Swak diens van SAPD

Enige iets pas hier/ discuss anything here
Post Reply
Ponkie
Hero Member
Hero Member

Swak diens van SAPD

Post by Ponkie »

Manne

Ek probeer vandag ons plaaslike polisiestasie (Willowmore) bel om deurgeskakel te kan word na die vuurwapenaansoeke-afdeling, sodat ek my Pa se 308 op my eie naam kan sit, maar in 'n tydperk van 2 ure wat ek 4 keer gebel het, het hulle nie eenkeer die telefoon geantwoord nie!!! :o Die rede hoekom ek so omgekrap was, is wat as ek nou dringend die Polisie se diens nodig gehad het en hulle antwoord nie die foon nie?

Ek sal hulle seker by die Ooskaap se hoofkantoor of die distrikskantoor bietjie kan aangee? Enige van julle ook al so ondervinding gehad en my dalk kan se wat die regte pad is om te stap? Dis nie die eerste keer wat dit gebeur nie, so ek wil dit maar onder die aandag van iemand bring wat hulle net bietjie kan gas gee, so kan mens darem nie op die staat se rug ry nie!!

Groetnis
Ponkie
22-250 Remington Model 700 VLS
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
JoevR
Full Member
Full Member

Re: Swak diens van SAPD

Post by JoevR »

Ponkie, ja die amptenare kan soms baie laks wees. As jy rerig wil kla, kontak die stasiebevelvoerder. Weet nie of dit gaan help nie. As ek iets by SAPS wil uitsorteer, gaan ek maar persoonlik. Nie dat dit altyd help nie. Hoe ver is jy van jou plaaslike SAPS?

Wat is jou navraag, oorplaas van jou pa na jou naam word op dieselde vorm gedoen as vanaf 'n handelaar, jy vul net 'n ander deel op die vorm in by huidige eienaar, of privaat eienaar. Nie so nie?

Groete
Joe
Last edited by JoevR on Tue Nov 29, 2011 10:55 pm, edited 1 time in total.
6,5 x 58, 7 x 57 (x5), 8 x 57JS, 8 x 60J, 8 x 60JS, 8 x 68S, 9 x 57, 10,75 x 68, 25-06, 30-06, 7mm Rem Mag, 375 H&H Mag, 12 Gauge (x2), 22 LR (x5) 6,35 (x7) .38 Spec., .380, 9 mm P, .44 Mag
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Ponkie,

Ek het maar die Stasie Bev gebel.

Nooit met hom gepraat gekry nie maar ek met die Bev se sekretaresse gesels het het dinge darm gebeur...

Sterkte...
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
stf
Full Member
Full Member

Post by stf »

Ponkie,
Die gebieds bevelvoerder is Kolonel Thys Nolte, hy is in Willowmore, sel no 082sewesewe97106.
Vir die oordrag van n wapen, moet jy weer n sap 271 voltooi, aansoek vir vuurwapen lisensie.
Stf
Ponkie
Hero Member
Hero Member

Post by Ponkie »

STF

Dankie vir die nommer, sal hom beslis 'n luitjie gee. Ek het toe darem die vorms gekry, sal hulle venaand begin invul, want die wind hou my nog 'n aand uit die veld!

Groetnis
Ponkie
22-250 Remington Model 700 VLS
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
theedge
Hero Member
Hero Member

Post by theedge »

Ponkie sterkte hoop jy kom reg.
When People Walk Away From You, Let Them Go.
Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !
Image
Post Reply