Elke jaar pak ek en 3 van my jagpelle n trippie aan, om so bietjie te gaan ontspan en te ontlaai. Hierdie jaar het ons besluit om weer terug Cradock toe te gaan.
Vrydag tot Sondagoggend 26 tot 28 Mei was lank aan die beplanning en selfone het voor die tyd bly gons met die beplanning en die opgewondenheid. Dit gaan nie by ons oor trofees nie, net lekker jag.
Vrydagoggend 08:00 kom ons uit alle windrigtings op die plaas aan. Vinnige "brunch" en daar gaan ons veld toe.
So paar van my fotos van die twee dae:
Op hierdie een is ek nogal trots. My een pel moet skiet en ek range vir hom. 320 meter. Hy skiet en die bok spring in die lug op. Die gids is van mening die bok is gekwes, nou is dit vir doodskiet. Die ram draf so ent weg en ek volg op, met n doodskoot. Range die bok waar hy le. 341 meter. Daar aangekom, was die bok nooit gekwes nie en het net my skoot deur sy ribbes.
Ek kry nie nog attachments gelaai nie, so sal maar n vervolgverhaal moet skryf.
Lekke trippie
- Kubus
- Full Member

Lekke trippie
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
30-06 Winchester Model 70 AI
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Born to Hunt - Were forced to work - Now a pensioner
Reino Gerber
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Reino Gerber
- Kubus
- Full Member

Re: Lekke trippie
Toe volg twee rooibokooie, die een so bietjie kleiner as wat ek geskat het.
Daarna is ek op soek na twee blesbokramme en kry hulle toe laatmiddag.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Reino Gerber
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Reino Gerber
- Kubus
- Full Member

Volgende oggend gaan soek ek toe n Rooihartebeeskoei. My bucket list vir die naweek, want ek het nog nooit een geskiet nie. Kry toe die een hoog teen die berg:
N baie lekker naweek gewees. Baie gelag, stories uitgeruil en net gekuier. Sondagoggend vroeg die pad gevat, met tussen die 4 van ons, 28 stuks wild.
En dan het ons nog n besoeker by ons jaghut gehad, die heel naweek. Ons het al ons brood, nartjies en lemoene uigedeel, vir haar geselskap. Sien haar fotos hieronder:
En dan het ons nog n besoeker by ons jaghut gehad, die heel naweek. Ons het al ons brood, nartjies en lemoene uigedeel, vir haar geselskap. Sien haar fotos hieronder:
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Reino Gerber
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Reino Gerber
- JuanVE
- Sr. Member

Baie lekker, by wie het julle in Cradock gejag? Dankie vir die deel!
- tripodmvr
- Administrator

Baie geluk. Sien jy skiet ook sawwe vleisies vir die senior burgers met die winkeltande.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Springkudu
- Hero Member

Baie lekker oom, goed gedoen. Cradock sal altyd na aan my hart lê, dit is waar ek en my pa hulle altyd gaan jag het. Dit moet 'n belewenis wees om die Eland so "close up" te sien. Groete
6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
-
Hoenderhokkie
- Newbie

Baie geluk met die mooi bokke. Ek gaan Julie daar jag en hoop daar's nog bokke oor vir my.
- Plaashaas
- Hero Member

Dankie Kubus. Lekker on te lees en die fotos te kyk
- tau
- Hero Member

Is dit tusen Cradock en Cookhouse se wereld?
Baie geluk mooi area daardie my hart verlang sommer.
Baie geluk mooi area daardie my hart verlang sommer.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- Kubus
- Full Member

Dit was by Ntoni game reserve, so 30 km buite Cradock, op die grondpad tussen Cradock en Tarkastad.
Puik jagwereld, slaapgeriewe, slaggeriewe en fantastiese gasheer en gasvrou/eienaars.
Pryse onbeskryflik goed. Gautengers sal nie die pryse verstaan nie, dit sal vir hulle wees soos Amerikaners wat in SA kom jag.

Puik jagwereld, slaapgeriewe, slaggeriewe en fantastiese gasheer en gasvrou/eienaars.
Pryse onbeskryflik goed. Gautengers sal nie die pryse verstaan nie, dit sal vir hulle wees soos Amerikaners wat in SA kom jag.
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Reino Gerber
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Reino Gerber