Pistool vir Selfverdediging
-
savage(P Coetzer)
- Hero Member

Re: Pistool vir Selfverdediging
Die PPQ is n ongelooflike lekker pistool. Vreeslike lekker sneller en vreeslike lekker als behalwe naverkoop diens en alles wat nodig is soos magasyne en holsters. Moes laas jaar amper R1000 n magasyn betaal by huntex maar nou het ek darm 4.
-
Ds J
- Hero Member

Figjam, ons kan graag gesels en ek sal raad gee sover ek kan. Maar ... daar is baie skuts wat heelwat meer weet en verstaan as ek. Luister fyn wat die groot manne sê en gebruik jou verstand. Daar is gewoonlik baie goeie waarom professionele / geborgde sportmanne in hulle privaatlewe sekere keuses maak as dit oor vuurwapens gaan: hulle sien by die werk wat realisties en haalbaar is.
As jy ooit naby Vryburg of Stella is sal daar n koppie goeie moerkoffie gereed wees.
WALTHER in Duitsland het n tipe boikot / verbod op wapenverkope na SA.
As jy ooit naby Vryburg of Stella is sal daar n koppie goeie moerkoffie gereed wees.
DiscoBiscuit wrote:Net so klip in die bos, ek hoor nooit ies van die Walther PPQ M2 nie, is dit omdat niemand dit hier verkoop nie of wat is die probleem? Dit sal verseker my keuse wees.
Mooi dag,
Herman.
WALTHER in Duitsland het n tipe boikot / verbod op wapenverkope na SA.
-
Apie
- Hero Member

Net so...nols wrote:Koop vir jou en jou vrou dieselfde handwapens!As julle in 'n situasie
kom dan kan julle magesyne nie deurmekaar raak nie en jou vrou
sal weet hoe om jou wapen te gebruik!!
Het nou die dag vir my vrou 'n Gen 3 G19 vasgemaak by Safari.
Baie naby dieselfde grootte as haar 38 Rollie.
Ekself dra en skiet 'n Gen 4 G19.
Persoonlik dink ek die Gen3 se sneller is beter
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
- Francoisv
- Hero Member

As ek oor moet koop uitsluitlik vir SD koop ek so klein moontlik en dra ‘n ekstra mag. Selfs die Glock 23 wat ek dra is by tye te groot. Nou nog jammer dat ons my oupa se PPK tot niet laat maak het.
Ruger LCP
Glock 43
Enige kaliber wapen is beter as geen wapen.
“The Only Easy Day Was Yesterday”
Ruger LCP
Glock 43
Enige kaliber wapen is beter as geen wapen.
“The Only Easy Day Was Yesterday”
Francois Vogel
-
Ranger
- Hero Member

Have a read here...
http://paratus.info/2016/05/31/choosing ... e-handgun/
Please just do yourself a favor and really listen to the guys that know... don't be one of those guys who asks for help but doesn't really want any and has already made up their mind on a crap carry gun like a Shadow 1 or 2...
Buy a easily concealable, well supported (locally), popular for the right reasons gun and in SA that means a CZ or Glock. There seems to be mixed feelings on Beretta as far as local support goes but their PX4 compact is another popular option.
If I was buying a EDC SD pistol today I would looks at the following ONLY:
Glock 19 (any generation)
CZ P-07
Beretta PX4 compact
Glock 43 should you want something really small and concealable.
If you want a sports pistol you can buy a Shadow 1 or 2.
http://paratus.info/2016/05/31/choosing ... e-handgun/
Please just do yourself a favor and really listen to the guys that know... don't be one of those guys who asks for help but doesn't really want any and has already made up their mind on a crap carry gun like a Shadow 1 or 2...
Buy a easily concealable, well supported (locally), popular for the right reasons gun and in SA that means a CZ or Glock. There seems to be mixed feelings on Beretta as far as local support goes but their PX4 compact is another popular option.
If I was buying a EDC SD pistol today I would looks at the following ONLY:
Glock 19 (any generation)
CZ P-07
Beretta PX4 compact
Glock 43 should you want something really small and concealable.
If you want a sports pistol you can buy a Shadow 1 or 2.
Howa 30.06 / 6.5 Creedmoor / 223 Rem
Beretta 1301 Comp
Beretta SP1
CZ 457 .22LR
Mahely .22LR
Glock 19
Astra .22LR revolver
Beretta 1301 Comp
Beretta SP1
CZ 457 .22LR
Mahely .22LR
Glock 19
Astra .22LR revolver
-
45acpglock
- Newbie

