julle is versekker welkom volgende jaar en enige tyd om te kom kuier.Ek wil so se dat ek nie meer kan wag vir volgende jaar nie om julle weer hier te he.
En onthou daai is nie n 30 0 kwes nie maar wel n 30 -0 sukses.
groete daar.