25-06 Ackley of kaliber verander na .....
-
Wouter Hugo2
- Newbie

25-06 Ackley of kaliber verander na .....
Hallo ek is opsoek na raad . Enige iemand al 25-06 ge AI .Wat is julle gevolg trekking of sal julle n kaliber verander eerder doen en wat sal die aanbeveling wees
Dankie
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dankie
- tripodmvr
- Administrator

Re: 25-06 Ackley of kaliber verander na .....
Gaan lees hierdie artikel en dit sal jou iets oor die geskiedenis vertel.
https://www.shootersforum.com/wildcat-c ... idges.html
https://www.shootersforum.com/wildcat-c ... idges.html
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Pvdw
- Hero Member

WH wat pla jou van jou 25-06? Met meer info kan jy dalk meer raad kry.
-
Wouter Roets
- Administrator

Hallo Wouter
Ek het een al vir n geruime tyd. Deur so bietjie meer informasie te gee soos wat jou behoefte is kan n mens vir jou goeie raad in die verband gee.
Groetnis
Wouter
Ek het een al vir n geruime tyd. Deur so bietjie meer informasie te gee soos wat jou behoefte is kan n mens vir jou goeie raad in die verband gee.
Groetnis
Wouter
-
Wouter Hugo2
- Newbie

Goeie naand dankie my loop is uit geskiet ek skiet links en het n links aksie en het baie gesukkel met die geweer so dit is of n ander kaliber maak of AI maak
Dankie
Dankie
-
Wouter Roets
- Administrator

Wouter
Kom ek probeer praat oor die 25-06 Ackley. Hy wen nie veel bo die standaard 25-06 Rem in spoed terme nie. Die eenvoudige rede hiervoor is oor ons nie n geskikte poeier het om die beste te maak van sy groot vir kaliber dopkapasiteit nie. Ons poeiers doen nie te sleg met koeels van tot 85/90gr nie, maar met die swaarder koeels kort n mens n stadiger verbrandende poeier as S385. Daar is van die nuwe invoer kruite wat wel hier sal kan werk. Ek dink nou maar aan Vihtavouri N560 agter n 115gr Berger teen n nodespoed van 3341ft/sek uit n 28 duim loop.
Die positiewe kant natuurlik is dat jy maar gaan sukkel om n kaliber te kry wat hom klop in die meduim tot lang afstand (>400m) in trajek terme. Tipies dink ek aan bakkie jag waar daar vinnig geskiet moet word en n mens nie altyd tyd het vir afstand meet nie. Min kalibers klop hom in die departement. Persoonlik voel ek net dat sy recoil maar n rapsie hoog is vir oes werk aangesien n mens gewoonlik die dier uit die teleskoop verloor met die skoot.
As my loop moeg is en ek moet weer n .257 kaliber kies sal ek eerder vir die 257 Roberts AI gaan. Hy is balisties identies aan die 25-06 Rem en sal beter looplewe en recoil he. n Beter keuse sal natuurlik n 6.5 wees agv beskikbaarheid van hoe BC koeels vir werklike langafstand skiet werk. Hier kan n mens kyk na of die 6.5-284 of die 6.5-06 om te kompeteer met die 25-06 Rem. Onder toe is natuurlik die verskillende 6mm om van te kies. Alles hang natuurlik van jou aplikasie af hetsy dit nou skiet of jag is. Onthou net jy sit met n lang aksie so probeer n rondte kry wat daarvan gebruik kan maak.
Laat weet maar jou aplikasie dan kan n mens beter en meer spesifieke aanbevelings doen.
Groetnis
Wouter
Kom ek probeer praat oor die 25-06 Ackley. Hy wen nie veel bo die standaard 25-06 Rem in spoed terme nie. Die eenvoudige rede hiervoor is oor ons nie n geskikte poeier het om die beste te maak van sy groot vir kaliber dopkapasiteit nie. Ons poeiers doen nie te sleg met koeels van tot 85/90gr nie, maar met die swaarder koeels kort n mens n stadiger verbrandende poeier as S385. Daar is van die nuwe invoer kruite wat wel hier sal kan werk. Ek dink nou maar aan Vihtavouri N560 agter n 115gr Berger teen n nodespoed van 3341ft/sek uit n 28 duim loop.
Die positiewe kant natuurlik is dat jy maar gaan sukkel om n kaliber te kry wat hom klop in die meduim tot lang afstand (>400m) in trajek terme. Tipies dink ek aan bakkie jag waar daar vinnig geskiet moet word en n mens nie altyd tyd het vir afstand meet nie. Min kalibers klop hom in die departement. Persoonlik voel ek net dat sy recoil maar n rapsie hoog is vir oes werk aangesien n mens gewoonlik die dier uit die teleskoop verloor met die skoot.
As my loop moeg is en ek moet weer n .257 kaliber kies sal ek eerder vir die 257 Roberts AI gaan. Hy is balisties identies aan die 25-06 Rem en sal beter looplewe en recoil he. n Beter keuse sal natuurlik n 6.5 wees agv beskikbaarheid van hoe BC koeels vir werklike langafstand skiet werk. Hier kan n mens kyk na of die 6.5-284 of die 6.5-06 om te kompeteer met die 25-06 Rem. Onder toe is natuurlik die verskillende 6mm om van te kies. Alles hang natuurlik van jou aplikasie af hetsy dit nou skiet of jag is. Onthou net jy sit met n lang aksie so probeer n rondte kry wat daarvan gebruik kan maak.
Laat weet maar jou aplikasie dan kan n mens beter en meer spesifieke aanbevelings doen.
Groetnis
Wouter
-
Supacow
- Hero Member

Niks benut n lang aksie so goed soos n 270 
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
- Capt. Yoda
- Hero Member

Supacow wrote:Niks benut n lang aksie so goed soos n 270
These are the days of our lives
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Williel
- Hero Member

Wouter, is die gegewens baseer op die AL weergawe?Wouter Roets wrote:Ek dink nou maar aan Vihtavouri N560 agter n 115gr Berger teen n nodespoed van 3341ft/sek uit n 28 duim loop.
Groete, Willie
-
Wouter Roets
- Administrator

Yebo.Williel wrote:Wouter, is die gegewens baseer op die AL weergawe?Wouter Roets wrote:Ek dink nou maar aan Vihtavouri N560 agter n 115gr Berger teen n nodespoed van 3341ft/sek uit n 28 duim loop.
-
Wouter Hugo2
- Newbie

Dankie Wouter ,jy insette help dankie
Geseende aand
Geseende aand