This is a farm right what is the story with conceal. So if I was living on a farm I would have bought a AK47 and carry it always 24/7 or a R4.
-
Ranger
- Hero Member

How are you supposed to get any work done with that thing around your neck?45acpglock wrote:This is a farm right what is the story with conceal. So if I was living on a farm I would have bought a AK47 and carry it always 24/7 or a R4.
Beretta 1301 Comp
Beretta SP1
CZ 457 .22LR
Mahely .22LR
Glock 19
Astra .22LR revolver
Beretta 1301 Comp
Beretta SP1
CZ 457 .22LR
Mahely .22LR
Glock 19
Astra .22LR revolver
-
figjam
- Full Member

Daar is algemene verwarring tussen SD en EDC as ek die storie so kyk kerels. As ek n kompakte gun koop omdat ek Moet dra maar nie wil nie is hy net soveel werd soos n groot gun wat beter skiet... Maar ek dink ek sal na iets meer kompak kyk as ek net by die winkels van die goed kan sien wat ek wil. EDC is NIE n vereiste nie. Dis ook nie wat ek eintlik graag wil doen nie.
- Pappabeer
- Hero Member

Figjam, die meeste verkoopsmanne praat maar nonsens rakende handwapens. Ek ken n man wat onlangs n Canik gekoop het vir SD/ sport etc etc en ten spyte van goeie raad dat die ding te groot is vir EDC aangegaan het. Lang storie kort, eerste keer wat hy hom dra na n restaurant toe print die ding so obvious soos enige iets en word hy met n moerse scene toegang geweier. Nou lê die ding in n kluis.
As jy kan, gaan doen n kursus by iemand soos Arno Barlow nog voor jy koop. Net soos met gewere moet mens maar besef daars nie een wat al die boksies tick nie. Jou ingesteldheid moet reg wees dat hierdie n stuk gereedskap is wat letterlik lewe en dood bepaal.
As jy kan, gaan doen n kursus by iemand soos Arno Barlow nog voor jy koop. Net soos met gewere moet mens maar besef daars nie een wat al die boksies tick nie. Jou ingesteldheid moet reg wees dat hierdie n stuk gereedskap is wat letterlik lewe en dood bepaal.
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
-
Ds J
- Hero Member

Enkele gedagtes:
Aanvalle vind nie net plaas wanneer n mens saans in die bed agter n veiligheidshek is nie. Daarom karring ons so aan jou oor EDC.
'n Skietding wat nie binne armlengte os nie, is nutteloos.
As jy dalk verklap waar julle leef is daar sekerlik een of twee manne wat julle met graagte met hulle handwapens sal laat skiet.
Aanvalle vind nie net plaas wanneer n mens saans in die bed agter n veiligheidshek is nie. Daarom karring ons so aan jou oor EDC.
'n Skietding wat nie binne armlengte os nie, is nutteloos.
As jy dalk verklap waar julle leef is daar sekerlik een of twee manne wat julle met graagte met hulle handwapens sal laat skiet.
-
figjam
- Full Member

