Moeg gesukkel met battery herlaaiers

Post Reply
Ian
Hero Member
Hero Member

Moeg gesukkel met battery herlaaiers

Post by Ian »

Ek het al 'n klompie battery herlaaiers gekoop wat net 3 tot 6 maande hou. Vandag besluit ek om myself te bederf en gaan koop die Handy 70. Een van my vriende het so 'n laaier en reken dit is 'n baie beter produk as die gewone een wat te kry is by die normale winkels. Ek het die laaier by Battery Centre in Klerksdorp gekoop en hulle laai self hul kliente se batterye met die laaier. Ek gooi die tegniese data vir jul op foto's.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
DWB
Hero Member
Hero Member

Re: Moeg gesukkel met battery herlaaiers

Post by DWB »

Ian, nou as jy nou die dag klaar gesukkel is dan koop jy vir jou 'n C-Tec Charger ;D
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
JK
Sr. Member
Sr. Member

Post by JK »

Stem, ctek
Johan Kriel
Okahandja
Nickvn
Hero Member
Hero Member

Post by Nickvn »

Ja nee Ctek werk baie goed.
12 br Harrington and Richardson
.22 LR Marlln
.223 Steyr Mannlicher
.270 CZ 550
.308 Tikka T3 Sporter
.30-06 AI BSA Royal (1957) ,
9.3x62 Mauser Oberndorf Type A (1937)
pietjacobs
Hero Member
Hero Member

Post by pietjacobs »

DWB wrote: Ian, nou as jy nou die dag klaar gesukkel is dan koop jy vir jou 'n C-Tec Charger ;D
Net so DWB, ek gebruik daai charger nou al 2 jaar op my volstruis broeikaste en geen probleme. Sal nie sommer weer ander een probeer nie  ;)
.22, 223Rem, .270Win, 9mm Short
Penkop
Hero Member
Hero Member

Post by Penkop »

Is daar verskillende C-tec herlaaiers (verskillende funksies?)? Waar in Kaapstad kan mens so 'n herlaaier koop?

Dankie!
Waar daar 'n rokie trek is daar 'n bier'tjie...
JK
Sr. Member
Sr. Member

Post by JK »

http://www.ctek.co.za/int/en

You can pick and choose, ek gebruik hulle op voertuie wat ek nie elke dag gebruik nie. Koppel die charger op en vergeet van hom, en as jy wil ry, draai net die sleutel, geen geskarrel met pap batterye nie. En natuurlik om n deep cycle aux battery te laai in my toerkar.

Midas en off road, kamp toerusting plekke.
Last edited by JK on Thu Sep 13, 2012 6:05 pm, edited 1 time in total.
Johan Kriel
Okahandja
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Ek het al vir baie jare die 12V batterye wat ek vir my toerusting gebruik met verskillende laaiers gelaai en het nie voorkeur of spesifieke naam nie. Baie doen al donkiejare se diens.

Dit wat ek al ondervind het is dat die krag by die muur aan en af gesit moet word alvorens die terminale gekoppel/ontkoppel word. Baie keer word die laaier onklaar en word vervang terwyl 'n interne sekering geblaas het toe daar 'n kragstuwing was. Kyk maar eers binne of daar nie so sekering is alvorens die apparaat weggooi word nie.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
SmitH
Sr. Member
Sr. Member

Battery Herlaaier

Post by SmitH »

Hi as iemand van julle dalk belangstel ek kan een van daai battery herlaaiers wat AllenT saam met die Foxpro verkoop wat die roeper en die remote se batterye laai by N 2de handse winkel kry vir R160

Groete
SmitH
Post Reply