Jakals Oes Mikpunt.

Anything shooting with compressed air goes here/ Alle windbuks stories hier......
Post Reply
.20 Air Ranger
Newbie
Newbie

Jakals Oes Mikpunt.

Post by .20 Air Ranger »

Dag Mense.

Ek vra hulp i.v.m my doelwit.

Soos ek verstaan is dit n redelike moeilike stroie om by die 100 tal vir n jaar uit te kom. Ek het myne gesit op 120 teen einde Desember 2013. Of dit gaan realiseer hang van my en my inseete af ek weet maar as daar raad/komentaar is...ek wardeer dit.

Groete
Hendrik
Geno
Administrator
Administrator

Re: Jakals Oes Mikpunt.

Post by Geno »

Hendrik,
Ek weet nie of jy met jou pelletgun selfs by 20 gaan uitkom nie. Meeste jakkalse wat ek skiet is rondom 100m, en nie by die 50mm wat nodig is vir jou windgeweertjie nie.

Groete,
Eugene
Goed, beter, 6millimeter!
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Hel maters, ek klink nou rerig soos 'n rower, en ja, eks maar nuut in die ding....my ongediertes goal vir 2013 is 40...
Dit is 2 aande 'n maand, 12 maande....vir Jan het ek al 3 maar kom al by 6 gewees het as dit nie vir dom foute was nie (die dom foute is nie misskiet nie.....), dit is verkeerde staanplek, jaqkkels onder die wind laat kom en my aksie nie gereed nie, ongeduld in die stoel ens...
Dink julle 40 is haalbaar? Wat is julle goals vir ongedierte getalle vir 2013??

Cheers
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Cobus(Cobb) wrote:Hel maters, ek klink nou rerig soos 'n rower, en ja, eks maar nuut in die ding....my ongediertes goal vir 2013 is 40...
Dit is 2 aande 'n maand, 12 maande....vir Jan het ek al 3 maar kom al by 6 gewees het as dit nie vir dom foute was nie (die dom foute is nie misskiet nie.....), dit is verkeerde staanplek, jaqkkels onder die wind laat kom en my aksie nie gereed nie, ongeduld in die stoel ens...
Dink julle 40 is haalbaar? Wat is julle goals vir ongedierte getalle vir 2013??

Cheers

100
BLOK
Hero Member
Hero Member

Post by BLOK »

:o :o :o Al wat ek kan se is as jy hulle met die windbuks gaan skiet sien ek baie werk vir die res van ons wat jakkals ernstag skiet. Elke jakkals wat gemis gaan word gaan as n skelm jakkals gereken kan word. Bly jy gaan dit nie op my plaas waag nie. :'( :'(
G-force
Hero Member
Hero Member

Post by G-force »

Manne ek dink Hendrik sukkel met die forum posts opmdie regte plekke.Ek glo hy het n regte jakkals geweer en stoel,roeper ensv.Ek glo ook hy het kurses bygewoon anders sou hy nie so hoe mikpunt gehad het.Gee die nuweling n kans om dit te bevstig.
Post Reply