Sandveld - Clanwilliam, Lambertsbaai, Graafwater area
Ds J ja ek verstaan dit, en ek besef dit kan enige oomblik gebeur. Hier in ons geweste weet ek nie van 'n enkele geval in die dag.... of eintlik in die nag behalwe vir die geval op Vredendal en Klawer nie. En ek is heeltemal bewus dat dit baie gou kan verander, want te danke aan daardie twee aanvalle gesels ons nou en dis hekke en en en..... Watookal ek kry, ek wil nie iets he wat nie lekker skiet en dan lê hy ook maar in die kluis nie. Die beginsel daar is maar dieselfde, maar julle het my oortuig dat 'n shadow dalk nie nou my eerste keuse moet wees nie. Duur speletjie die!
Ds J ja ek verstaan dit, en ek besef dit kan enige oomblik gebeur. Hier in ons geweste weet ek nie van 'n enkele geval in die dag.... of eintlik in die nag behalwe vir die geval op Vredendal en Klawer nie. En ek is heeltemal bewus dat dit baie gou kan verander, want te danke aan daardie twee aanvalle gesels ons nou en dis hekke en en en..... Watookal ek kry, ek wil nie iets he wat nie lekker skiet en dan lê hy ook maar in die kluis nie. Die beginsel daar is maar dieselfde, maar julle het my oortuig dat 'n shadow dalk nie nou my eerste keuse moet wees nie. Duur speletjie die!
-
Harambe
- Hero Member

EK sal vir jou so se: as jy dalk moet besluit tussen Glock en CZ, gaan vir die CZ. Vir baie redes, maar die belangrikstes is soos volg: die CZ het 'n beter sneller en die sights is myle beter. Dis beide dinge wat ouens na 'n ruk vervang op die Glock. So jy spaar amper R1000 wanneer jy hom koop, en dan nog omtrent R2000 tot R3000 omdat jy nie die sneller of visiere hoef te vervang nie.
FYI: ek besit 'n Glock 19. Hy's heel voldoende, maar ek is spyt ek het nie die CZ gevat nie.
FYI: ek besit 'n Glock 19. Hy's heel voldoende, maar ek is spyt ek het nie die CZ gevat nie.
Of so iets
-
Supacow
- Hero Member

Glock is baie sagter op die vetjies as n CZ
Hy lyk so vaal ontwerp met n doel
Koop n Glock en bedank ons later
Hy lyk so vaal ontwerp met n doel
Koop n Glock en bedank ons later
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
-
afrikanerbloed
- Sr. Member

Ek is nie n expert nie en sal ook nooit een wees nie.
Gaan kyk maar gerus na Clint Smith van Thunder ranch op you tube.
Hy se n ding soos dit is.Hy klink soos Dmx{rapper}en hy is in jou gesig ,n regte Amerikaner,maar hy was al in die meul en hy leef dit elke dag.
Hy spreuk n paar wyshede en weereens almal sal nie saam stem nie maar vat wat vir jou werk en vergeet van die ander goed wat hy se.
Sy raw en uncut clips waar hy praat oor vuurwapen keuses ens kan dalk van waarde wees
Vriendelike groete
Johan
Hy se n ding soos dit is.Hy klink soos Dmx{rapper}en hy is in jou gesig ,n regte Amerikaner,maar hy was al in die meul en hy leef dit elke dag.
Hy spreuk n paar wyshede en weereens almal sal nie saam stem nie maar vat wat vir jou werk en vergeet van die ander goed wat hy se.
Sy raw en uncut clips waar hy praat oor vuurwapen keuses ens kan dalk van waarde wees
Vriendelike groete
Johan
- Finder20
- Sr. Member

Hey Manne,
Die Nuwe Glock 19X nou beskikbaar by S&O lyk glad nie sleg nie hoor!
My 2c...
My 2c...
Veteran - British Army - Brigade Recce Force
22LR CZ 452 Lux Modified
6.5 Creedmoor Howa Varmint APW Carbon X
308 Howa Varmint KRG Whiskey-3
300 PRC Howa Varmint APW Carbon X
375 H&H Bergara B14 Timber
9mm Para Glock 17 GEN 5
22LR CZ 452 Lux Modified
6.5 Creedmoor Howa Varmint APW Carbon X
308 Howa Varmint KRG Whiskey-3
300 PRC Howa Varmint APW Carbon X
375 H&H Bergara B14 Timber
9mm Para Glock 17 GEN 5
-
figjam
- Full Member

Ekt hom gesien.. Maar in die effek is hy 'n volgrootte pistool met 'n dunner slide. Beslis nie kompak nie, moes dalk eerder 'n Glock 17x wees of 'n 18?Finder20 wrote:Hey Manne,
My 2c...
-
figjam
- Full Member

