Welman Familie Jag 2017
-
FrancoisW
- Sr. Member

Welman Familie Jag 2017
Deel graag met julle my storie van ons familie jag wat elke jaar gebeur.
Die jag het uit gesterf na my pa oorlede is in 1995. Ek en my neef het dit weer bigin reel van 2008.
Van toe af is dit 'n jaarlikse instelling. Dis basies my 4 ooms, my broer, my neefs en ons se geslag se kinders.
Dus 3 generasies wat saam in die bosveld is en opvang met mekaar se lewens.
Ok, genoeg van die familie. Nou die jag van 2017.
Ons gaan jag nou al 2 jaar op 'n plaas naby Dwaalboom.
Hierdie jaar het ek my skoonpa ook saam gevat. Hy en my seun (Ruben) is soos bak & terie. Wil net stront aan jaag waar hulle gaan. Ruben leer baie sy skiet tegniek as hy by sy oupa op Hartswater gaan kuier en heeldag duiwe skiet.
Hier is Ruben en sy oupa Danie.
Ons het almal mekaar vroeg oggend op Dwaalboom gekry vir ontbyt. Van daar is almal plaas toe.
Vinnig af gepak en almal se roere gaan kyk of hul skiet waar gemik word.
Ruben het baie met die voorbereiding deur die jaar met sy Howa 243 van die stokke af geskiet.
Ongelukkig met al die reen wat die plaas gehad het, was die gras nog hoog en het stap en jag moeilik gemaak vir hom. Skoot plasing vir hom sou nie werk deur die gras nie.
Ruben het sy eerste rooibok ram by die sout lek geskiet. Mooi van die stokke af. Bok het half skuins getsaan en hy het hom mooi skuin die bors in geskiet. Was 'n moerse trotse oomblik. Ek het daai mannetjie met geweer en al die lug in getel van blydskap. Was sy eerste manlike dier wat hy skiet. Het na so rukkie na die plek gestap wat die bok gestaan het en daar was sommer dadelik mooi bloedspoor. Bok het 30m verder gele. Die emosies was mooi en Ruben was baie dankbaar.
(Deel 1)
Die jag het uit gesterf na my pa oorlede is in 1995. Ek en my neef het dit weer bigin reel van 2008.
Van toe af is dit 'n jaarlikse instelling. Dis basies my 4 ooms, my broer, my neefs en ons se geslag se kinders.
Dus 3 generasies wat saam in die bosveld is en opvang met mekaar se lewens.
Ok, genoeg van die familie. Nou die jag van 2017.
Ons gaan jag nou al 2 jaar op 'n plaas naby Dwaalboom.
Hierdie jaar het ek my skoonpa ook saam gevat. Hy en my seun (Ruben) is soos bak & terie. Wil net stront aan jaag waar hulle gaan. Ruben leer baie sy skiet tegniek as hy by sy oupa op Hartswater gaan kuier en heeldag duiwe skiet.
Hier is Ruben en sy oupa Danie.
Ons het almal mekaar vroeg oggend op Dwaalboom gekry vir ontbyt. Van daar is almal plaas toe.
Vinnig af gepak en almal se roere gaan kyk of hul skiet waar gemik word.
Ruben het baie met die voorbereiding deur die jaar met sy Howa 243 van die stokke af geskiet.
Ongelukkig met al die reen wat die plaas gehad het, was die gras nog hoog en het stap en jag moeilik gemaak vir hom. Skoot plasing vir hom sou nie werk deur die gras nie.
Ruben het sy eerste rooibok ram by die sout lek geskiet. Mooi van die stokke af. Bok het half skuins getsaan en hy het hom mooi skuin die bors in geskiet. Was 'n moerse trotse oomblik. Ek het daai mannetjie met geweer en al die lug in getel van blydskap. Was sy eerste manlike dier wat hy skiet. Het na so rukkie na die plek gestap wat die bok gestaan het en daar was sommer dadelik mooi bloedspoor. Bok het 30m verder gele. Die emosies was mooi en Ruben was baie dankbaar.
(Deel 1)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
375 Truvelo,30-06 Sabi Mauser, 243 Howa, .22 Brno Model 2
12Br Antoni Zoli S/S
12Br Antoni Zoli S/S
-
FrancoisW
- Sr. Member

