Die goed het seker op 'n stadium bietjie windhond-bloed gekry!
Hoeveel ??
- Geno
- Administrator

Re: Hoeveel ??
Ja ou Dawie,
Goed, beter, 6millimeter!
- Dawie D
- Hero Member

- Pvdw
- Hero Member

Ek sien al hoe meer hoe daai klank werk.ek het die stilte-klank KLIPHARD gespeel
Ek dink Louis gaan nog baie CD's verkoop juis vir daai klank.
Peet
Last edited by Pvdw on Wed Jan 04, 2012 9:22 am, edited 1 time in total.
Work to live, don"t live to work
-
Francois Briedenhann
- Sr. Member

More manne.
Wil my storie met julle deel.Het gister aand so 8 uur veld toe gery lekker staan plek gekry 10min stilte,lig skiet een op 30 meter!!Skop af met vlekkie D sien oog kom ver in maar stadig op so 250m sien ek dit is n klein dier wat so bekruip wag dat hy nog nader kom op 100 meter gee ek hom n kiss of death hy staan op sien dis rooikat skrik so groot skiet somer mis!!!en daar stoot hy gaan vanand weer gaan probeer.Watse klank kan ek vir hom speel moet ek weer by die selle staan plek gaan roep?Groete FB
Wil my storie met julle deel.Het gister aand so 8 uur veld toe gery lekker staan plek gekry 10min stilte,lig skiet een op 30 meter!!Skop af met vlekkie D sien oog kom ver in maar stadig op so 250m sien ek dit is n klein dier wat so bekruip wag dat hy nog nader kom op 100 meter gee ek hom n kiss of death hy staan op sien dis rooikat skrik so groot skiet somer mis!!!en daar stoot hy gaan vanand weer gaan probeer.Watse klank kan ek vir hom speel moet ek weer by die selle staan plek gaan roep?Groete FB
- paul
- Jr. Member

Het darem 4 brakke n lift gegee gisteraand.
- Pvdw
- Hero Member

Manne uiteindelik kan ek ook so 'n post opsit

11 jakke 'n geleentheid gegee gisteraand. Hulle het so mooi stil op die bakkie gel?

Ek wag nou al lank genoeg vir daai meer as 10 jakke.
My seun se eerste een vir die aand. Pragtige reunhond met hare wat lyk of dit gekam is.
[img width=560 height=420]http://i1218.photobucket.com/albums/dd4 ... G_4225.jpg[/img]
My seun met die eerste 8.
[img width=560 height=420]http://i1218.photobucket.com/albums/dd4 ... G_4230.jpg[/img]
Ek met die laaste een vir die aand.
[img width=560 height=420]http://i1218.photobucket.com/albums/dd4 ... G_4235.jpg[/img]
Ons was uit om 'n reun en jong jak te soek wt 2 weke terug agter gelaat is toe my jongste die teef en 2 jonges geskiet het.
Die reun en 1 jonge het weg gekom maar met raad van die Forum( Taffie) het hulle ook darm geleentheid op my Chinese bakkie gekry.
Dankie vir al die raad en hulp manne.
4 reuns opgetel
Een so 2 jaar oud, 2 was 3-4 en die ou skelm moes begin kyk na 7-8 jaar plus.
Twee tewe was 2-3 jaar.
Peet
11 jakke 'n geleentheid gegee gisteraand. Hulle het so mooi stil op die bakkie gel?
Ek wag nou al lank genoeg vir daai meer as 10 jakke.
My seun se eerste een vir die aand. Pragtige reunhond met hare wat lyk of dit gekam is.
[img width=560 height=420]http://i1218.photobucket.com/albums/dd4 ... G_4225.jpg[/img]
My seun met die eerste 8.
[img width=560 height=420]http://i1218.photobucket.com/albums/dd4 ... G_4230.jpg[/img]
Ek met die laaste een vir die aand.
[img width=560 height=420]http://i1218.photobucket.com/albums/dd4 ... G_4235.jpg[/img]
Ons was uit om 'n reun en jong jak te soek wt 2 weke terug agter gelaat is toe my jongste die teef en 2 jonges geskiet het.
Die reun en 1 jonge het weg gekom maar met raad van die Forum( Taffie) het hulle ook darm geleentheid op my Chinese bakkie gekry.
Dankie vir al die raad en hulp manne.
4 reuns opgetel
Een so 2 jaar oud, 2 was 3-4 en die ou skelm moes begin kyk na 7-8 jaar plus.
Twee tewe was 2-3 jaar.
Peet
Last edited by Pvdw on Sat Jan 07, 2012 10:41 am, edited 1 time in total.
-
Beretta
- Hero Member