Dankie Johan, ek sal beslis gaan kyk wat die ou op die hart het!afrikanerbloed wrote:Ek is nie n expert nie en sal ook nooit een wees nie.
Vriendelike groete
Johan
-
Carl
- Hero Member

Ek tree redelik laat toe tot die wedstryd, soos 'n ster hakker wat in die laaste 5 minute moet ophardloop!figjam wrote: EDC is NIE n vereiste nie. Dis ook nie wat ek eintlik graag wil doen nie.
Alle aanvalle sal geskied met die maksimum verassings element. Dit gaan 'n wilde woeste en baie stresvolle tyd wees. As die persone naby genoeg aan jou kom gaan die fisiese aanranding erger wees as wat jy as mens jou kan indink.
In elke liewe aanval wat ek van gelees het hierdie jaar, is vuurwapens gesteel sonder dat 'n skoot in verweer gevuur is. M.a.w die wapen was in die kluis. Nou ja dit is meestal ou mense gewees, baie in hulle 80s en vuurwapen dra is nou maar vir hul 'n probleem. Daar was oor die afgelope 2-3 jaar geringe gevalle waar mense by die kluis kon uitkom.
Maar jy moet verstaan vir elke wapen wat afgeneem word, word iemand anders se lewe bedreig. Jou beskouing oor beveiliging is verkeerd en strook nie met die 95% instrukteurs wêreld wyd nie ( ek glo dit is 100% in SA). Enige persoon op 'n plaas/kleinhoewe is 24 uur per dag 'n teiken en moet daar volgens lewe. Ek leef nie in konstante paniek nie, maar ek is konstant voorbereid. Ongelukkig is my familie ook van daardie mense wat glo net die nag is vol gevaar.
Ek dink jy moet eers die EDD ding in jou kop reg kry.
O ja en koop 'n G19 jy sal dit maklik kan dra sonder dat dit jou pla
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
-
figjam
- Full Member

Jis Carl dankie vir jou goeie 5min, maar die wedstryd is reeds gewen lol. Ek gaan nie die shadow vat nie, wel nie nou nie.Carl wrote:Ek tree redelik laat toe tot die wedstryd, soos 'n ster hakker wat in die laaste 5 minute moet ophardloop!figjam wrote: EDC is NIE n vereiste nie. Dis ook nie wat ek eintlik graag wil doen nie.Maar jy het 'n belangriker ding om uit te storteer voor jy aanbeweeg na vuurwapen koop! Jy klink of jy darem al jou vrou oorreed het om te dra wat fantasties is.
Alle aanvalle sal geskied met die maksimum verassings element. Dit gaan 'n wilde woeste en baie stresvolle tyd wees. As die persone naby genoeg aan jou kom gaan die fisiese aanranding erger wees as wat jy as mens jou kan indink.
In elke liewe aanval wat ek van gelees het hierdie jaar, is vuurwapens gesteel sonder dat 'n skoot in verweer gevuur is. M.a.w die wapen was in die kluis. Nou ja dit is meestal ou mense gewees, baie in hulle 80s en vuurwapen dra is nou maar vir hul 'n probleem. Daar was oor die afgelope 2-3 jaar geringe gevalle waar mense by die kluis kon uitkom.
Maar jy moet verstaan vir elke wapen wat afgeneem word, word iemand anders se lewe bedreig. Jou beskouing oor beveiliging is verkeerd en strook nie met die 95% instrukteurs wêreld wyd nie ( ek glo dit is 100% in SA). Enige persoon op 'n plaas/kleinhoewe is 24 uur per dag 'n teiken en moet daar volgens lewe. Ek leef nie in konstante paniek nie, maar ek is konstant voorbereid. Ongelukkig is my familie ook van daardie mense wat glo net die nag is vol gevaar.
O ja en koop 'n G19 jy sal dit maklik kan dra sonder dat dit jou pla(Sien Supacow hierbo se goeie advies)
Ok, my vrou..... sy gaan nie dra nie, nie 'n manier nie. Ek sal haar nog moet oortuig om 'n holster te kry ook. Maar sy wil ten minste 'n pistool he en is nou bereid om die hele competency proses deur te gaan. Dogters is 10 maande en 3 jaar oud onderskeidelik. Ons is baie besige mense, baie in en uit die huis en heen en weer. Dit maak ons maklike teikens ek weet. Op ons weerlooste tussen die garage en die huis.
Ek het nie die praktiese ondervinding op die gebied nie, maar is selfs 'n G19 nie al te groot vir "conceal" nie? In daardie kompakte klas is die keuses massief, maar sub-kompak raak dit 'n ander storie. Ek glo dat as jy hom regtig wil versteek is 'n p07/g19/p01/m&p al eintlik almal relatief groot.. Dis meer 'n vraag as 'n mening terloops.
Ek dink nogsteeds in die kompak klas is die Cz P01 my eerste keuse. Hy is min of meer dieselfde grootte, is wel 'n bietjie swaarder omdat hy alloy is. Sou nog graag die M&P 2.0 en Cz p10c wou toets, maar dis baie moeilik hier in die kaap.
-
Ranger
- Hero Member