Re: Welman Familie Jag 2017
Die middag was ons weer uit en idee is vir 'n vark of twee. Ons gaan sit toe by 'n grond dam.
Nie lank gesit nie, toe kom daar 'n sog in geloop aan die oorkant van die dam.
Mooi dwars gestaan en Ruben skiet mooi agter die blad. Die vark het amper glad nie bloed gegooi nie. Met die harde turf was dit ook moeilik om spoor te vat. Het in rigting begin loop wat vark weg getrek het en 'n radiius begin soek. Het die vark ook so 30m verder gekry.
Vark is in die koelte gesit en ons gaan sit weer.
Ons het skaars gesit toe sien Ruben 'n mooi ram. Ram het om die dam geloop aan ons regter kant.
Ruben slaan die ram mooi op die knoppe. Ram spring in die water en weer uit.
Weer selfde as die vark, amper geen bloed. Loop in rigting van weg hardloop en daar le die ram nie eers 10m van skoot af nie.
Ons staan nog by die ram toe tik Ruben my, "pa daar kom varke".
Hy skiet toe oor 'n boom stomp. Skiet vir die bors, maar he trek bietjie die skoot.
Vark is raak en gooi bloed. Ons het op die spoor geklim en gesoek. Bloed het al minder geraak tot dit geen bloed gooi nie. Het spoor gevolg maar was nie suksesvol om die vark te kry nie. Het Ruben gepla en het die aand om die vuur daaroor gesels om hom weer gerus te stel dat dit gebeur.
Almal elke aand om die vuur. Ons bak elke aand 'n lekker vars broodjie in die oondjies met die kole.
Oupa Danie wil toe ook sien hoe skiet Ruben en vra Ruben moet die volgende dag vir hom ook 'n vark skiet, maar hy wil saam.
(Deel 2)
Nie lank gesit nie, toe kom daar 'n sog in geloop aan die oorkant van die dam.
Mooi dwars gestaan en Ruben skiet mooi agter die blad. Die vark het amper glad nie bloed gegooi nie. Met die harde turf was dit ook moeilik om spoor te vat. Het in rigting begin loop wat vark weg getrek het en 'n radiius begin soek. Het die vark ook so 30m verder gekry.
Vark is in die koelte gesit en ons gaan sit weer.
Ons het skaars gesit toe sien Ruben 'n mooi ram. Ram het om die dam geloop aan ons regter kant.
Ruben slaan die ram mooi op die knoppe. Ram spring in die water en weer uit.
Weer selfde as die vark, amper geen bloed. Loop in rigting van weg hardloop en daar le die ram nie eers 10m van skoot af nie.
Ons staan nog by die ram toe tik Ruben my, "pa daar kom varke".
Hy skiet toe oor 'n boom stomp. Skiet vir die bors, maar he trek bietjie die skoot.
Vark is raak en gooi bloed. Ons het op die spoor geklim en gesoek. Bloed het al minder geraak tot dit geen bloed gooi nie. Het spoor gevolg maar was nie suksesvol om die vark te kry nie. Het Ruben gepla en het die aand om die vuur daaroor gesels om hom weer gerus te stel dat dit gebeur.
Almal elke aand om die vuur. Ons bak elke aand 'n lekker vars broodjie in die oondjies met die kole.
Oupa Danie wil toe ook sien hoe skiet Ruben en vra Ruben moet die volgende dag vir hom ook 'n vark skiet, maar hy wil saam.
(Deel 2)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
12Br Antoni Zoli S/S
12Br Antoni Zoli S/S
-
FrancoisW
- Sr. Member

