Wat om te bou ??
-
Eugene
- Hero Member

Re: Wat om te bou ??
Die manne hierbo gee almal baie goeie raad, so ek gaan nie verder aanvul daarby nie. Ek wil eintlik net die "kat in die duiwehok gooi"....
Ek sien ELR is deesdae die groot inding. Ek het egter ook op die onlangse ALRHA shoot gesien dat ek (en miskien 80% van die ander deelnemers op die dag) maar redelik gesukkel het om gonge van 1.25 tot 1.7 moa suksesvol en konstant raak te skiet, met die minste sukses op 900m, 600m en 400m. En dit was in relatief ligte wind. Nou wonder ek oor die ELR ding.... Ek het self al die 338LM toets gedop, deur te dink die kaliber en groot swaar koeels gaan alles regmaak en ek hoef net die sneller te trek....
Tiaan gee nie vreeslik baie inligting oor sy ondervinding en ander kalibers nie, so ek wil hom nie in die gesig vat nie, maar moet 'n mens nie eers so bietjie net op "nader afstande" begin met 'n kaliber wat goedkoop laai en net eers 'n "feel" vir die besigheid kry, voor jy begin op ELR afstande nie?
Ek sien ELR is deesdae die groot inding. Ek het egter ook op die onlangse ALRHA shoot gesien dat ek (en miskien 80% van die ander deelnemers op die dag) maar redelik gesukkel het om gonge van 1.25 tot 1.7 moa suksesvol en konstant raak te skiet, met die minste sukses op 900m, 600m en 400m. En dit was in relatief ligte wind. Nou wonder ek oor die ELR ding.... Ek het self al die 338LM toets gedop, deur te dink die kaliber en groot swaar koeels gaan alles regmaak en ek hoef net die sneller te trek....
Tiaan gee nie vreeslik baie inligting oor sy ondervinding en ander kalibers nie, so ek wil hom nie in die gesig vat nie, maar moet 'n mens nie eers so bietjie net op "nader afstande" begin met 'n kaliber wat goedkoop laai en net eers 'n "feel" vir die besigheid kry, voor jy begin op ELR afstande nie?
Aim small, miss small
- Capt. Yoda
- Hero Member

Die gonge hoef nie eers klein te wees nie, sit hulle net in lekke lang gras sodat jy nie kan sien waar jy mis nie 
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- JPS
- Hero Member

Maak dinge lekker interesant daai.Capt. Oblivious wrote:Die gonge hoef nie eers klein te wees nie, sit hulle net in lekke lang gras sodat jy nie kan sien waar jy mis nie
Laas jaar of dalk jaar voor dit se Fort mistake gong shoot het 2 of 3 sulke stages gehad.
- Hein (Haan)
- Hero Member

100% saam jou EugeneEugene wrote:Die manne hierbo gee almal baie goeie raad, so ek gaan nie verder aanvul daarby nie. Ek wil eintlik net die "kat in die duiwehok gooi"....
Ek skiet nou al n paar jaar LR (tot 1200m) en kan regtig sê dat party dae gooi die kondusies die appelkar heel om , ek begin nou weer in die ding in kom met my nuwe geweer maar LR is n groot uidaging en jy dink een dag jy kan kondusies lees en die volgende dag leer jy weer iets nuut en dit is net op my eie baan waar ek nou al baie lood gegooi het.
Kyk maar selfs hoe tjop die groot name in die VSA af op die ELR kompetisies as die kondusies heeltyd verander. Ek dink self ook dat as jy regtig baie goed doen op LR kan jy dan oorweeg om ELR te begin skiet, anders gaan jy dalk jouself benadeel om te duur skoolgeld te betaal.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Geno
- Administrator

Hier is vir jou n lekker geweer.
viewtopic.php?f=19&t=70883
viewtopic.php?f=19&t=70883
Goed, beter, 6millimeter!
-
Tokkieland
- Jr. Member