figjam wrote:Jis Carl dankie vir jou goeie 5min, maar die wedstryd is reeds gewen lol. Ek gaan nie die shadow vat nie, wel nie nou nie.Carl wrote:Ek tree redelik laat toe tot die wedstryd, soos 'n ster hakker wat in die laaste 5 minute moet ophardloop!figjam wrote: EDC is NIE n vereiste nie. Dis ook nie wat ek eintlik graag wil doen nie.Maar jy het 'n belangriker ding om uit te storteer voor jy aanbeweeg na vuurwapen koop! Jy klink of jy darem al jou vrou oorreed het om te dra wat fantasties is.
O ja en koop 'n G19 jy sal dit maklik kan dra sonder dat dit jou pla(Sien Supacow hierbo se goeie advies)
Ok, my vrou..... sy gaan nie dra nie, nie 'n manier nie. Ek sal haar nog moet oortuig om 'n holster te kry ook. Maar sy wil ten minste 'n pistool he en is nou bereid om die hele competency proses deur te gaan. Dogters is 10 maande en 3 jaar oud onderskeidelik. Ons is baie besige mense, baie in en uit die huis en heen en weer. Dit maak ons maklike teikens ek weet. Op ons weerlooste tussen die garage en die huis.
Ek het nie die praktiese ondervinding op die gebied nie, maar is selfs 'n G19 nie al te groot vir "conceal" nie? In daardie kompakte klas is die keuses massief, maar sub-kompak raak dit 'n ander storie. Ek glo dat as jy hom regtig wil versteek is 'n p07/g19/p01/m&p al eintlik almal relatief groot.. Dis meer 'n vraag as 'n mening terloops.
Ek dink nogsteeds in die kompak klas is die Cz P01 my eerste keuse. Hy is min of meer dieselfde grootte, is wel 'n bietjie swaarder omdat hy alloy is. Sou nog graag die M&P 2.0 en Cz p10c wou toets, maar dis baie moeilik hier in die kaap.
i haven't read through all the posts again so apologies if you've already answered it, what is is about the P-01 that makes it your first choice?
Oh and a G19 is pretty easy to conceal so don't worry about that.
Beretta 1301 Comp
Beretta SP1
CZ 457 .22LR
Mahely .22LR
Glock 19
Astra .22LR revolver
Beretta 1301 Comp
Beretta SP1
CZ 457 .22LR
Mahely .22LR
Glock 19
Astra .22LR revolver
-
figjam
- Full Member