Peet
Mooi man ek sien pa kry ook n beurt of nie eintlik nie
Beretta
Mooi man ek sien pa kry ook n beurt of nie eintlik nie
Beretta
- Pvdw
- Hero Member

Jip gister was pa se aand!pa 7, Louis 4. Hy het gese pa kyk altyd, vanaand is dit pa se beurt. Geld kan nie die tyd saam met jou kinders koop nie. Peet
-
Beretta
- Hero Member

Peet
Sorry man waarmee skiet julle kal
Beretta
Sorry man waarmee skiet julle kal
Beretta
- Jassie
- Hero Member

Mooi gemaak
Jy het net nou die ander dag daarvan gepraat
Groete
JAS
Jy het net nou die ander dag daarvan gepraat
Groete
JAS
"Pas jou jakkalse mooi op om hulle later makliker van kant te kan maak" T. Mulder
-
Ian
- Hero Member

Peet
'n Man gaan slaap lekker as dit so gaan, baie geluk aan jou en die seuns, ek glo dat 'n mens nie sulke ervarings met die seuns met geld kan koop nie.
Groete
'n Man gaan slaap lekker as dit so gaan, baie geluk aan jou en die seuns, ek glo dat 'n mens nie sulke ervarings met die seuns met geld kan koop nie.
Groete
- tafjak
- Global Moderator

Peeta!
Wat gaan aan? H?l maar die Gauteng-jakkalse kry die wind van voor. Mooi manne, wil gedoen wees om sulke deftige jakkalse(sien net een jonge) 'n lift te gee(dierbaar van julle).
Neem die way point van die laaste foto se teef en 2de laaste foto(teef regs onder) en gaan haal die jonges(of is hulle reeds opgelaai), jy kan nie sulke geld laat rondl? nie!
Ek glo nie die raad wat ek gee sal sulke suksesse meebring nie, eerder dat die manne tussen die jakkalse netjiese planne maak en dit is regtig 'n "osriem onner die hart"! Nee wat, met sulke manne is die stryd klaar halfpad gewen!
Mooiloop
Wat gaan aan? H?l maar die Gauteng-jakkalse kry die wind van voor. Mooi manne, wil gedoen wees om sulke deftige jakkalse(sien net een jonge) 'n lift te gee(dierbaar van julle).
Neem die way point van die laaste foto se teef en 2de laaste foto(teef regs onder) en gaan haal die jonges(of is hulle reeds opgelaai), jy kan nie sulke geld laat rondl? nie!
Ek glo nie die raad wat ek gee sal sulke suksesse meebring nie, eerder dat die manne tussen die jakkalse netjiese planne maak en dit is regtig 'n "osriem onner die hart"! Nee wat, met sulke manne is die stryd klaar halfpad gewen!
Mooiloop
Mooiloop en Geseende Kersfees!
- Pvdw
- Hero Member

Beretta dis die HOWA 223 wat so mooi met die jakke gesels

Peet
Peet
- Geno
- Administrator

Peet julle YSTERS!!!
Netjies manne, DIS HOE MENS DIE BRAKKE KLOP!!!!!!!!
Netjies manne, DIS HOE MENS DIE BRAKKE KLOP!!!!!!!!
Goed, beter, 6millimeter!
- johann
- Sr. Member

Dit vir my mooooi Peet!!!! Dt dam net skaap vleis wat jakkies sooo laat lyk????? Gid gdoen!
25-06 Remington
- Francois Marais
- Administrator

