Airgun repairs?
-
vossie1
- Hero Member

Airgun repairs?
Goeie dag Meneere
Waar kan ek n Weihrauch HW57 stuur vir n full service en om te kyk hoekom die ding so sleg skiet,geweer is baie mooi en gemaklik maar skiet soos sy agterent. Ek wil hom graag laat deurgaan en kyk of dit iets is wat regemaak kan word en of ek hom moet gebruik as n ornament.
Groete
Reynhard Vos
Waar kan ek n Weihrauch HW57 stuur vir n full service en om te kyk hoekom die ding so sleg skiet,geweer is baie mooi en gemaklik maar skiet soos sy agterent. Ek wil hom graag laat deurgaan en kyk of dit iets is wat regemaak kan word en of ek hom moet gebruik as n ornament.
Groete
Reynhard Vos
- Riaan Kriel
- Hero Member

Re: Airgun repairs?
Praat met Ian Bezuidenhoudt van SA Air rifles & Accessories op facebook. Hulle kontaknommer is 060 588 8080. Hulle is in Bloemfonterin
-
vossie1
- Hero Member

Dankie Riaan, ek is in Nelspruit so as daar iemand so bietjie nader is miskien Gauteng area sal dit eerste prys wees al dan nie sal ek vir Ian skakel.
-
vossie1
- Hero Member

Wie ken Alan Donaldson? ek het die nommer op die forum gekry en die man geskakel en hy reken hy is die Weihrauch guru? As iemand al met hom besigheid gedoen het sal ek terugvoering waardeur asb. Hy is die Gauteng omgewing.
Groete
Vossie
Groete
Vossie
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ja ek onthou sy naam van die dae toe ek pellet gunne geskiet hetvossie1 wrote: Tue Jul 27, 2021 12:36 pm Wie ken Alan Donaldson? ek het die nommer op die forum gekry en die man geskakel en hy reken hy is die Weihrauch guru? As iemand al met hom besigheid gedoen het sal ek terugvoering waardeur asb. Hy is die Gauteng omgewing.
Groete
Vossie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
vossie1
- Hero Member

Dankie man,my gun gaan vandag na hom toe so ek hoop vir die beste.
Groete
Groete
-
vossie1
- Hero Member

Die Alan Donaldson is n absolute waste of space, hy het gese ek moet die gun stuur net om uit te vind hy het hom na iemand anders gestuur want hy werk nie op springers nie, en toe weer na n ander ou want die ou wat hy hom na gestuur het is te besig, nou is hy weer terug by die eerste ou en hulle se die breach is gekrap en seel nie reg nie maar hulle het die gun uitmekaar gehaal net om te se dat die breach gekrap is, die ou is n groot prater.
Gaan die gun laat haal by hom,is daar enige iemand anders in jburg/pta wat sal kan help?
Gaan die gun laat haal by hom,is daar enige iemand anders in jburg/pta wat sal kan help?
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ek is nie seker hoe baie Kevin nog aan gewere werk nie maar jy kan met hom praat, hy het baie tyd so moet nie vreeslik hastig wees nie maar hy kan/kon amper enige stukkende ding reg maak
http://www.airvolutionairguns.co.za/
Nicolas Yale het ook op n kol n "airgun shop" gehad waar hulle aan die goed gewerk het
http://www.airvolutionairguns.co.za/
Nicolas Yale het ook op n kol n "airgun shop" gehad waar hulle aan die goed gewerk het
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
vossie1
- Hero Member

Thanks Cappie
-
3kus
- Full Member

Probeer ook gerus vir Dion van Gamosa.co.za, het n hele werkswinkel in suide van Jhb
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
.22LR / 308 Win / 6.5x55 SE / 6.5CM / 7 RSAUM / 338WM / 375H&H / 9mm
-
vossie1
- Hero Member

Thanks 3kus