Jagplek gesoek

Post Reply
Johan7
Full Member
Full Member

Jagplek gesoek

Post by Johan7 »

Jagplek gesoek hier teen die weskus - vanaf Springbok se wereld tot in die Kaap - enige plek langs die N7. Op soek na BWB / SWB / springbok / gemsbok.
" Someone once asked me if I had a favorite distance. My answer was easy: The closer the better" - Chris Kyle, American Sniper
joe rocket
Hero Member
Hero Member

Re: Jagplek gesoek

Post by joe rocket »

Google donkieskraal praat met sarel. Weet nie of hulle gaan jag nie dit is baie droog.
GROETE

Perfection is hard to achieve but hell it is worth striving for.
Johan7
Full Member
Full Member

Post by Johan7 »

Dankie Joe. Ja deksels, hier bo is dit verskriklik droog, so hier wil die manne klaar nie laat jag nie, tensy die wereld kom wegspoel. Gedink die manne af Kaap toe sal beter veld he. Dankie, sal Sarel bel.
" Someone once asked me if I had a favorite distance. My answer was easy: The closer the better" - Chris Kyle, American Sniper
Johan7
Full Member
Full Member

Post by Johan7 »

Joe,

Donkieskraal laat nie meer jag nie. As iemand anders weet van 'n plek, laat weet asseblief!
Boesman10
Hero Member
Hero Member

Post by Boesman10 »

As jy weg wil beweeg van die N7 na die N1 rigting Beaufort Wes dan kan ek jou help. Nog net 3 datums beskikbaar vir die jaar - master@wetdog.co.za.
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
Johan7
Full Member
Full Member

Post by Johan7 »

Boesman, jislaaik jong, dis ver! Laat jy self jag - is dit op jou grond?
GreyGhostGear
Hero Member
Hero Member

Post by GreyGhostGear »

Johan7 wrote:Boesman, jislaaik jong, dis ver! Laat jy self jag - is dit op jou grond?
Hi Johan,

Dit is nou nie 'n antwoord of uitkoms nie, maar ek wonder sommer, is dit nie vir julle manne van daardie kontrei nader en goedkoper om sommer Grunau/Karasburg se kant toe te staan nie?
Ek verstaan jou pyn, want ons ry ook maar wyd - tussen 1200km en 1800km roundtrips elke slag. Maar die ry en beplan is mos maar deel van die lekker.
Groetnis
Johan7
Full Member
Full Member

Post by Johan7 »

GreyGhostGear wrote:
Johan7 wrote:Boesman, jislaaik jong, dis ver! Laat jy self jag - is dit op jou grond?
Hi Johan,

Dit is nou nie 'n antwoord of uitkoms nie, maar ek wonder sommer, is dit nie vir julle manne van daardie kontrei nader en goedkoper om sommer Grunau/Karasburg se kant toe te staan nie?
Ek verstaan jou pyn, want ons ry ook maar wyd - tussen 1200km en 1800km roundtrips elke slag. Maar die ry en beplan is mos maar deel van die lekker.
Groetnis
Dis dalk nie 'n slegte idee nie! Ek het 'n pel wat nou al lank aan my kou om saam te gaan Karasburg toe, maar ek sien nog heeltyd op teen die permitte en dinge, maar dalk moet ek dit tog oorweeg. Hy se ook daai omie het als wat ek nodig het, so ek sal herbesin. Dankie vir jou voorstel. Ek moet nou net positief dink en dat hierdie ding op my begin groei....

Kan jy glo - Donkieskraal hier by ons laat weet my vanoggend nadat ek navraag gedoen het hulle laat nie meer jag nie, jammer. Half twaalf kom hier 'n mail by my aan van Kaapjag af - lekker jagpakket te wen met koedoe, blesbok en wat als ter waarde van R25000. Raai waar? Donkieskraal!!!
Jurgen Visser
Hero Member
Hero Member

Post by Jurgen Visser »

Ek nou ook daai mail gekry van Donkieskraal advertensie op kaapjag , nogal gewonder oor dit , maak my bang
So paar skietgoedjies !! NEE EK HET NIE 'N 270 NIE >:D

Die lewe is te kort om nors te wees ++>:
ruaanb
Hero Member
Hero Member

Post by ruaanb »

Kaapjag se kompetisie pakket is lank vooraf gereel so rustig wees manne.
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) »

ruaanb wrote:Kaapjag se kompetisie pakket is lank vooraf gereel so rustig wees manne.
Ek kan bevestig dat nie Zuma of enige van die Guptas aandele in Donkieskraal besit nie. >:D

Soos GGG sê, doen die Namib ding. Jy sal nie spyt wees nie.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
Johan7
Full Member
Full Member

Post by Johan7 »

Dankie Gawie, ek werk klaar daaraan, want hier by ons sal as dit nou kom reen nie veel beteken nie. Die boere ry al klaar water aan na Calvinia, die dorp is sonder water. Ek sien die regering wil 'n El Nino aankondig vir die streek. My swaer wat in die Boesmanland boer se hy slaap nie snags nie - hulle het juis nou 'n hengse stuk plaas by aangekoop en hy se hy sien net hoe die skaap le as hy saans sy oe toemaak. Dis 'n bitter sleg situasie.
Boesman10
Hero Member
Hero Member

Post by Boesman10 »

Ek sien as jy Calvinia om ry is dit 560 km Beaufort Wes toe.
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
Johan7
Full Member
Full Member

Post by Johan7 »

Boesman, ek PM jou!
Post Reply