Naand manne,
Indien daar iemand is wat herstel werk of 'tuning' aan windbukse of pcp gewere gedoen wil he, kontak my gerus. Ek doen tans al Airforce/ Gunpower se herstel, dienste en waarborge in die Wes-Kaap.
As jy nie n instansie naby jou het wat jou geweer kan herstel nie (enige plek in Suid Afrika), stuur die geweer per koerier na my toe en ek sal die herstel werk doen en die geweer terug stuur.
My tariewe is van die billikste en my werk is van die hoogste gehalte.
Groete Nick
07ses nege2drie 9ses0een na ure of
Stuur vir my n pm dan sal ek n epos adres verskaf.
Windbuks Herstel-Kaap/Wes-Kaap
- JTM
- Hero Member

Re: Windbuks Herstel-Kaap/Wes-Kaap
Hi Nick. Goed om jou hier te sien.
Ek is seker as daar een ou is wat 'n Airforce luggeweer ken dan is dit jy.
Jannie
Ek is seker as daar een ou is wat 'n Airforce luggeweer ken dan is dit jy.
Jannie
Jannie Welman
-
Skiet
- Newbie

Dankie Jannie, ja ek wil bietjie uitbrei. Ek doen omtrent enigiets, een van die s400 pcps wat ek ge'tune' het gaan wereld HFT kampionskappe toe. Dit laat n ou nogal goed voel.
Skiet jy nog self pcp of het daai .243 jou oorgewen? Ek onthou nog die dae toe jy met AA 5,5mm op die plaas kom skiet het. Daai geweer het my betower.
Skiet jy nog self pcp of het daai .243 jou oorgewen? Ek onthou nog die dae toe jy met AA 5,5mm op die plaas kom skiet het. Daai geweer het my betower.
- JTM
- Hero Member

Nee jong Nick. Ek het die PCP eers opgehang. Speel nog lekker met die .243 en deesdae haalgeweer ook.
Daai 5.5mm S400 was 'n wenner. Mis daai outjie nogal.
Voorspoed met jou nuwe bedrywighede. Mag jou geweer 'n paar medaljes terugbring.
Daai 5.5mm S400 was 'n wenner. Mis daai outjie nogal.
Voorspoed met jou nuwe bedrywighede. Mag jou geweer 'n paar medaljes terugbring.
Jannie Welman
-
Skiet
- Newbie

Dankie Jannie, die 'airgun' wereld is n armer plek sonder jou. Daar is nie n beter leer meester nie in die FT kringe nie.
- Dirkvh
- Hero Member

Jaco van Lill (Brackenfell) - 084 580 8385
Hierdie man KEN windbukse en kan enigiets regmaak en beter laat skiet. PCP & Springers
Hierdie man KEN windbukse en kan enigiets regmaak en beter laat skiet. PCP & Springers
Rom 8 v 1&2: Therefore, there is now no condemnation for those who are in Christ Jesus, 2 because through Christ Jesus the law of the Spirit who gives life has set you free from the law of sin and death