Swartbaars op die vliegstok

Any freshwater fishing stories here/ Enige varswater hengel stories hier.
Post Reply
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Swartbaars op die vliegstok

Post by Gerhard »

Met die weer wat begin op warm hier op die Platorand is dit tyd om die vliegstokke af te stof n paar poppers en sliders te bind en bietjie lyn te gaan nat maak ...

https://youtu.be/pVjOFQpOfEU

Image
Image

Sent from my iPhone using Tapatalk
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Killzone
Hero Member
Hero Member

Re: Swartbaars op die vliegstok

Post by Killzone »

Besonders Gerhard, dankie vir die moeite met die video. Ek wil ook Vlieghengel ten minste eenkeer probeer in my lewe. Ek en die Seun het laas naweek gegaan om te probeer Baars vang. Dit is 'n klein dam en lewer nooit groot Baars nie, maar vir die seun is dit natuurlik hemel. Ons/ek kon slegs twee land, en dit met 'n Wit grub wat stadig ingebring word. Maar ek glo na gisteraand se reën sal die visse meer aktief wees hier op die Hoëveld.
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Re: Swartbaars op die vliegstok

Post by Gerhard »

Killzone wrote:Besonders Gerhard, dankie vir die moeite met die video. Ek wil ook Vlieghengel ten minste eenkeer probeer in my lewe. Ek en die Seun het laas naweek gegaan om te probeer Baars vang. Dit is 'n klein dam en lewer nooit groot Baars nie, maar vir die seun is dit natuurlik hemel. Ons/ek kon slegs twee land, en dit met 'n Wit grub wat stadig ingebring word. Maar ek glo na gisteraand se reën sal die visse meer aktief wees hier op die Hoëveld.
Dankie,

Jy sal die vliegstok baie geniet.

Baie dankbaar vir die 4mm wat ek gisteraand in Dullstroom gekry het.

Stywe lyne!

Sent from my iPhone using Tapatalk
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Post Reply