Nog n Stoel

Post Reply
Namib
Sr. Member
Sr. Member

Nog n Stoel

Post by Namib »

Hi  aan almal
Was op kursus van die groot man(Jaracal),by Louis102 gebly een aand net voor hulle gaan vis vang het.Moet tog vir Louis vra om my
genadig te wees.Sy stoel met die oog gesteel en my 2de een gebou.Die krag plan werk goed,dit wat van die battery kom 12v kry jy by jou lig ook.So paar fotos en dan het hy al sy eers 3 laat val.Image
Image

Image
Image
Image
Image
Image
JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Re: Nog n Stoel

Post by JACQUES BOTHA »

mmmmmmm
Bulstoel daai sonder fietejasies en konfrontasies en alterrasies ens...
Hy sal mooi werk. EK hou van die wheelnuts wat ook werk gekry het....
EN ENE EN EN lyk of hy al 15o kg van pure pasie van my sal kan dra met gemak...
Groetnis
JB
Shoot straight and tell the truth!
Namib
Sr. Member
Sr. Member

Post by Namib »

Hi Jacques

Dankie,is baie gemaklik en sal jou vat soos moet.Die stoel saam met my sal vanaand sy kan moet bring.Vriend van my het n proebleem,7
wat ons van weet(een kamp).Dan is hulle nog bo nop geleerd.Die buurman wat hulle so tou wys gemaak het.Tog met genade van bo, dink
ek dit sal vanaand met hulle "naar gaan".

Groete
Freddie101
Hero Member
Hero Member

Post by Freddie101 »

Namib
Lyk my jy skiet met HE punte.
Kon nie jou stoel sien nie . Internet te stadig.
Groete Freddie
yol bolsun
Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo Namib@RP
Namib@RP wrote:...So paar fotos en dan het hy al sy eers 3 laat val...
...in my geestesoog sien ek hoe lekker word die ou drietjies geweeg (al is van hulle 'n bietjie stukkend) en ook gemeet is...

Ambessa
Namib
Sr. Member
Sr. Member

Post by Namib »

Hi Ambessa

Gaan goed.Wil graag weet ,die ding oor weeg en meet .Help my tog reg.Ek het wel die fotos van hul bek(e).2 Reune en teef.

Groete
Namib
Sr. Member
Sr. Member

Post by Namib »

Hi oom Freddie101

Laaste twee aande nie so goed gegaan nie,was in die veld maar die wind het my my net nie dood gewaai nie.
Het nog nie my geweer gekry nie,so ek is op n geleende yster.25-06 100 gr Hornady SP.Moet se hy maak groot moeilikheid.
As ek tog n keuse moet maak is dit as volg 243, 243 ,243, 243, 243 ,243,bly maar die yster.

Sterkte groete aan almal by die huis.
JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA »

nAMIB@RP
Soos jy ouer word sal een van twee dinge gebeur jy sal groter gaan od kleiner gaan ...dan verander jou keuse na bonzai 243 of die 243 se oom die 25-06.. moetie nou antwoord nie...wag so jaar of 10...
Groetnis
Jacques
(jy sien mos wat maak die 25...)
(die bonzai maak dieselfde net vinniger)
Namib
Sr. Member
Sr. Member

Post by Namib »

Hi Jacques

Baie waar wat jy praat.Moet nie die ander vertel maar ek het so vir jaar 22-250 geskiet.Laat ek vir jou se was dit n vees.Dan die 25 wat ek nou skiet, baie lekker geweer.2 van die jakkalse het ek 2 m uit mekaar geskiet op 260 m.Tog voel my 243 net vir my reg.Hy ruik lekker,
skiet lekker,le lekker,hou vas lekker so soos jy kan sien dis net n lekker besigheid.Dis wat vir my belangrik is.Tog kry jy nie slegte kal. nie.
Met sommige moet jy net detter bekruip.

