Dag se almal.
Ek weet ek vr baie vroeg, maar ek will net nou al my dinge reg kry vir jag 2014.
Weet iemand van n plaas of 2 hier in die Oos Kaap waar ek nou al pryse sal kan kry vir volgende jaar se jag?
As dit moontlik is will ek Kudu, Eland, varke en BWB as "target" specie jag.
Baie dankie
Daneel
Jag 2014
-
Daneel
- Full Member

Re: Jag 2014
Is daar nog niks pryse vir 2014 nie?
-
F.L.A.S.H
- Hero Member

Hi Daneel
hoopelik lyk my dinge beter volgende week (het redelike rof tyd agter die rug) dan maak ons plan om al die Oos Kaap Jaracal manne by mekaar te kry
ek is self opsoek na jag plek naby PE
hoopelik lyk my dinge beter volgende week (het redelike rof tyd agter die rug) dan maak ons plan om al die Oos Kaap Jaracal manne by mekaar te kry
ek is self opsoek na jag plek naby PE
-
Charles.308
- Sr. Member

Probeer Hoeksfontein die ou se naam is Bennie, jy sal dit maklik kry op google, Pearston area.
Charles
Charles
-
F.L.A.S.H
- Hero Member

Dagse manne
kom ons kyk of ons nie nog paar please hier kan kry nie
my jag het deur geval en ek opsoek na n plek en ek seker daar is ook ander manne wat ook soek
mooiloop
Dave
kom ons kyk of ons nie nog paar please hier kan kry nie
my jag het deur geval en ek opsoek na n plek en ek seker daar is ook ander manne wat ook soek
mooiloop
Dave
- win270
- Hero Member

Gebruik www.ibookdirect.com website. Kyk ook in plekke soos Landbouweekblad se geklassifiseerde advertensies en natuurlik jagtydskrifte soos SA Hunt / JAG, ens. Jy behoort baie leidrade te kry. Julle beplande saamtrek van Oos-Kaap jagters sal ook goeie inligting oplewer. Deel dit gerus met hierdie forum se lede ASB.
Hoop dit help.
Hoop dit help.