VISVANG - JAG - SAFARI - 4x4 (Romer Cooler Boxes)
-
immelmanw
VISVANG - JAG - SAFARI - 4x4 (Romer Cooler Boxes)
Naand Manne
Safari & Outdoor het hierdie reeks cooler boxes ingekry. Dit is n TOP KWALITEIT produk en n moet vir elke man wat visvang, hengel, jag, 4x4 of kamp! Dit hou ys gevries vir 5 dae! Dit dra ook n 5 jaar waarborg. Daar is by beide takke, in die Kaap en Pretoria van die bokse beskikbaar.
Gewone prys was R2200.00 (seker buitelewe winkels verkoop vir R2500.00) ons het dit nou op Special vir Kersfees teen R1950.00
Ek en Hendrik het dit nou die dag met n braai getoets, dit vat 300kg soos niks! Sien foto!
[img width=432 height=480]http://i1103.photobucket.com/albums/g46 ... merjpg.jpg[/img]
[img width=285 height=480]http://i1103.photobucket.com/albums/g46 ... /photo.jpg[/img]
Willem & Hendrik
Shop online at: https://www.safariandoutdoor.co.za/item ... mpo__beige
Safari & Outdoor het hierdie reeks cooler boxes ingekry. Dit is n TOP KWALITEIT produk en n moet vir elke man wat visvang, hengel, jag, 4x4 of kamp! Dit hou ys gevries vir 5 dae! Dit dra ook n 5 jaar waarborg. Daar is by beide takke, in die Kaap en Pretoria van die bokse beskikbaar.
Gewone prys was R2200.00 (seker buitelewe winkels verkoop vir R2500.00) ons het dit nou op Special vir Kersfees teen R1950.00
Ek en Hendrik het dit nou die dag met n braai getoets, dit vat 300kg soos niks! Sien foto!
[img width=432 height=480]http://i1103.photobucket.com/albums/g46 ... merjpg.jpg[/img]
[img width=285 height=480]http://i1103.photobucket.com/albums/g46 ... /photo.jpg[/img]
Willem & Hendrik
Shop online at: https://www.safariandoutdoor.co.za/item ... mpo__beige
Last edited by immelmanw on Wed Dec 12, 2012 11:19 pm, edited 1 time in total.
- Chevvy SS
- Hero Member

Re: VISVANG - JAG - SAFARI - 4x4 (Romer Cooler Boxes)
Buite-op ja, julle sal nie 'n moer binne-in pas nie!
-
immelmanw
hahahah - goeie een!Chevvy SS wrote: Buite-op ja, julle sal nie 'n moer binne-in pas nie!
- Jakkalsgat
- Hero Member

Of daai koelboks is moer klein of julle twee moet bietjie minder tafellager drink.
Willem jou advertensie maak nie sin nie, is dit nou 3jaar of 5 jaar waarborg

Lyk na lekker koelboks, sal kan doen met so een
Groete
Jaco
Willem jou advertensie maak nie sin nie, is dit nou 3jaar of 5 jaar waarborg
Groete
Jaco
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
-
immelmanw
Jammer 5 jaar. Sal nou verander!Jakkalsgat wrote: Of daai koelboks is moer klein of julle twee moet bietjie minder tafellager drink.
Willem jou advertensie maak nie sin nie, is dit nou 3jaar of 5 jaar waarborg![]()
![]()
![]()
Groete
Jaco
-
immelmanw
TAFEL LAGER IS MAAR DIE SONDEBOK!Jakkalsgat wrote: Of daai koelboks is moer klein of julle twee moet bietjie minder tafellager drink.
Willem jou advertensie maak nie sin nie, is dit nou 3jaar of 5 jaar waarborg![]()
![]()
![]()
Groete
Jaco
- Jakkalsgat
- Hero Member

Willem
Trek net jou been na aanleiding van vorige "topic"
Lekker aand
Groete
Jaco
Trek net jou been na aanleiding van vorige "topic"
Lekker aand
Groete
Jaco
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
- Geno
- Administrator

Ek weet wat ek met my krismis bonus gaan koop! Netjiese produk Willem, dis hoogtyd dat ons 'n koelboks kry wat met Safari Chiller meeding, di nogal iets wat beter afgewerk is ook.
Goed, beter, 6millimeter!
-
immelmanw
Dankie GenoGeno wrote: Ek weet wat ek met my krismis bonus gaan koop! Netjiese produk Willem, dis hoogtyd dat ons 'n koelboks kry wat met Safari Chiller meeding, di nogal iets wat beter afgewerk is ook.
Ek is n groot koelboks man, so ook flitse en messe, kan hulle nie weerstaan nie. N Groot verskil is dat die Romer nie daai harde finish van die safari chiller het nie, verder kan ek maar net se ons het hom lank en hard getoets voor ons die besluit gemaak het. Op die tuna waters en in die rooiduine!
- Johnnie De Wet
- Hero Member

