skiet stoel "accessories"

Post Reply
jakkat
Newbie
Newbie

skiet stoel "accessories"

Post by jakkat »

naand manne

watse "accessories" het julle op julle stoele gesit ,ek wil myne self meer gemaklik vir my, enige iets van n cup holer tot n remote mount, plaas asb fotos

groete Jakkat
22-250 sako
243 sako
30-06 howa
7mm rem mag

Aim small miss small
your problem is my profession
musgrave270
Hero Member
Hero Member

Re: skiet stoel "accessories"

Post by musgrave270 »

My stoel het net n kassie en n plek vir my soeklig. Remote hang om my nek en waterbottel op die bak. ek hou van n eenvoudige stoel sonder fitterasies. Minder goed wat kan haak,rattle of afbreek op die slegte grond paaie.

Groete
Ruan
Heinz Petersen
Hero Member
Hero Member

Post by Heinz Petersen »

Ek het n BMW se sitplek gebruik. Dit kan vorentoe, agtertoe, op en af en plat slaan met n koprus. As ek dan nog wil, kan ek die verwarmer in die sitplek ook aansit.
Dan is daar n houer vir die GPS, Remote en die patroon boksie.
Deel jou kennis dan bevorder jy jou sport.
6mm Dasher; 300 NM Improve; 308 Musgrave; 22-250 Howa; .22 Savage; Glock 17
Jackalsniper
Hero Member
Hero Member

Post by Jackalsniper »

My lig sit voor onder die geweer, met linkerhand hou ek om die handle vas wat my geweer se "cant" ook beheer en met my duim en wys vinger draai ek die dimmer, net agter my linkerhand sit my remote. Regs op my stoel is n handheld spotlight bracket en op my geweer self het ek n brass cacher. Het n 12v heated mug gekoop,maar nog nooit opgesit nie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Jackalsniper
Hero Member
Hero Member

Post by Jackalsniper »

My hele geweer met vise en al kan lig, Ek draai n handle los en dan stoot n gas shock wat ingebou is in die arm my geweer op, sodat n ou hoog teen n rant kan mik as dit moet. My stoel is n bucket seat wat kan vorentoe agtertoe en sy rugleuning stel. my stoel loop op bearings maar die gewig van die stoel le op n friction plate wat hom maak stilstaan as jy wil skiet en vat al di vibrasie uit.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Heinz Petersen wrote:Ek het n BMW se sitplek gebruik. Dit kan vorentoe, agtertoe, op en af en plat slaan met n koprus. As ek dan nog wil, kan ek die verwarmer in die sitplek ook aansit.
Dan is daar n houer vir die GPS, Remote en die patroon boksie.
En as jy net sy sleutel kan kry, kan jy hom start ook! :)
jakkat
Newbie
Newbie

Post by jakkat »

my remote is tans ook om my nek maar dit maak leker geraas as ek die freezer suit aan het dit is hoekom ek hom wil mount
22-250 sako
243 sako
30-06 howa
7mm rem mag

Aim small miss small
your problem is my profession
joe rocket
Hero Member
Hero Member

Post by joe rocket »

Ons die naweek Heinz se jakkals bakkie light bars opgesit vir die donker plaaspaaie. ++>:
GROETE

Perfection is hard to achieve but hell it is worth striving for.
Post Reply