Die wapen se gewig kom in op 13 pond. Goeie gewig vir n .470 N.E
Groete

Ralph Badenhorst wrote: Nog fotos. Jammer oor die skroewe wat nognie vas is ie. Dit moet nog eers plat af gewerk word sodat mens dit nie kan sien nie.
Die wapen se gewig kom in op 13 pond. Goeie gewig vir n .470 N.E
Groete

Ou broeeerrrrrrrr...........Ralph Badenhorst wrote: Ons wil 2 tiepe dubbels in RSA bou. n Field Double - vir die man wat n werkgeweer soek- Presies hierdie geweer met hierdie klas van hout ens. mar sonder die grafeering = R65 000.00

Stefaans jy moet nou nie weer moeilikheid maak nie....Stefan764 wrote: Ou broeeerrrrrrrr...........
Nou dink ek ek moet beginne sluk aan die "ek gaan nooit n dubbel he" woorde........ Hierdie kan n realiteit word....
Flippit Ralph nou het jy moeilikheid gemaak.....

HahaStefan764 wrote: Ou broeeerrrrrrrr...........
Nou dink ek ek moet beginne sluk aan die "ek gaan nooit n dubbel he" woorde........ Hierdie kan n realiteit word....
Flippit Ralph nou het jy moeilikheid gemaak.....

Lucky blikskottelllllll.......Beer wrote: Manne (en dames)
Ek was Saterdag daar in Ermelo by Ralph snr. Ek was gelukkig genoeg om 'n toetsskoot met hierdie yster te mag kry.
Die geweer is 17 pond as ek reg onthou. Dis 'n besonderse geweer om van naby te aanskou. Ek weet nie of hy dit hierbo noem nie, maar Ralph maak sy eie egte leer 'recoil pad' wat op die geweer pas. Die terugskop was minder as op my 375.
Sal maar eendag so bul moet aanskaf.