Bietjie erg hand om die lyf daar... Ai, die Tshwane manne darem.
Enigste plek waar dit in die Vrystaat toegelaat word is die vaste vyf op die rugbyveld....
Enigste plek waar dit in die Vrystaat toegelaat word is die vaste vyf op die rugbyveld....
Johnnie
-
kopskoot
- Hero Member

JohnieJohnnie De Wet wrote: Bietjie erg hand om die lyf daar... Ai, die Tshwane manne darem.
Stadig nou, nie so haastig ons Tswane manne met sulke gedrag assosieer nie.
Daai twee hand om die lyf outjies is van Stellenbosch af. !
Soms Sako!
Dikwels, Sako precision rifles, manufactured in Finland, for ultimate accuracy!
Dikwels, Sako precision rifles, manufactured in Finland, for ultimate accuracy!
- Johnnie De Wet
- Hero Member

Sal maar nie die manne nou daar onder omkrap nie, ry more af om in hul see te swem.
Johnnie
- GreyGhostGear
- Hero Member

Johnnie, ons sal darem weet dis jy, want dis net die Vrystaters wat hier in die see swemJohnnie De Wet wrote: Sal maar nie die manne nou daar onder omkrap nie, ry more af om in hul see te swem.
-
Stefan764
- Hero Member

HeheheheJagmaar wrote:Johnnie, ons sal darem weet dis jy, want dis net die Vrystaters wat hier in die see swemJohnnie De Wet wrote: Sal maar nie die manne nou daar onder omkrap nie, ry more af om in hul see te swem.![]()
![]()
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
- Hennie van der Merwe
- Full Member

Ek het n vragie Willem:
Ek het al verskeie cool box'e probeer wat 5dae ys belowe, en dan maar altyd teleurgesteld is wanneer die ys by dag 2/3 gesmelt is.
Miskien is my definisie van 5dae anders as ander mense s'n.
Jy s? julle het die bokse getoets - beteken dit regtig dat ys 5 dae hou, of beteken dit dat by dag vyf is die water wat in die boks is nog koud (nadat die ys lank reeds gesmelt is)?
Wil net graag weet - wil nie een verruil met 'n ander, met bloot dieselfde resultaat nie.
Dankie
Hennie
Ek het al verskeie cool box'e probeer wat 5dae ys belowe, en dan maar altyd teleurgesteld is wanneer die ys by dag 2/3 gesmelt is.
Jy s? julle het die bokse getoets - beteken dit regtig dat ys 5 dae hou, of beteken dit dat by dag vyf is die water wat in die boks is nog koud (nadat die ys lank reeds gesmelt is)?
Wil net graag weet - wil nie een verruil met 'n ander, met bloot dieselfde resultaat nie.
Dankie
Hennie
-
Stefan764
- Hero Member

Hou ys 5x dae, maar dan moet die koelboks toe bly en dit moet daar waar die koeler staan nie warmer as 32gradeC wees nie. Coleman Xtreme is dieselle.
Last edited by Stefan764 on Sat Dec 15, 2012 10:40 am, edited 1 time in total.
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
-
immelmanw
Naand HennieHennie van der Merwe wrote: Ek het n vragie Willem:
Dankie
Hennie
As jy hom elke 20 minute oopmaak gaan dit net 3 dae hou!
Ek sou se dieselfde as n Safari Chiller. As n mens meer soek is n Engel of National Luna maar die antwoord.
Jy is welkom om een te toets as jy naby een van die winkels woon!
Laat weet gerus.
Groete
- Hennie van der Merwe
- Full Member

Hi Willem en Stefan,
Dankie vir jul antwoord. Ja, lyk my ek moet meer ys in die glas gooi, en minder optop, want dis daai aanhoudende dors wat veroorsaak dat die ys so gou smelt
Dankie vir jul antwoord. Ja, lyk my ek moet meer ys in die glas gooi, en minder optop, want dis daai aanhoudende dors wat veroorsaak dat die ys so gou smelt
- Christo
- Hero Member

Willem, iets is fout met daai foto
, vertel ons ook die geheim.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
-
immelmanw
Bedryf sukkel, eet net slaai!Christo wrote: Willem, iets is fout met daai foto, vertel ons ook die geheim.
-
Stefan764
- Hero Member

Hehehe, ja ek se noudie dag, as jy in 5x dae nie n koeler se ys kan uitdrink nie dan d@nner jy rondHennie van der Merwe wrote: Hi Willem en Stefan,
Dankie vir jul antwoord. Ja, lyk my ek moet meer ys in die glas gooi, en minder optop, want dis daai aanhoudende dors wat veroorsaak dat die ys so gou smelt![]()
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
-
Ali
- Newbie

I have one of them
boxes. Best on the market!!!