Die blerrie katte!?

Theunodb
Sr. Member
Sr. Member

Die blerrie katte!?

Post by Theunodb »

Het iemand raad vir wegloper katte? Wat kan mens doen of spuit om hulle weg te hou?

Vandat ons nie meer honde het nie, het die kompleks se wegloop katte besluit ons tuin en gras is hulle toilet!

Ons sien hulle nie deur die dag nie, hoor hulle in die aande.

Ek moes vandag weer ‘n kind se voete was wat in die tuin ‘n landmyn getrap het

Eks uit CCI quiet’s tot die lockdown verby is...

Sent from my iPhone using Tapatalk
GUNR - Shooting and Reloading
https://onelink.to/56748m
Spanner
Hero Member
Hero Member

Re: Die blerrie katte!?

Post by Spanner »

Per toeval die raak gelees :

Cats are especially sensitive to aspirin because they don't break it down or eliminate it efficiently, so it can build up to harmful concentrations more quickly. Cat owners should never give their cats aspirin or any other non-steroidal anti-inflammatory (NSAID)

Ek sou natuurlik nooit n paar pille fyn maak en dit in katkos inmeng en in my tuin neersit nie. Nooit nie. En ek sal ook nooit die raad vir enige iemand aanbeveel nie. Nooit nie.
Derik Strydom
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

Vang die kat en smeer hom kookolie. Hy moet dit dan aflek en verstaan dat hy nie daar welkom is nie.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Ammoniak en lemoenskilekstrak.

https://www.youtube.com/watch?v=hbgDl29l7wk
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
BeesBreet
Hero Member
Hero Member

Post by BeesBreet »

Voorsit en skiet vrek met pellet...
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Skiet werk waar daar nie bure is nie. 'n Kat is taai en as hy in die buurman se werf vrek het jy jou vuurwapens verloor.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Theunodb
Sr. Member
Sr. Member

Post by Theunodb »

Spanner wrote:Per toeval die raak gelees :

Cats are especially sensitive to aspirin because they don't break it down or eliminate it efficiently, so it can build up to harmful concentrations more quickly. Cat owners should never give their cats aspirin or any other non-steroidal anti-inflammatory (NSAID)

Ek sou natuurlik nooit n paar pille fyn maak en dit in katkos inmeng en in my tuin neersit nie. Nooit nie. En ek sal ook nooit die raad vir enige iemand aanbeveel nie. Nooit nie.
ImageImageImage

Silwer
Full Member
Full Member

Post by Silwer »

Ek volg ook die een. Het al 'n ouerige blik pepperspray in die beddings gespuit, maar dit hou net die katte vir so week weg.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

RevA
Full Member
Full Member

Post by RevA »

As jy die kat skiet met windbuk. Presies tussen die oe...
Groete Andreas
  • 6.5x55 Howa M1500
    Rossi 357 mag
    Bsa Sportsman ten .22
    22lr Burgo revolver
    6.5 Creedmoor Howa
    12 Boor Mossberg 500
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Soos Spanner ook daar se, paracetamol of dispren in tuna, hulle se paracetamol klop sy gat lekker....
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Carlc
Sr. Member
Sr. Member

Post by Carlc »

Ek weet jy het nou nie meer honde nie maar jy moet sien hoe wip n kat eienaar homself as jy sy kat se oorblyselfs vir hom terug gee nadat jou jack russel hom pakslae gegee het. Veral nadat jy hom herhaaldelik baie mooi gevra het om sy kat kos te gee. Blykbaar is n opregte siamese kat nogals duur.
Theunodb
Sr. Member
Sr. Member

Post by Theunodb »

Carlc wrote:Ek weet jy het nou nie meer honde nie maar jy moet sien hoe wip n kat eienaar homself as jy sy kat se oorblyselfs vir hom terug gee nadat jou jack russel hom pakslae gegee het. Veral nadat jy hom herhaaldelik baie mooi gevra het om sy kat kos te gee. Blykbaar is n opregte siamese kat nogals duur.
Image hierdie is sommer straat katte. Daar was op ‘n tyd mense wat hulle kom vang het, maar dit het nie lank gehou nie toe is daar ander.

savage(P Coetzer)
Hero Member
Hero Member

Post by savage(P Coetzer) »