Elke oggend is almal vroeg op en drink 'n lekker kondensmelk koffie met 'n ouma in die ander hand.
Ons is na 'n ander grond dam. Mooi vark kom sommer vinnig in. Ruben is weer oor die skietstok.
Lekker rustig en weet hy moet nie seker maak en leer uit vorige dag se fout. Skiet mooi skoot en klop die vark onder die oor.
Nou is Ruben eers bietjie kamp toe en gaan speel met sy neefs en niggie.
Nou is dit bietjie my beurt. Ek soek nog 'n rooibok en my skoonpa soek 'n waterbok koei.
Met al die wat ek saam Ruben is vat ek toe somme rook die 243.
Skiet kort na middag ete 'n mooi ram en seker halfuur later kry ek 'n mooi vark.
(deel 3)
Ons is na 'n ander grond dam. Mooi vark kom sommer vinnig in. Ruben is weer oor die skietstok.
Lekker rustig en weet hy moet nie seker maak en leer uit vorige dag se fout. Skiet mooi skoot en klop die vark onder die oor.
Nou is Ruben eers bietjie kamp toe en gaan speel met sy neefs en niggie.
Nou is dit bietjie my beurt. Ek soek nog 'n rooibok en my skoonpa soek 'n waterbok koei.
Met al die wat ek saam Ruben is vat ek toe somme rook die 243.
Skiet kort na middag ete 'n mooi ram en seker halfuur later kry ek 'n mooi vark.
(deel 3)
12Br Antoni Zoli S/S
12Br Antoni Zoli S/S
- JuanVE
- Sr. Member

Pitkos vir die oudag, dankie vir die deel!
-
FrancoisW
- Sr. Member

Laat middag besluit my skoonpa ons moet by die dam gaan draai, miskien is ons gelukkig met die waterbokke.
Soos dit moes wees kry ons 'n mooi trop. Hulle gedrag is nogal anders as ander bokke naby die water. Hul staan nie rond nie. Hulle loop water toe, drink en loop weg.
Ek besluit toe as die koei wat my skoonpa nomineer staan dan gaan ek haar klop. Die koei steek vir die eerste keer in die water vas. Maak mooi seker en skiet haar onder die oor.
So is die kwota mooi vol geskiet. Die res van die groep het ook mooi geskiet. Varke, rooibokke en wildebeeste.
Sien uit na die jag in 2018.
Groetnis
Soos dit moes wees kry ons 'n mooi trop. Hulle gedrag is nogal anders as ander bokke naby die water. Hul staan nie rond nie. Hulle loop water toe, drink en loop weg.
Ek besluit toe as die koei wat my skoonpa nomineer staan dan gaan ek haar klop. Die koei steek vir die eerste keer in die water vas. Maak mooi seker en skiet haar onder die oor.
So is die kwota mooi vol geskiet. Die res van die groep het ook mooi geskiet. Varke, rooibokke en wildebeeste.
Sien uit na die jag in 2018.
Groetnis
12Br Antoni Zoli S/S
12Br Antoni Zoli S/S
-
FrancoisW
- Sr. Member

Klein Freddie saam sy oupa Fred met nog 'n mooi rooibok
Danie en sy een vark
Die Familie
Danie en sy een vark
Die Familie
12Br Antoni Zoli S/S
12Br Antoni Zoli S/S
- sako 30-06
- Hero Member

Blikskottel, geluk Francois.
Ruben mag maar skiet, hy is n yster. Lyk of dit n baie lekker jag was met genoeg wild.
Dis mos n storie om die jaar mee te begin.
Nou is almal lus vir die jagte wat voorle.
Ruben mag maar skiet, hy is n yster. Lyk of dit n baie lekker jag was met genoeg wild.
Dis mos n storie om die jaar mee te begin.
Nou is almal lus vir die jagte wat voorle.
-
Daneel
- Full Member

Ja daai was nou lekker lees.
Lyk my die wild is vollop daar,
Dankie vir die deel van die storie.
Lyk my die wild is vollop daar,
Dankie vir die deel van die storie.
-
J le Roux
- Hero Member

Baie geluk en mooi vertel, dis voorwaar 'n voorreg om so saam met jou familie te jag.
Lyk my daai .243 Groen-mamba van jou pik lekker!
Lyk my daai .243 Groen-mamba van jou pik lekker!
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
- ruaanb
- Hero Member

Pragtig dankie vir die deel.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Paar baie mooi Rooibokke wat julle geskiet het, geluk!
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.