Ek dink nogsteeds in die kompak klas is die Cz P01 my eerste keuse. Hy is min of meer dieselfde grootte, is wel 'n bietjie swaarder omdat hy alloy is. Sou nog graag die M&P 2.0 en Cz p10c wou toets, maar dis baie moeilik hier in die kaap.[/quote]
i haven't read through all the posts again so apologies if you've already answered it, what is is about the P-01 that makes it your first choice?
Oh and a G19 is pretty easy to conceal so don't worry about that.[/quote]
Hi Ranger, my first choice was the CZ sp-01 Shadow. The P-01 is the baby shadow. It's almost exactly the same size as a g19. It's just heavier because it's not polymer. It's in the same class. Compact Pistols...
I don't want this thread turning into a striker fired vs hammer fired pistols. I like hammer fired more. And I think CZ is excellent value for money with better trigger and sights than the competition already installed. Both have their merits and I know of many many people that carry hammer fired pistols that have been equally reliable for 1000's of round. But I still wanted personal feedback from people who actually own some of the weapons I'm interested in.
Nothing against the G19. Nothing wrong with it. I'm just not wow'd by it and I personally don't think it is better than anything else. That doesn't make it a bad weapon nevertheless. I shot one as well as a G23. But with my own hard earned money I think I can buy something equally as good or better equipped stock that would be a joy to shoot as well. If my wife prefers the G19, I'll buy it for her. It's the only pistol she's shot so far, so nothing to compare with yet for her. She did like the P07 in the gun shops when she handled a few weapons. She has absolutely no brand preference or knowledge of what the different models' cost, nor does she know the difference between striker fired and hammer fired. A gun is a gun is a gun according to her... haha
Oh and a G19 is pretty easy to conceal so don't worry about that.[/quote]
Hi Ranger, my first choice was the CZ sp-01 Shadow. The P-01 is the baby shadow. It's almost exactly the same size as a g19. It's just heavier because it's not polymer. It's in the same class. Compact Pistols...
I don't want this thread turning into a striker fired vs hammer fired pistols. I like hammer fired more. And I think CZ is excellent value for money with better trigger and sights than the competition already installed. Both have their merits and I know of many many people that carry hammer fired pistols that have been equally reliable for 1000's of round. But I still wanted personal feedback from people who actually own some of the weapons I'm interested in.
Nothing against the G19. Nothing wrong with it. I'm just not wow'd by it and I personally don't think it is better than anything else. That doesn't make it a bad weapon nevertheless. I shot one as well as a G23. But with my own hard earned money I think I can buy something equally as good or better equipped stock that would be a joy to shoot as well. If my wife prefers the G19, I'll buy it for her. It's the only pistol she's shot so far, so nothing to compare with yet for her. She did like the P07 in the gun shops when she handled a few weapons. She has absolutely no brand preference or knowledge of what the different models' cost, nor does she know the difference between striker fired and hammer fired. A gun is a gun is a gun according to her... haha
-
Carl
- Hero Member

Regso vrouens is moeilik... nou ja ek werk ook elke nou en dan aan myne.figjam wrote:Ek het nie die praktiese ondervinding op die gebied nie, maar is selfs 'n G19 nie al te groot vir "conceal" nie? In daardie kompakte klas is die keuses massief, maar sub-kompak raak dit 'n ander storie. Ek glo dat as jy hom regtig wil versteek is 'n p07/g19/p01/m&p al eintlik almal relatief groot.. Dis meer 'n vraag as 'n mening terloops.
Jy sal verbaas wees ek dra die G19 dat ek soms moet voel of hy daar is. Regte holster, regte belt en geen stywe yuppie boer broeke nie!
Groete,
-
Ranger
- Hero Member

You still haven't answered the question, logically, why is the SP-01 your first choice. Is it purely because it's related to the Shadow? What makes the Shadow (a sports pistol) your first choice as a SD pistol then? Be honest, does it just look cool to you? And no I never said you need to buy the G19, in an earlier post I recommended Glock, CZ and Beretta. I believe you're making this a complicated decision and it shouldn't be. Buy your SD pistol with your head and anything after that with your heart.
Beretta 1301 Comp
Beretta SP1
CZ 457 .22LR
Mahely .22LR
Glock 19
Astra .22LR revolver
Beretta 1301 Comp
Beretta SP1
CZ 457 .22LR
Mahely .22LR
Glock 19
Astra .22LR revolver
-
Carl
- Hero Member

