Dag almal
Ek het nou net 'n baie ou "side-by-side" haelgeweer met hamers gesien wat baie klassiek lyk. Ken iemand dalk die spesifieke maak en wat sal hy werd wees?
Vreindelike groete
"Birmingham" haelgeweer?
- Renier
- Jr. Member

"Birmingham" haelgeweer?
9mmP RAP
.308 Musgrave
.338 WM Winchester
.308 Musgrave
.338 WM Winchester
- Ralph Badenhorst
- Hero Member

Re: "Birmingham" haelgeweer?
Het die geweer damascus lope? Watse visier het dit gehad? Wat staan op die loop ribbe ? T. Bland & Sons, Tolley, Blanche ens.? Hierdie is n spesifike veld van wardasie so dis eenige iets van R100 to R10 000? Meeste van hierdie wapen era het hammers gehad. Was daar eenige grafering
Last edited by Ralph Badenhorst on Mon Jan 07, 2013 4:00 pm, edited 1 time in total.
- Renier
- Jr. Member

Hi Ralph
Ek sal moet terugaan en kyk. Sal jou op hoogte hou. Dankie vir die inligting.
Greote
Ek sal moet terugaan en kyk. Sal jou op hoogte hou. Dankie vir die inligting.
Greote
9mmP RAP
.308 Musgrave
.338 WM Winchester
.308 Musgrave
.338 WM Winchester
-
Lamtjop
- Hero Member

Renier, hoop nie jy gee om as ek hier inchip nie. Ralph dit klink vir my jy sal kan help met n waardasie op n engelse 12 boor dubbel, Scholefield London&Birmingham baie graveering op baie mooi hout, kondisie goed.
Groete Tjops
Groete Tjops
- Ralph Badenhorst
- Hero Member

Hi Lamtjops
Jammer ek reply nou eers, ons het so 69mm reen gehad in die laaste 3dae en ons internet is al n ruk af hier in KZN.
Scholefield London&Birmingham
Hierso is n e-pos aangeheg
Scholefield, Goodman & Sons Ltd. The text is repeated here: "This company is recorded in "The British Falling Block Single Shot Rifles from 1865" by Jon Kirton; the book contains several photographs and copies of two pages from the firm's 1896 catalogue. Records, photos, journals, correspondence, customer ledgers etc. are in the Birmingham City Archives.
Scholefield is not a name that ocurrs in connection with any other business in Birmingham, but Goodman was probably John Dent Goodman who was a partner in Abingdon Works and later in Birmingham Small-Arms Co.
It is believed that the company were mainly retailers but made rifles made under Field's patent actions, the barrels being made by others
Waarde van die wapen sal in die omgewing van R 8000.00 tot R16 000.00 wees afhangend van die kondisie. Plaas n foto of 2 dan kan ek meer akuraat se.
Groete
Jammer ek reply nou eers, ons het so 69mm reen gehad in die laaste 3dae en ons internet is al n ruk af hier in KZN.
Scholefield London&Birmingham
Hierso is n e-pos aangeheg
Scholefield, Goodman & Sons Ltd. The text is repeated here: "This company is recorded in "The British Falling Block Single Shot Rifles from 1865" by Jon Kirton; the book contains several photographs and copies of two pages from the firm's 1896 catalogue. Records, photos, journals, correspondence, customer ledgers etc. are in the Birmingham City Archives.
Scholefield is not a name that ocurrs in connection with any other business in Birmingham, but Goodman was probably John Dent Goodman who was a partner in Abingdon Works and later in Birmingham Small-Arms Co.
It is believed that the company were mainly retailers but made rifles made under Field's patent actions, the barrels being made by others
Waarde van die wapen sal in die omgewing van R 8000.00 tot R16 000.00 wees afhangend van die kondisie. Plaas n foto of 2 dan kan ek meer akuraat se.
Groete
-
Lamtjop
- Hero Member

Ralph, baie dankie vir daai stukkie inligting. Ek is te computer gestremd om foto te plaas, maar ek was maar net nuuskierig oor geweer omdat ekself baie min inligting op die internet kon kry. Groete Tjops