Eagle Barrels
- Wilhelm Schultz
- Full Member

Eagle Barrels
Ken enige iemand die bg lope? Word plaaslik vervaardig.
Hoor graag dankie
Hoor graag dankie
Hou die lood in die lug
- Hein M.
- Hero Member

Re: Eagle Barrels
Ek ken dit nie, maar is nogal beïndruk met hulle webblad - en die groot verskeidenheid produkte wat hulle vervaardig. Tot handwapen lope asook onderdele vir my ou RSA...Wilhelm Schultz wrote: Sat Apr 04, 2020 9:56 am Ken enige iemand die bg lope? Word plaaslik vervaardig.
Hoor graag dankie
Hoor ook graag van iemand wat van hulle gebruik gemaak het
-
Diesel Dog
- Hero Member

Het gister een aan die gang gesit,243ai 28" heavy varmint 1-8 twist.Stamp die gongs lekker tot 1100m met 41.5gr s365 en 105gr amax 3050fps.Skiet .5moa met eerste duimsuig lading.
DD
DD
-
Mellies
- Hero Member

Nie ondervinding met die lope nie.
Het geloer en navrae gedoen. Niemand het negatiewe kommentaar gelewer nie, behalwe dat die lope n reamer se grootste nagmerrie is.
Met n vleisie...
Het geloer en navrae gedoen. Niemand het negatiewe kommentaar gelewer nie, behalwe dat die lope n reamer se grootste nagmerrie is.
Met n vleisie...
-
Diesel Dog
- Hero Member

[quote=Mellies post_id=808056 time=1585992853 user_id=10155]
Met n vleisie...
[/quote]
Ek hoop daar is n korrelasie tussen die hardheid van die material en langer loop lewe.
DD
Met n vleisie...
[/quote]
Ek hoop daar is n korrelasie tussen die hardheid van die material en langer loop lewe.
DD
-
Mellies
- Hero Member

DD,Diesel Dog wrote: Sat Apr 04, 2020 11:41 amEk hoop daar is n korrelasie tussen die hardheid van die material en langer loop lewe.Mellies wrote: Sat Apr 04, 2020 11:34 am Nie ondervinding met die lope nie.
Met n vleisie...![]()
DD
Daai sal een van die slim manne moet antwoord. Indien nie behoort jy ons te help...ruil nou daai 365 vir N550 of Alliant 19 dan het ons dalk gouer n antwoord.
Wys ons hoe daai loop maak samblief my kroon?
Dankie.
Met n vleisie...
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Ek loer nou self na hulle
-
Malan123
- Hero Member

Wat kos hierdie outjies?
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Smaak my so tussen 6 en 7k
- Geno
- Administrator

Ja dis nogal indrukwekkend dat hulle ons boltknob ook so lekker copy...Hein M. wrote: Sat Apr 04, 2020 10:34 am
Ek ken dit nie, maar is nogal beïndruk met hulle webblad - en die groot verskeidenheid produkte wat hulle vervaardig.
Goed, beter, 6millimeter!
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Dis n pluimpie vir julle maat. There is only one true original!!
- Hein M.
- Hero Member

Dit sal my moer taamlik suur maakArmand Steenkamp wrote: Sun Apr 05, 2020 12:27 pmDis n pluimpie vir julle maat. There is only one true original!!
- Francoisv
- Hero Member

Die ou is 'n vark. Lyk my hy copy Walther se lope ook.
2 daughters. Plenty guns.
2 daughters. Plenty guns.
Francois Vogel
-
Diesel Dog
- Hero Member

243ai klaar getoets.Mellies wrote:DD,Diesel Dog wrote: Sat Apr 04, 2020 11:41 amEk hoop daar is n korrelasie tussen die hardheid van die material en langer loop lewe.Mellies wrote: Sat Apr 04, 2020 11:34 am Nie ondervinding met die lope nie.
Met n vleisie...![]()
DD
Daai sal een van die slim manne moet antwoord. Indien nie behoort jy ons te help...ruil nou daai 365 vir N550 of Alliant 19 dan het ons dalk gouer n antwoord.![]()
Wys ons hoe daai loop maak samblief my kroon?
Dankie.
Met n vleisie...
DD

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
Andre308
- Hero Member

Ek het gehoor dat van die geweer smede so bietjie versigtig is vir die lope weens die hardheid.
Ek hoop wel die mense se lope goed is. Dit sal dinge makliker maak vir ons met die dat ons so lank moet wag vir die ingevoerde lope.
Ek hoop wel die mense se lope goed is. Dit sal dinge makliker maak vir ons met die dat ons so lank moet wag vir die ingevoerde lope.
- Fanta300
- Hero Member

Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
-
Sangoma (IAN)
- Hero Member

Het op n stadium een gehad. Lank storie kort, hy was vervang met n Krieger.
In my opinie, dit is of n hit of n mis. Jy het 50/50 kans dat hy baie goed of baie sleg gan wees.
In my opinie, dit is of n hit of n mis. Jy het 50/50 kans dat hy baie goed of baie sleg gan wees.
- BeesBreet
- Hero Member

Kan jy dalk uitbrei?Sangoma (IAN) wrote:Het op n stadium een gehad. Lank storie kort, hy was vervang met n Krieger.
- jankraay
- Hero Member

More manne
Ek dink daar is al meer lope gemaak wat skiet as die wat nie wil skiet nie. As ek dit nie mis het nie is daar n paar veranderinge wat by Eagle gaan kom in die volgende paar maande.
Sodra ek meer uitvind sal ek julle kom vertel.
Groete
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ek dink daar is al meer lope gemaak wat skiet as die wat nie wil skiet nie. As ek dit nie mis het nie is daar n paar veranderinge wat by Eagle gaan kom in die volgende paar maande.
Sodra ek meer uitvind sal ek julle kom vertel.
Groete
Sent from my iPhone using Tapatalk
- BeesBreet
- Hero Member

Weet nie of julle internet nie meer werk daar nie... kan jy dalk meer uitbrei oor die stelling asb. Ek oorweeg so loop maar jou stelling bekommer my. Wil graag die lang storie hoorSangoma (IAN) wrote:Het op n stadium een gehad. Lank storie kort, hy was vervang met n Krieger.
-
Sangoma (IAN)
- Hero Member

Bees, ek het n eagle barrel laat opsit so 3 jaar terug. 300x skote later wou hy nogsteeds nie group nie. Laat n Krieger barrel opsit en hy group sommer van dag 1 af.
Blykbaar het die vervaardiger intussen staal verander, so eks nie 100% seker wat daar gebeur het nie.
Soos ek se, dit is jou keuse of jy daai paadjie will stap. Selfde het ook met n skiet vriend gebeur.
Blykbaar het die vervaardiger intussen staal verander, so eks nie 100% seker wat daar gebeur het nie.
Soos ek se, dit is jou keuse of jy daai paadjie will stap. Selfde het ook met n skiet vriend gebeur.
-
PWV
- Hero Member

Ek dra geen kennis van die lope nie. Hier is egter een van ons mense wat iets probeer. Wat wil waarde toevoeg in ons land.
Ek voel as die loop nie deeglik op 'n wetenskaplike manier getoets is om die ware prentjie te kry nie, kan mens nie sommer 'n uitspraak waag nie. Ian het wel 'n negatiewe ondervinding gehad, maar kry mens dit nie soms by ander lope ook nie?
Is dit nie dalk 'n geval van " 'n profeet wat nie in sy eie land geëer word nie"?
Ek voel as die loop nie deeglik op 'n wetenskaplike manier getoets is om die ware prentjie te kry nie, kan mens nie sommer 'n uitspraak waag nie. Ian het wel 'n negatiewe ondervinding gehad, maar kry mens dit nie soms by ander lope ook nie?
Is dit nie dalk 'n geval van " 'n profeet wat nie in sy eie land geëer word nie"?
- BeesBreet
- Hero Member

Eagle Barrels
Is hier iemand wat wel goeie ondervinding het met die lope.
Persoonlikke ervaring asb, nie my tjommie se neuf bla bla bla nie.
Dalk meer vertel oor hoe vinnig/maklik hy begin skiet het?
Persoonlikke ervaring asb, nie my tjommie se neuf bla bla bla nie.
Dalk meer vertel oor hoe vinnig/maklik hy begin skiet het?
-
Diesel Dog
- Hero Member

243 AI met 28' heavy varmint nou so 230 skote geskiet en skiet 05 moa van begin af . Geweer smid het maar gebitch oor slytasie aan reamer . Solid
carbide reamers sal beter in die 36 rockwell staal werk.Plaaslik vervardigde carbide reamers kos so R4800.00 en kan 100de gate ruim.
DD
carbide reamers sal beter in die 36 rockwell staal werk.Plaaslik vervardigde carbide reamers kos so R4800.00 en kan 100de gate ruim.
DD
- BeesBreet
- Hero Member

Dankie vir jou skrywe, so hy het van sy ma af mooi gemaak!Diesel Dog wrote:243 AI met 28' heavy varmint nou so 230 skote geskiet en skiet 05 moa van begin af . Geweer smid het maar gebitch oor slytasie aan reamer . Solid
DD
As daar nog manne is met persoonlikke ervaring kom vertel ons asb.
Ingevoerde goed gaan duur wees