Read what Arno Barlow has to say. Unlike the rest he is not a fanboy, but he has to live and work by his choices. He has some of the best advice and skills of all the trainers in SA.
"Right, I'm not posting this to create a debate at all, neither to bash any products or up sell another, as I have no dog in the fight as to what pistol you purchase. But I see frequent questions about certain pistols.
The following is only my opinion, and I base my opinion on the background of training many people over many years, and also base my findings on the results I see on the range.
Also my outlook is always on worst case scenarios.
The CZ P07 is by all accounts a solid reliable accurate pistol, and if you have one you did not make the wrong choice.
Would I buy one, or suggest someone to make it their first choice, probably not, and here is why.
And before you post your protest, understand this is based on the average that I see on the range.
Double action first shot, never got it and never will, it takes the average student so much longer to master this, and some never do. You tend to spend so much time on getting use to it that you lose valuable training time that you could train something else.
On the double action, I have lost count on how many people keep on pulling the trigger after they run empty, or certain stoppages, same goes for revolver shooters and other similar platforms, I have seen people pulling that trigger up to three times before addressing the real problem, these are seconds lost in a fight, believe me add some stress and you see funny stuff.
Bloody decocking levers, people fiddle with them when they should not.
Slide stop lever situated where many can't reach it, so they either use support hand or flip the pistol, both bad ideas, so basically you end up with different solutions for same problem, which means more training.
Slide height above the frame is an issue especially when working double feeds, it's difficult to get enough meat on it.
Lastly and this is purely a training issue, steel magazines, I still don't understand why you would build a polymer frame with steel mags, you stand on a dusty range and run the gun hard, you will find yourself spending time cleaning magazines, yes not really a real fight issue, but polymer mags can take a beating with very little maintanance.
Okay before you unfriend me, it's a great shooter awesome actually, but if you give me a group of people with limited training time that has to go in harms way, I will chose a simpler platform.
In combatives we look for the simplest most effective platform that you can be effeicient with, with the least amount of training time, hence we don't like folders etc.
Nah I'm not bashing your CZ only giving you info, it's better to know and prepare for than not to know, and it's my job to tell you.
If you want to turn this post in one brand versus another then I will delete your comment.
I will later give you opinions on other pistols as well, and yes glocks as well, they also have issues."
"Right, I'm not posting this to create a debate at all, neither to bash any products or up sell another, as I have no dog in the fight as to what pistol you purchase. But I see frequent questions about certain pistols.
The following is only my opinion, and I base my opinion on the background of training many people over many years, and also base my findings on the results I see on the range.
Also my outlook is always on worst case scenarios.
The CZ P07 is by all accounts a solid reliable accurate pistol, and if you have one you did not make the wrong choice.
Would I buy one, or suggest someone to make it their first choice, probably not, and here is why.
And before you post your protest, understand this is based on the average that I see on the range.
Double action first shot, never got it and never will, it takes the average student so much longer to master this, and some never do. You tend to spend so much time on getting use to it that you lose valuable training time that you could train something else.
On the double action, I have lost count on how many people keep on pulling the trigger after they run empty, or certain stoppages, same goes for revolver shooters and other similar platforms, I have seen people pulling that trigger up to three times before addressing the real problem, these are seconds lost in a fight, believe me add some stress and you see funny stuff.
Bloody decocking levers, people fiddle with them when they should not.
Slide stop lever situated where many can't reach it, so they either use support hand or flip the pistol, both bad ideas, so basically you end up with different solutions for same problem, which means more training.
Slide height above the frame is an issue especially when working double feeds, it's difficult to get enough meat on it.
Lastly and this is purely a training issue, steel magazines, I still don't understand why you would build a polymer frame with steel mags, you stand on a dusty range and run the gun hard, you will find yourself spending time cleaning magazines, yes not really a real fight issue, but polymer mags can take a beating with very little maintanance.
Okay before you unfriend me, it's a great shooter awesome actually, but if you give me a group of people with limited training time that has to go in harms way, I will chose a simpler platform.
In combatives we look for the simplest most effective platform that you can be effeicient with, with the least amount of training time, hence we don't like folders etc.
Nah I'm not bashing your CZ only giving you info, it's better to know and prepare for than not to know, and it's my job to tell you.
If you want to turn this post in one brand versus another then I will delete your comment.
I will later give you opinions on other pistols as well, and yes glocks as well, they also have issues."
Groete,
- Swede
- Hero Member

Sal graag van die Glock issues wil lees
And as thy days, so shall thy strength be