Groete daar.
Thinus

Post by Thinus »

NAMIB@PR

EK HET VIR JOU FOTOS GESTUUR EN EEN BONUS FOTO INGEGOOI ,MISKIEN BEGIN DINK JY IN DAAI RIGTING

JAKKALS WP
Namib
Sr. Member
Sr. Member

Post by Namib »

Hi Jakkals WP

Baie dankie.

Groete
Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo Namib@RP
Namib@RP wrote:...graag weet ,die ding oor weeg en meet .Help my tog reg.
Kyk onder Liggaamsmates (rooijakkalse & rooikatte) na
? Reply #229 on: February 16, 2010, 10:04:58 PM ?

Ambessa
JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA »

Freek.
Ek dink jou en allen se stoel  en dan nog so ander manne sin maak nou soos die jakkalse .. ek sien so bietjie inteeling hier en daar.. so kombinasie van al die stoele en uniekheid van elke man agter die stoel hier en daar...Ek slaap lig maar ek loer fluks,,, ek deel net orders uit agv van die 10 duime en gebrek aan swys ondervinding..
Mooi loop
JB
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

LOL! ;D Ja nee kyk ou Jakes lyk my die manne gebruik die idees om die "tank" beter en sterker te maak. Amper soos oom Koos Meyer se Biologie taak waar hy 'n duisend poot vat en vir hom miskruier vlerke aansit, 'n sprinkaan wat se kop afgehaal is en vervang is met een of ander tor kop ens... Inisiatief is duidelik aan die orde van die dag.

Dit word net beter, ek sal graag wil sien wat nog hier gaan uitval. Pasop dat iemand nie 'n stoel uitbring wat die jakkalse self uitruik nie, of 'n onbemande eenheid wat self mik en skiet, die boer moet net die bakkie bestuur. Dan kan ons aanbeweeg na geweer ko?ls, daar is definitief ruimte vir 'n replika van die hitte begeleide missiel - ons soek 'n koel wat deur jakkalse begelei word. Dit kan mos die werk soveel makliker maak.

Namib@RP daai stoel van jou lyk reg vir besigheid en hy het sommer klaar sy merk gemaak ook. Lekker as 'n plan bymekaar kom en uitwerk. ;)
SAVE A RHINO, SHOOT A POACHER!
Caller
Sr. Member
Sr. Member

Post by Caller »

Ag nee Freeka

Jy mik laag met die tegnologie. Die antwoord is 'LAZER' (soos in Star Trek en Star Wars). Dink net, geen geraas en jy trek net die strepie deur ou jakkie en sny hom aan stukke. En hy kan maar hardloop en spring en jakkalsdraaie gooi, wegkom gaan hy nie. Jy kan maar se jy trek sy strepie vir hom.;D

Caller 
Dit is nie wat jy doen nie, maar hoe jy dit doen.
Chris101
Sr. Member
Sr. Member

Post by Chris101 »

Man daai tyre idee het ek vir jare toegepas tot ek Alan se idee so half
gekoppie het en belowe jou dit werk Baaaaie beter.
Daai krag kontrepsie lyk baaie nice mag ek koppie of kry ek een om te toets?????
Knou die gediertes AF.
Namib
Sr. Member
Sr. Member

Post by Namib »

Hi Chris101

Ek sal glo dat Alan se idee beter werk,sal ook n beter/vaste platvorm verkies.Vir nou gooi sy mooi en as ek nog n bakkie koop is dit maklik
om die verandering te maak.Wat die krag kontrepsie betref,kan maar copy(dis hoekom ek op gesit het) of ek sal kyk of ek nog een in die hande kry.Dit werk bitter goed, glo my.

Groete
Francois Marais
Administrator
Administrator

Post by Francois Marais »

Niel

Ek stel ook belang, het jy die unit so gekoop, en die borsels??  As jy kan laat weet waar jy gekry het kan ek help soek.

Mooi loop
Francois
Francois Marais
Windhoek, Namibia
francois@jaracal.com
+264811275447
Post Reply