1080 pille werk soos n bom! Al van n hele paar ongewensde stoor katte ontslae geraak wat huis toe kom en op my bakkie slaap.
BenJacobs
Hero Member
Hero Member

Post by BenJacobs »

Ek stem saam oom Marius. 'n kat is bietjie taaier as wat 'n ou dink. Ons het een aand gaan rooikat skiet. Ek het toe 'n groot gemmerkat misgus vir 'n rooikat. Ek het hom toe met 'n 270 bygekom. Ek sal nou nie in detail ingaan nie, maar hy was redelik raak geskiet en hy het nog steeds eers in die volgende kamp loop vrek.
Malan123
Hero Member
Hero Member

Post by Malan123 »

En hier word ek my hele lewe vertel 'n 270 skiet enige ding...
BenJacobs
Hero Member
Hero Member

Post by BenJacobs »

Hahaha ja oom. Ek is baie trots om te sê dit was NIE my 270 nie.
BeesBreet
Hero Member
Hero Member

Post by BeesBreet »

Ek het gese skiet vrek... nie kwes nie
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Post by Pvdw »

Kry jou eie kat dan hou hy rondloper katte weg.
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Iets wat beslis op die langtermyn werk is om 'n sproeier of 2 in die tuin te koppel elk met motion sensor. Klein bietjie moeite, maar dit los jou probleem permanent op.

Mooi dag almal!
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Deesdae soek mense iets om jou mee pakslae te gee. Vrek 'n buurman se kat kan hy maklik kyk of hy nie vergiftig is nie. Jy wil nie as 'n verdagte ondervra word nie. Soveel te meer as jy die kat skiet en hy vrek in 'n ander erf. Alle geweer eienaars in die omgewing gaan ondervra word. Nie die moeite werd nie. Probeer die reuk en water rate wat voorgestel is.
Zuku
Sr. Member
Sr. Member

Post by Zuku »

Volgens n ou Boere raat resepte boek

"• Hou ongewenste katte uit die tuin deur peper te sprinkel op die plekke waar jy hulle spore vind."

Goedkoop oplossiing sonder dat SAPS aan jou voordeur gaan klop.
Laat weet ons asb as jy n goeie oplossing gekry het.
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

tripodmvr wrote: Sun Apr 19, 2020 12:07 pm Deesdae soek mense iets om jou mee pakslae te gee. Vrek 'n buurman se kat kan hy maklik kyk of hy nie vergiftig is nie. Jy wil nie as 'n verdagte ondervra word nie. Soveel te meer as jy die kat skiet en hy vrek in 'n ander erf. Alle geweer eienaars in die omgewing gaan ondervra word. Nie die moeite werd nie. Probeer die reuk en water rate wat voorgestel is.
Wyse woorde ;)
Theunodb
Sr. Member
Sr. Member

Post by Theunodb »

tripodmvr wrote:Deesdae soek mense iets om jou mee pakslae te gee. Vrek 'n buurman se kat kan hy maklik kyk of hy nie vergiftig is nie. Jy wil nie as 'n verdagte ondervra word nie. Soveel te meer as jy die kat skiet en hy vrek in 'n ander erf. Alle geweer eienaars in die omgewing gaan ondervra word. Nie die moeite werd nie. Probeer die reuk en water rate wat voorgestel is.
Probleem is hulle skuit op die gras! Soos n hond! Elke dag ‘n ander blertz op ‘n ander plek. Sal maar kyk of ek rondom die huis kan spuit of iets.

JohanvB
Hero Member
Hero Member

Post by JohanvB »

Wat is 1080 pille?
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Theunodb wrote: Sun Apr 19, 2020 1:14 pm
tripodmvr wrote:Deesdae soek mense iets om jou mee pakslae te gee. Vrek 'n buurman se kat kan hy maklik kyk of hy nie vergiftig is nie. Jy wil nie as 'n verdagte ondervra word nie. Soveel te meer as jy die kat skiet en hy vrek in 'n ander erf. Alle geweer eienaars in die omgewing gaan ondervra word. Nie die moeite werd nie. Probeer die reuk en water rate wat voorgestel is.
Probleem is hulle skuit op die gras! Soos n hond! Elke dag ‘n ander blertz op ‘n ander plek. Sal maar kyk of ek rondom die huis kan spuit of iets.

. Spuit help nie.
Post Reply