56" Koedoebul
-
SAKO
- Newbie

56" Koedoebul
Dit was 'n GROOT VOORREG om die ou te kry, een van die dae herleef ons sy "legacy" in my braaikamer...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Geno
- Administrator

- Louis10Botha
- Newbie

Re: 56" Koedoebul
waar het jy die monster raakgeloop Sako?
-
jamalley
- Hero Member

Baie mooi en baie geluk
-
stan man
baie mooi
as daardie horings nie so afgesluit was nie ,wonder ek wat sou die lengte dan gewees het.
as daardie horings nie so afgesluit was nie ,wonder ek wat sou die lengte dan gewees het.
-
Jakkie 321
- Hero Member

Baie geluk.
Groette
Groette
9.3 x 62mm Mauser
6mm Musgrave
243 Sako Broughton 1/14
22-250 AI Howa 1500 Broughton 1/8
22-250 Howa 1500 Broughton 1/8
9mm Star 30M
.22 Savage
Jakkie 321
Reinhard Hassel
6mm Musgrave
243 Sako Broughton 1/14
22-250 AI Howa 1500 Broughton 1/8
22-250 Howa 1500 Broughton 1/8
9mm Star 30M
.22 Savage
Jakkie 321
Reinhard Hassel
-
SAKO
- Newbie

Kom ek vertel julle die mooi storie :
Ons het 'n ongeskrewe reël hier in die Wes Vrystaat dat geen koedoes geskiet word nie. Ons gee maar 'n deel van ons aartappel, mielie en lusern oeste prys om hierdie besonderse bokke free-roaming op ons plase te hê. Wat 'n voorreg om tussen hierdie klas bulle te kan boer! Ek het seker meer as 200 koedoes wat hier tussen ons lande woon sonder enige vrees of iets wat hulle pla - ons werk letterlik tussen hulle!
Ons glo dat omdat ons die natuurlike habitat agv ons boerderye eintlik "vernietig" , ons huurgeld aan die natuur behoort te betaal met ons vredeliewende gesindheid teenoor ons free roaming koedoes. Dis ongelooflik om te dink dat daar eendag in die wêreld vir ons nageslag ook van hierdie klas bulle sal wees om te sien en te waardeer. Ons het ook groot hektare natuurlike veld in wildkampe omskep, maar free roaming bly maar iets baie besonders en 'n erfenis om te koester.
Ek moes ongelukkig hierdie oubaas uitskiet agv 'n groot abses in sy agterbeen - die foto wys ook sy kondisie wat reeds baie agteruit gegaan het. My seuntjie kon die knop in sy Pa se keel sien en het sommer dadelik sy meegevoel betuig met : "Toemaar Pappa, ons het nog baie van sy boeties en sussies!" My 3-jarige raadgewertjie is gelukkig reg - hier is nog baie van sy broers en neefs wat sy besonderse gene sal oordra.
Ongelukkig het elke mooi storie 'n lelike kant ook : POACHERS. Ons kry die bliksems hier ook, nie krimenele nie, sommer gewone jagters (as mens na die goed kan verwys as jagters) wat na paar brandewyne lus raak vir koedoejag. My buurman het 'n week terug 'n soortgelyke bul opgetel wat 2 dae tevore geskiet is en net daar gelos is. Ons weet dis nie 'n goedkoop geweer wat gebruik is nie en het 'n goeie idee wie die manne is. Ons sal die etters nog vang en dan is tralies hul voorland... Jammer dat iemand met vrou en kinders agter tralies sal eindig omdat hy nie respek vir die natuur het nie!
Die silwer randjie bly egter dat hier steeds letterlik honderde koedoes buite ons wildkampe leef sonder dat enige iets hulle bedreig, hulle teenwoordigheid oor dekades wat kom sal die storie eendag vir ons kleinkinders vertel...
Ons het 'n ongeskrewe reël hier in die Wes Vrystaat dat geen koedoes geskiet word nie. Ons gee maar 'n deel van ons aartappel, mielie en lusern oeste prys om hierdie besonderse bokke free-roaming op ons plase te hê. Wat 'n voorreg om tussen hierdie klas bulle te kan boer! Ek het seker meer as 200 koedoes wat hier tussen ons lande woon sonder enige vrees of iets wat hulle pla - ons werk letterlik tussen hulle!
Ons glo dat omdat ons die natuurlike habitat agv ons boerderye eintlik "vernietig" , ons huurgeld aan die natuur behoort te betaal met ons vredeliewende gesindheid teenoor ons free roaming koedoes. Dis ongelooflik om te dink dat daar eendag in die wêreld vir ons nageslag ook van hierdie klas bulle sal wees om te sien en te waardeer. Ons het ook groot hektare natuurlike veld in wildkampe omskep, maar free roaming bly maar iets baie besonders en 'n erfenis om te koester.
Ek moes ongelukkig hierdie oubaas uitskiet agv 'n groot abses in sy agterbeen - die foto wys ook sy kondisie wat reeds baie agteruit gegaan het. My seuntjie kon die knop in sy Pa se keel sien en het sommer dadelik sy meegevoel betuig met : "Toemaar Pappa, ons het nog baie van sy boeties en sussies!" My 3-jarige raadgewertjie is gelukkig reg - hier is nog baie van sy broers en neefs wat sy besonderse gene sal oordra.
Ongelukkig het elke mooi storie 'n lelike kant ook : POACHERS. Ons kry die bliksems hier ook, nie krimenele nie, sommer gewone jagters (as mens na die goed kan verwys as jagters) wat na paar brandewyne lus raak vir koedoejag. My buurman het 'n week terug 'n soortgelyke bul opgetel wat 2 dae tevore geskiet is en net daar gelos is. Ons weet dis nie 'n goedkoop geweer wat gebruik is nie en het 'n goeie idee wie die manne is. Ons sal die etters nog vang en dan is tralies hul voorland... Jammer dat iemand met vrou en kinders agter tralies sal eindig omdat hy nie respek vir die natuur het nie!
Die silwer randjie bly egter dat hier steeds letterlik honderde koedoes buite ons wildkampe leef sonder dat enige iets hulle bedreig, hulle teenwoordigheid oor dekades wat kom sal die storie eendag vir ons kleinkinders vertel...
Last edited by SAKO on Wed Aug 21, 2013 2:30 pm, edited 1 time in total.
- VdWalt
- Hero Member

