2 Kalahari varke......
- Ben Remington
- Hero Member

2 Kalahari varke......
Goeie dag aan almal...
Ek het laas week vinnig so op my eie 'n Kalahari draai gemaak. Ek het met my stert tussen my bene trug gekom nadat ek 'n besonderse Kalahari-beer 'n baie swak skoot geskiet het...altyd sleg om nie 'n gewonde dier te kry nie.As die son sak wonder ek altyd waar daai dier nou in pyn lê. Geen bloed op die spoor nie en niks vir die hond om op te werk nie. Nietemin was dit nogsteeds baie lekker om so lekker in die veld te kon loop, net ongemaklik gevoel sonder Myburgh ...altyd lekker om hom aan my sy te hê. Hier was paar laat druppels en die veld het baie mooi herstel op sommige plekke. Die Jack Russell was ook in haar element om 'n slag in die veld te kom met die wat Ruger op verlof is. Min dinge so lekker soos 'n koppie soet swart moerkoffie vroeg in die oggend en 'n jakkals wat die dag groet as die son opkom. Kalahari bly besonderse wêreld....soos 'n maat van my sê: ''In die Kalahari is nie probleme nie, net oplossings.''
Ek het twee baie lekker Kalahari jagte saam familie wat voorlê, ou Myburgh moet net eers eksamen klaar maak...vir hom wag daar ook 'n groot verrassing tov 'n nuwe spesie...ek kan nie wag om daai dankbare gesig van 'n kind te sien nie.
Hier is paar fotos.
Groetnis
Ek het laas week vinnig so op my eie 'n Kalahari draai gemaak. Ek het met my stert tussen my bene trug gekom nadat ek 'n besonderse Kalahari-beer 'n baie swak skoot geskiet het...altyd sleg om nie 'n gewonde dier te kry nie.As die son sak wonder ek altyd waar daai dier nou in pyn lê. Geen bloed op die spoor nie en niks vir die hond om op te werk nie. Nietemin was dit nogsteeds baie lekker om so lekker in die veld te kon loop, net ongemaklik gevoel sonder Myburgh ...altyd lekker om hom aan my sy te hê. Hier was paar laat druppels en die veld het baie mooi herstel op sommige plekke. Die Jack Russell was ook in haar element om 'n slag in die veld te kom met die wat Ruger op verlof is. Min dinge so lekker soos 'n koppie soet swart moerkoffie vroeg in die oggend en 'n jakkals wat die dag groet as die son opkom. Kalahari bly besonderse wêreld....soos 'n maat van my sê: ''In die Kalahari is nie probleme nie, net oplossings.''
Ek het twee baie lekker Kalahari jagte saam familie wat voorlê, ou Myburgh moet net eers eksamen klaar maak...vir hom wag daar ook 'n groot verrassing tov 'n nuwe spesie...ek kan nie wag om daai dankbare gesig van 'n kind te sien nie.
Hier is paar fotos.
Groetnis
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Ben Remington on Sun Jun 02, 2019 8:44 am, edited 2 times in total.
- Ben Remington
- Hero Member

Re: 2 Kalahari varke......
......
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Ben Remington
- Hero Member

...........
- Ben Remington
- Hero Member

..........
- Ben Remington
- Hero Member

..........
- Ben Remington
- Hero Member

..........
-
Mellies
- Hero Member

Soos altyd baie mooi!
Ben wat sê Myburgh as jy sy roertjie gebruik sonder sy teenwoordigheid?
Jy moet tog eendag vir ons laat weet as jy dit gekry het... ek is seker die poorte van die hemel is daar naby waar jy jag.
Met n vleisie...
Jy moet tog eendag vir ons laat weet as jy dit gekry het... ek is seker die poorte van die hemel is daar naby waar jy jag.
Met n vleisie...
- Ben Remington
- Hero Member

Mellies wrote:Soos altyd baie mooi!
Met n vleisie...
Morning Mielies...
Lekker laat lag jy my nou....
Myburgh is baie besitlik op sy geweer...dit het mooi vra gekos.
-
Joe13
- Hero Member

Mooi fotos, ek geniet ook om modder bokke te jag.
Johann...
Musgrave 30-06
Mauser .22 LR
12br Laurona O/U
CZ 75 P07 G2
Musgrave 30-06
Mauser .22 LR
12br Laurona O/U
CZ 75 P07 G2
-
Johan Nel
- Hero Member

Vele pragtige foto's. Die ketel op die vuur praat egter hierdie keer die mooiste.
Dankie vir die deel.
Dankie vir die deel.
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
- Laurence J. Peter
- Lourens Potgieter
- Hero Member

Met daai ketel op die vuur lyk dit of die woef wag vir 'n koppie koffie!
- joe rocket
- Hero Member

Mooi Ben. Jy weet mos ek het n ding vir n windpomp. Oor die beer wat weggekom het, dit gebeur maar een of ander tyd met n mens al is jy die wêreld se beste skut.
GROETE
-
KalahariLion
- Newbie

Olifantshoek omgewing? Ai ek is soooo bevoorreg om in die Kalahari te bly. Ben jou fotos wys hoe uniek ons streek is...
- win270
- Hero Member

Lieflike ervaring, Ben! Dink jy Myburgh kon in die eksamen konsentreer terwyl jy in die jagveld sonder hom rondloop?!

-
Apie
- Hero Member

Lekker!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- tau
- Hero Member

Lekker. My jaar in die Kalahari duine was seker my tyd van die meeste vryheid. Mens besef dit eers later.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- dawiec
- Hero Member

daai rooisand laat my hart sommer vinniger klop!
- Omnia
- Sr. Member

Middag Ben , waars daai "wirehair terrier " van jou ?
375 Sako
270 Bruno CZ 600 ZKK
Howa 25 06 model 1500
Savage .22
Savage .22

Dankie Ben.
- 243Songdaug
- Hero Member

Mooi man Ben en dankie vir die deel ou maat. Al woon ek derduisende kilometer ver sal die Kalahari maar altyd in my bloed bly.
Dis lekker om die bome en paaie op jou fotos te herken - plekke waar ek en my pa gereeld gery het om te gaan jag, toe hy nog saammet ons was.
Geniet hom en sterkte daar.
Dis lekker om die bome en paaie op jou fotos te herken - plekke waar ek en my pa gereeld gery het om te gaan jag, toe hy nog saammet ons was.
Geniet hom en sterkte daar.