Ek het gister my 375 Cheytac onder hande gekry wat vir my gebou is. Sal groot pitte Baie ver met hom kan gooi. Het n 1 in 9 Krieger wat 32" in lengte is. Het ook n nuwe 338 Lapua laat bou wat so maand of twee klaar is maar nog lisensies doen. Die Lapua is n 1 in 10 Krieger ook met n 32" lengte. As jy wil ver gaan is hierdie twee tops volgens my. Duur maar tops.
-
Tokkieland
- Jr. Member

Gaan vir hulle albei n nuwe huis moet soek by gese. As iemand dalk weet van iemand wat so kaliber soek. Laat weet gerus. Ek bou aan. Die dollars sal welkom wees. 
-
Tokkieland
- Jr. Member

Sal later weer n Cheytac laat bou.
- joe rocket
- Hero Member

Jy sal n prys moet gooi.
GROETE
-
Tokkieland
- Jr. Member

Ek het die 375 Cheytac vir R125k laat bou en die 338 Lapua vir R55k. Enige iets op of rondom dit kan werk.
-
Drenalinjunkie
- Hero Member

Aksies? Snellers? Kolwe?
-
Tokkieland
- Jr. Member

Aksies van 431 stainless gemaak met slotte van en19. Verhard tot 45 c rockwell.
Aksies gebaseer op Bat aksies met 2 voor locking lugs. Aksies is gebou met Langer skroefdraad om dukker en swaarder lope te hanteer. .338L het n integrale picatiny scope base. .375 Cheytac het n los 50moa scope base , wat vervang kan word met meer of minder moa. mount.
Die chassis is van aluminum en ceramic coated. .375 all. pistol grip en opvou kolf bag rider en wangstuk. hoogte , lengte verstelbaar op altwee. Albei het fluted 32" Krieger lope op. 375 het 1 in 10 twist en 338 het 1 in 9 op. 375 met muzzle break en 338 met silencer. Het Cheytac die set en doppe van VSA af invoer teen n prys maar als die moeite werd.
Aksies gebaseer op Bat aksies met 2 voor locking lugs. Aksies is gebou met Langer skroefdraad om dukker en swaarder lope te hanteer. .338L het n integrale picatiny scope base. .375 Cheytac het n los 50moa scope base , wat vervang kan word met meer of minder moa. mount.
Die chassis is van aluminum en ceramic coated. .375 all. pistol grip en opvou kolf bag rider en wangstuk. hoogte , lengte verstelbaar op altwee. Albei het fluted 32" Krieger lope op. 375 het 1 in 10 twist en 338 het 1 in 9 op. 375 met muzzle break en 338 met silencer. Het Cheytac die set en doppe van VSA af invoer teen n prys maar als die moeite werd.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- LoopSoosStroop
- Hero Member

-
Tokkieland
- Jr. Member

Gebaseer op BAT aksies. GI vervaardig hulle self.
-
Tokkie1
- Newbie

Password
Hi manne weet iemand wie ek kan kontak om my password te reset? Ek nou die nuwe profiel begin maar my ou een "Tokkieland" kan ek nie meer die password onthou nie en het ook nie meer die email adres nie. Enige voorstelle? Groetnis Tokkie
- Geno
- Administrator

Re: Password
Het jy reggekom, en is jy in op die ou profiel?Tokkie1 wrote: Thu Mar 27, 2025 10:12 pm Hi manne weet iemand wie ek kan kontak om my password te reset? Ek nou die nuwe profiel begin maar my ou een "Tokkieland" kan ek nie meer die password onthou nie en het ook nie meer die email adres nie. Enige voorstelle? Groetnis Tokkie
Goed, beter, 6millimeter!
-
Wouter Roets
- Administrator

Re: Password
Dink Tokkie het sy ou profiel verkoop.Geno wrote: Mon Mar 31, 2025 5:05 pmHet jy reggekom, en is jy in op die ou profiel?Tokkie1 wrote: Thu Mar 27, 2025 10:12 pm Hi manne weet iemand wie ek kan kontak om my password te reset? Ek nou die nuwe profiel begin maar my ou een "Tokkieland" kan ek nie meer die password onthou nie en het ook nie meer die email adres nie. Enige voorstelle? Groetnis Tokkie
-
Tokkieland
- Jr. Member