Baie mooi en baie geluk
- 3006
- Sr. Member

Pragtige bul, wat het met sy neus gebeur?
-
ROBBIE1
- Hero Member

Baie mooie Sako, en dankie vir julle seining rondom die wild bewaring en voorsiening vir die toekoms, dis werklik iets om op trots te wees!
- Riaan Beeslaar
- Hero Member

Baie mooi en baie geluk Sako, 'n mens loop nie sommer elke dag so 'n bul raak nie
-
Umshwati Boy
- Sr. Member

Baie geluk. Maar nou is daar probleem met my droom elke aand, want jy het mos die Kudu in die droom geskiet. 
"A peculiar virtue in wildlife ethics is that the hunter ordinarily has no gallery to applaud or disapprove of his conduct. Whatever his acts, they are dictated by his own conscience, rather than by a mob of onlookers. It is difficult to exaggerate the importance of this fact."
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Mooi storie, en baie mooi gebaar van julle kant af. Kan dink dit is vrek nice om elke dag in so outjie vas te kyk.
Veiligheid eerste manne!
- theedge
- Hero Member

Baie mooi en baie geluk.
- LongWolf
- Hero Member

- Jakes73
- Full Member

Baie mooi bul Sako ... Voorwaar 'n groot voorreg soos jy tereg uitgewys het.
-
SAKO
- Newbie

Jou "avatar" het self 'n oubaas op, hy hang sekerlik in jou lapa!Jakes73 wrote:Baie mooi bul Sako ... Voorwaar 'n groot voorreg soos jy tereg uitgewys het.
-
mariusr
- Hero Member

Daai bul was op sy laaste as jy so na sy afgeslyte horings kyk! Was ou bul regte besluit gemaak! Geluk!
-
Jaco Brink
- Newbie

Geluk dit is 'n baie mooi bul
-
SAKO
- Newbie

Sy seun groei in my tuin...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- BLOUVALKIE
- Sr. Member

oom. daai is n meneer kudu bul.geluk!!!
-
vaalseun
- Newbie

Baie geluk dis regtig n droom bul
-
Ooploop
- Jr. Member

Besonderse horings,baie geluk!
- Marc
- Hero Member

Baie geluk, daai man het darem lekker duk horings, dit was 'n goeie tyd vir hom om te gaan 
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner