Elandbul

Display your bragging rights here/ Plaas jou grotes hier.
Post Reply
Wimpie le Roux

Elandbul

Post by Wimpie le Roux »

My elandbul wat ek verniet geskiet het na ek geskei is, my eerste kill na ek vrye man geword het.

Ek het die bul by Oom Tom Laas net buite Roetan geskiet en hy het regtig mooi diere by hom.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Wimpie le Roux on Wed Sep 14, 2011 11:46 am, edited 1 time in total.
PRIVATE RYAN
Hero Member
Hero Member

Re: Elandbul

Post by PRIVATE RYAN »

Wimpie le Roux wrote: My elandbul wat ek verniet geskiet het na ek geskei is, my eerste kill na ek vrye man geword het.
Ek het die bul by Oom Tom Laas net buite Roetan geskiet en hy het regtig mooi diere by hom.
fixed
Hugo
Hero Member
Hero Member

Post by Hugo »

PRIVATE RYAN wrote:
Wimpie le Roux wrote: My elandbul wat ek verniet geskiet het na ek geskei is, my eerste kill na ek vrye man geword het.
fixed
Like.
.22LR Slazenger
.243 Howa
.303 Lee Enfield
30.06 Browning
.38spl Astra
Bowtech 340D

To be sure of hitting the target, shoot first and call whatever you hit the target.
Beretta
Hero Member
Hero Member

Post by Beretta »

Private Ryan
Ek sien die vrye man storie het n streep deur is hy nou weer getroud lyk my net soos tipex op die screen ;D ;D ;D ;D
Beretta
300Winmag

Post by 300Winmag »

Geluk. Mooi bul daai. (Ek het self lekker by Oom Tom gejag - mooi vark daar
met die 6.5x55 geskiet)
Wimpie le Roux

Post by Wimpie le Roux »

Dankie dat ek reg gehelp is, ek het die eland vir die Kerk op Roetan geskiet en ek het die trofee gekry.

En nee LOL die man gaan nie gou weer in die huwelik tree nie so ja ek is vry.

Help my asb reg indien ek verkeerde dinge se PM my asb, baie dankie
Boesman
Sr. Member
Sr. Member

Post by Boesman »

Hallo Wimpie

Ek dink nie daar's iets verkeerd nie, behalwe dat 'n paar van ons jaloers is op daai vryemangedagte. Behalwe as mamma gaan saamskiet.  ;D

Groete
Wimpie le Roux

Post by Wimpie le Roux »

Mense die wat jaloers is op die "vry" man glo my met mammie aan jou sy al is sy meeste van die tyd kwaai is jy nogsteeds beter af. Ek raai geen man of vrou aan om te skei tensy daar geweld in die huwelik is nie.

Onthou al is mamma/pappa kwaad in jou bed is hy/sy nogsteeds daar om teen in te kruip as dit regtig koud word!
Post Reply