Peet
Mooi gegooi julle manne, hoop sommer vir nog n paar sulke aande, daai 10+ nommers.....
Mooi loop
Francois
Mooi gegooi julle manne, hoop sommer vir nog n paar sulke aande, daai 10+ nommers.....
Mooi loop
Francois
-
Louis102
- Administrator

Hier is ook 'n 10+ nommer (van 'n ander aard), wat dalk vermelding waardig is:
[align=center]
[/align]
Ek en ou Boertjie het hom met 'n goeie staanplek en die Pikante Haas uitoorl?, op nuwejaars-dag nogal. Die teef (was ook sommer 'n ou tannie) het ek so maand vroe?r geskiet, maar hy het my daardie slag uitoorl?. Elke hond kry egter sy dag, lyk dit my. Hy is so paar honderd meter vanwaar die teef geskiet is, ingeroep.
[align=center]
[/align]Ek en ou Boertjie het hom met 'n goeie staanplek en die Pikante Haas uitoorl?, op nuwejaars-dag nogal. Die teef (was ook sommer 'n ou tannie) het ek so maand vroe?r geskiet, maar hy het my daardie slag uitoorl?. Elke hond kry egter sy dag, lyk dit my. Hy is so paar honderd meter vanwaar die teef geskiet is, ingeroep.
Goeie dade oortref goeie woorde.
-
Ian
- Hero Member

Beste Louise
Daardie het verseker 'n groot aandeel in baie verliese gehad. Lekker om te sien dat hul nie meer skade gaan maak.
Groete
Daardie het verseker 'n groot aandeel in baie verliese gehad. Lekker om te sien dat hul nie meer skade gaan maak.
Groete
- tafjak
- Global Moderator

Louis
Ai tog! Wat sou die ou besiel? Lyk my die ou en jy boer ewe lank op Kuduberg.
Mooiloop
Mooiloop
- Jaco Swart
- Hero Member

More manne.
Ek en Theo kon darem vannaand weer 3 laai en 1 waaroor ons nie seker is nie agterlaat.
Die wind was egter baie erg en dit was maar reenerig. Die eerste 2 het amper in die bakkie vasgehardloop. Ek sal foto's later in die oggend laai.
Groetnis
Ek en Theo kon darem vannaand weer 3 laai en 1 waaroor ons nie seker is nie agterlaat.
Die wind was egter baie erg en dit was maar reenerig. Die eerste 2 het amper in die bakkie vasgehardloop. Ek sal foto's later in die oggend laai.
Groetnis
JACO SWART
Rustenburg
Noord-Wes
Rustenburg
Noord-Wes
- Boertjie
- Hero Member

Taffie
Daardie ou was darem langsaan by oom Dries geskiet.Weet nie was hy net vrek honger of net dom nie, maar hy het met n spoed roeper toe gehardloop.
Boera
Daardie ou was darem langsaan by oom Dries geskiet.Weet nie was hy net vrek honger of net dom nie, maar hy het met n spoed roeper toe gehardloop.
Boera
- Dawie D
- Hero Member

Boertjie
Met sulke tande dink ek hy was vrek honger
Jy het seker n suig,suig klankie gebruik
Met sulke tande dink ek hy was vrek honger
Jy het seker n suig,suig klankie gebruik
As ek jou sien gaan jy val
- Boertjie
- Hero Member

Dawie
Ek dink ons moet daardie klankie saamvat na Geno toe.
Ek dink ons moet daardie klankie saamvat na Geno toe.
-
Louis102
- Administrator

Taffie, oor die ouderdom mag jy dalk reg wees, kan dalk sy eerste lewenslig in '98 aanskou het? Dit is wanneer ek heir aangeland het. Net nie so seker dat dit op Kuduberg was nie, maar wie weet, genoeg tyd gehad om v?r rond te loop?tafjak wrote: Louis
Mooiloop
Mooiloop
Goeie dade oortref goeie woorde.
- tafjak
- Global Moderator

Ja
En daar verongeluk Tomcat sommer 15 van die goete een aand in Graaff-Reinet, lyk of die ou na die vankansie kook.
Mooiman!
En daar verongeluk Tomcat sommer 15 van die goete een aand in Graaff-Reinet, lyk of die ou na die vankansie kook.
Mooiman!